darky Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 De ceva zile matizelul meu nu mai face cald ... motorul se incalzeste cum trebuie ... dar caldura in masina nu baga ("> . Daca ii dau sa bage rece fara probleme. Am sesizat ca daca il inchid vre-o 2 min si il deschid iar pentru vre-o 30 de sec baga aer cald dupa care iar reveine la un aer calai ... Cine nu stie am un Matiz S-class ...adica fara AC si "prosti" de genu asta ) Link to comment
tomis Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Matizul nu este prea nou, asa ca posibil caloriferul s-a infundat. Este o piesa care se cam vinde, nu sta pe raft. La service, pe rampa, un mester poate sa bage mana la furtunele aferente, sa vada cat de calde sunt, cat de buna e circulatia prin el. Daca mai cauti pe forum, spunea cineva de schimburi repetate si insistente de apa cu Calgon in instalatie, pana la destupare... dar a venit gerul si nu e cazul acum. Link to comment
Salex Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Sigur e infundat caloriferul. In afara de Calgon, exista si solutii speciale pentru asa ceva. Am folosit cu rezultate f. bune 2+2 si LiquiMolly. Indiferent de tratament, instalatia trebuie bine spalata dupa. Daca merita sau nu incercat, asta depinde de bugetul fiecaruia. In timpul tratamentului ... FORJA ! 1 Link to comment
ToPser Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Matiz din 2003 cu calorifer infundat?nu prea cred ce ai avut in motor apa din Dunare ? Sigur motorul ajunge la temperatura nominala ?Daca nu, verifica functionarea termostatului !!! Link to comment
Salex Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Asta : ... daca il inchid vre-o 2 min si il deschid iar pentru vre-o 30 de sec baga aer cald dupa care iar reveine la un aer calai ... e 100% comportament de calorifer infundat. Asta, desigur, daca descrierea simptomelor a fost facuta corect si complet Link to comment
darky Posted December 16, 2009 Author Share Posted December 16, 2009 Merci frumos pentru informatii . Deci trebuie sa ajung in service cu ea 1 Link to comment
iuliu m. Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Am folosit cu rezultate f. bune 2+2 si LiquiMolly +1.Cel putin pentru ultima (LM), pot garanta si eu cu propriile-mi rezultate. Link to comment
turicawin Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Salutare! Cine stie cum se poate inchide radiatorul de caldura la un tico din '96? E spart si vreau sa il inchid cumva. Pierd tot antigelul ... Link to comment
Dj_Dark Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Nu il inchizi ci il "legi pe direct". Iei ambele furtune care intra in el din compartimentul motor si le suntezi cu o teava. Link to comment
florinchapel Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 cine stie cum de demonteaza radiatorul de incalzire la un matiz ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now