Danny_198777 Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Am si eu rugamintea sa imi zica si mi-e cineva de ce becurile de la ulei si ABS se aprind mai slab decat celelalte. Becul de alte pericole stiu ca se aprinde doar cand tragi frana de mana sau nu ai lichid frana ,faza e ca nu se aprinde mereu dar dupa 1-2 km se aprinde la loc si ramane asa. "> Link to comment
perfidus Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Becul de la frana (!)(P) se aprinde intermitent daca nivelul lichidului este spre minim sau sub minim. Primele semne apar de regula la viraje sau franari mai bruste. Citeste manualul si vezi ce trebuie sa faci in situatia asta. Completeaza lichidul, eventual schimba-l daca are peste 3 ani si/sau schimba placutele - nu te juca! Link to comment
Danny_198777 Posted December 10, 2009 Author Share Posted December 10, 2009 Becul de la frana (!)(P) se aprinde intermitent daca nivelul lichidului este spre minim sau sub minim. Primele semne apar de regula la viraje sau franari mai bruste. Citeste manualul si vezi ce trebuie sa faci in situatia asta. Completeaza lichidul, eventual schimba-l daca are peste 3 ani si/sau schimba placutele - nu te juca! Ms pt interes ,dar nu e de la lichidul de frana pt ca e plin bidonasu si nu palpaie sta aprins cum ai avea frana de mana trasa cand nu se aprinde si trag frana de mana se aprinde normal si cand o las logic ca se stinge ,dar dupa ce merg putin se aprinde la loc PS. Revizia sunt la zi . Link to comment
Abram Burel Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Daca odata cu indicatorul de avertizare se aprinde si ABS, atunci poate fi de la ABS, probabil murdarie pe senzori. Daca nu, atunci unul din contactele de la nivel lichid sau frana de mana au probleme. Despre aprinderea slaba nu prea stiu ce sa zic. Cel de ABS s-ar putea sa fie legat de chestia de mai sus. Cel de ulei e independent. Dar cand se aprind mai slab, la punerea contactului? Sau se aprin si astea cateodata? Link to comment
RauL:) Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Eu am alta problema cu Aveoul meu, fiind echipat standard nu are acele inele in jurul kilometrajului, tahometrului, indicatorului de benzina si temperatura motor, iar ledurile verzi mi se par lipsite de vlaga in compartie cu masina unui prieten dotata full option cu acele inele, chiar si acel vitozometru si tahometru parca sunt facute dintr`un alt material decat la mine (ceva plastic). Stie careva care ar putea fi problema? Am ramas o data fara curent deoarece bateria a cedat, iar de atunci parca nici motorasul de la geamuri nu-si mai face bine treaba. Care ar fi problema? Voi reveni cu poze ca sa puteti sesiza diferenta Link to comment
Abram Burel Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Daca atunci cand ai ramas fara curent doar ai luat de la altcineva si gata, nu ar strica sa scoti bateria si sa o incarci cum trebuie. In functie de regimul in care mergi (cati consumatori ai "aprinsi" de regula) e posibil ca bateria sa nu se incarce ca lumea niciodata pe masina. Link to comment
RauL:) Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Daca atunci cand ai ramas fara curent doar ai luat de la altcineva si gata, nu ar strica sa scoti bateria si sa o incarci cum trebuie. In functie de regimul in care mergi (cati consumatori ai "aprinsi" de regula) e posibil ca bateria sa nu se incarce ca lumea niciodata pe masina. Da, intr-adevar, doar am luat curent de la cineva si de-atunci parca nu mai merge bine bateria, desi am facut drumuri de 300-400 km mers continuu Link to comment
Lucian M Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Bateria se incarca cu redresorul/statia de incarcare, nu din mers, pe masina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now