ASIMO Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Cum se comporta (daca are cineva) Kalos 1.2 in oras cu aerul cuplat? Am inteles (din ce s-a comentat pe aici) ca ar fi destul de lenes in mod normal... Daca mai pui si aerul... Inteleg ca pentru cei cu 1.6 16V e lenes, dar eu, care ma dau jos din Dacia Break... voi simti ceva difernete in bine la depasiri, si alte cele ? Sau cu aerul cuplat o sa trag de ea ca de Dacie ? Am mers acum 2 ani cam 1500km cu un Polo de 1.2 (sau 1.1... nu mai stiu) din 2001... cu AC... foarte multumit... Mi-a placut foarte mult demarajul in oras (in comparatie cu caruta mea), 140km/h pe autostrada, mie mi s-a parut 1.2 super de ajuns... Ma pot astept si de la Kalos la chestii asemanatoare? Va multumesc... Link to comment
Satori Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Fa un test drive. Eu zic ca nu o sa simti aerul conditionat. Link to comment
hawkeye Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 si uite-asa iar intram in polemica "turarii motorului". nu stiu cum se comporta 8V-ul, dar 16V (cel putin al meu) vrea cel putin 2500-3000 de ture daca vrei sa accelerezi brusc. cu a/c pornit am observat o mica acceleratie mai grea la 2000 de ture. peste 2500 uiti ca ai a/c-ul pornit. ce-i drept sint si 94 de cai. oricum, daca faci upgrade de la bicicleta la masina, n-o sa simti diferenta. eu am mers saptamana trecuta cu a/c-ul pornit si prima data am observat o acceleratie mai grea la 2000 de ture. dupa ce am revenit la mersul normal (al meu) cu schimbat la 3000-3500 ture totul a fost parfum, chiar si la un demaraj in forta la semafor (chiar am fost curios sa vad cum fuge in 1-2-3 cu a/c pornit). Link to comment
Gica Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 (edited) fftopic: Voi imi treziti amintiri... Cand aveam Cielo-ul, acesta era automat si daca cuplam AC-ul, il scoteam cand depaseam, ca saracutul nu avea forta sa se infiga: nu il ajuta deloc cutia si nici nu puteam sa schimb intr-o treapta inferioara. ("> Aceasta problema nu cred ca se va simti la Kalos de 1.2, insa cel mai bine fa un test la un dealer cu modelul respectiv sa vezi cum e. Mie chiar de 1.2 mi-au dat la test, cu toate ca urma sa iau 1.4 16v. Edited March 23, 2005 by Gica Link to comment
Abram Burel Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Nu stiu exact ce putere consuma partea de A/C, dar hai sa ne gandim. Alea de pe acasa din perete consuma ceva de genul 2CP. Nu cred ca ala de pe masina ia mai mult. Deci e ca si cum ai fi luat un pic piciorul de pe pedala (si asta e si efectul daca mergi constant si cuplezi aerul). Daca insa accelerezi vanjos si mai esti (de dorit evident daca te apuci de depasiri accelerate) si in plaja "turata" a functionarii motorului, nici nu stii ca ai A/C-ul in functiune (iti vei aduce probabil aminte dupa ce simti ca-ti ingheata picioarele). Link to comment
arp Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Aerul conditionat consuma ~ 7cp..La motorul de 1.2 se va simti doar la turatii mici, oricum motorul trebuie turat ca sa aiba vlaga cu/fara aer ... Link to comment
hawkeye Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 A/C-ul in functiune (iti vei aduce probabil aminte dupa ce simti ca-ti ingheata picioarele). <{POST_SNAPBACK}> exact replica asta am auzit-o de la un pasager din dreapta acu vreo saptamana: "ai oprit a/c-ul ca sa ne dezghetam putin?" ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now