Beratta Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Cred ca o sa fie unicata pe forum, as dorii sa intalnesc posesori de acesto model, este vorba de un Chevrolet Beretta din 1994 modelul american, motor 3,1, 150 cp, buton turbo-creste puterea motorului la aproape 170 cp cand este apasat, ABS, 2 * Airbag-uri, aer conditionat, geamuri electrice, cutie automata, acceleratie de la 0 la 100 km in vreo 7 secunde. Cam asta e masina mea.Daca mai sunt posesori de asemenea masina sa posteze aici as avea ceva intrebari pentru ei. Link to comment
sergiuhusca Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Frumoasa masina...Niste poze cu interiorul ai putea pune? Intradevar, cred ca vei fi unicat... Link to comment
ing3r Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Esti unicat deja! Nu am auzit pe nimeni sa detina asa ceva! Foarte draguta, sa o conduci fara probleme! Link to comment
lascarica Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Draguta masina. Motor de 3.1l ? La tine se potriveste cel mai bine indicatia de la benzinarii cu "Opriti motorul in timpul alimentarii" 1 Link to comment
EM!L Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Să te bucuri de ea fără probleme, vecine "> On 12/20/2009 at 5:55 PM, Beratta said: motor 3,1, 150 cp, buton turbo-creste puterea motorului la aproape 170 cp cand este apasat, cutie automata, acceleratie de la 0 la 100 km in vreo 7 secunde Test-drive organizezi? )"> Link to comment
Lucian M Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) Waaaaaaa, beton agregat! Sa il stapanesti cu placere! Sper ca ai un venit macar cat al Cumnatului, sa te poti descurca cu carburantul. In rest, baga mai multe poze cu interiorul, sunt foarte curios sa vad cum arata. Si eventual cumotorul... Km multi fara probleme! Edited December 21, 2009 by Lucian M Link to comment
Beratta Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 Dupa masa am sa-i fac mai multe poze, cu consumul eu zic ca stau super bine 12% in oras si 8% afara la o vitezade 120 km, urmeaza un GPL ca sa mai reducem din cheltuieli.Tractiunea e pe fatza. Link to comment
Costi VLN Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Superba masina,felicitari.In legatura cu consumul,doar 12% in oras e excelent,mai ales ca ai motor de 3l si cutie automata.Mai nasol cu asigurarea,te cam ustura.In rest multa bafta tie si masinutei. Link to comment
Englishman Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) E pentru prima data cand vad un asemenea model. Foarte tare motorul ala, 3 litri e super putere. O poza sub capota se poate? Tare mi-e teama ca o sa te rupa piesele de schimb.... Apropo, in ce stare de functionare este? are ceva probleme? Edited December 21, 2009 by Englishman Link to comment
BogdanG Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Cam putina putere din motor de 3L, merita mai mult motorul de 2.3L@170CP , cu adevarat un motor revoluționar al celor de la GM, timp de 20 ani de zile a fost cel mai puternic motor aspirat produs de GM in 4 cilindri . Link to comment
Beratta Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 motoru e un V6 in stare perfecta de functionare masina a fost cumparata din Germania si a fost proprietatea dealerului GM din germania, cand se fabricau a fost expozor (masina de vitrina) in 2000 a fost inmatriculata prima data. are 79000 km reali pusa pe tester, telescoape pivoti, articulatii la roti sunt toata schimbate, mai am una lovita pentru piese. Pozele sunt facute acum pe intuneric, o sa fac si maine altele mai clare, da asa ca idee sunt bune si astea. la matiz nu mai pun poze cu motoru . 1 Link to comment
laurentziu83 Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Daca intr-adevar consuma doar 8% afara si 12% in oras, parerea mea e sa nu-i pui GPL, GPL-ul merita doar la masinile ce intr-adevar consuma foarte mult. Eu am avut GPL pe Clio si nu mai repet greseala asta pe Megane, desi asta imi consuma 7% afara si 10% in oras (nu va zic cat papa acum cu tot cu fortari prin zapada ca va ia inima). Totusi, consumul asta minuscul l-ai verificat de la plin la plin? Lui Cumnatu la motor cu doar 400 cm in plus ii lua minim 17% in oras (ba chiar si 22) si minim 10% in afara, pe autostrada. Imi pare rau pentru ce ai patit la farurile de la Matiz, poate se curata urmele alea de vopsea. Link to comment
Beratta Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 On 12/21/2009 at 8:40 PM, laurentziu83 said: Daca intr-adevar consuma doar 8% afara si 12% in oras, parerea mea e sa nu-i pui GPL, GPL-ul merita doar la masinile ce intr-adevar consuma foarte mult. Eu am avut GPL pe Clio si nu mai repet greseala asta pe Megane, desi asta imi consuma 7% afara si 10% in oras (nu va zic cat papa acum cu tot cu fortari prin zapada ca va ia inima). Totusi, consumul asta minuscul l-ai verificat de la plin la plin? Lui Cumnatu la motor cu doar 400 cm in plus ii lua minim 17% in oras (ba chiar si 22) si minim 10% in afara, pe autostrada. Imi pare rau pentru ce ai patit la farurile de la Matiz, poate se curata urmele alea de vopsea. Consumul e verificat de la plin la plin dar pe timp de vara acum nu l-am facut, iti dai seama ca acum a crescut, la Farurile de la matiz nu e vopsea sunt niste pleoape din autocolant alb care se pot da jos oricand foarte usor. Link to comment
Englishman Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) E bine stiut ca masinile americane au cilindreea foarte mare iar caii putere nu sunt storsi dintr-o cutie de lapte de 1.2 litri- (asta apropo de ce zicea un participant la discutie mai sus) Mult mai fiabil un motor ca acesta, mare si "doar" cu 170 de cai, decat unul de 1.4 si 140 HP. Cred ca spatiul interior e urias, am dreptate? Observ cu uimire compozitia bordului, pozitionarea butoanelor, etc...cultura americana.... Intrebare : de ce bordul este gradat cu km/h in loc de mph? De obicei pe un bord de masina pur americana se trec in ultimii ani ambele gradatii... O viteza maxima atinsa ? Laurentiu te lua in balon cu " urmele alea de vopsea", stia foarte bine ce sunt de fapt. Edited December 21, 2009 by Englishman Link to comment
laurentziu83 Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 (edited) Fiabilitatea, cel putin la motoarele pe benzina ASPIRATE din ultimii ani, nu mai este relevanta, tin mai mult decat dieselurile. Cel putin la noi la Renault n-am desfacut motoare pe benzina decat pentru supape rupte cauzate de distributie neschimbata la timp. Cilindreea mare de la Chevy ajuta intr-adevar la o fiabilitate foarte mare (desi nu stiu pe cati mai intereseaza ca motorul sa tina peste 4-500 de mii de km cand dupa 100-200 de mii schimbi masina cu totul), si mai e de folos in cazul benzinelor cu cifra octanica scazuta, deoarece lucreaza la o compresie scazuta. Mai vedem aici si un cuplu ceva mai mare fata de un motor obisnuit, folositor in cazul unei incarcaturi mari, de genul unei rulote, practic respectiva masina poate pleca la fel de lejer de pe loc si cu o persoana si tractand o rulota, insa nu va avea o viteza maxima prea mare. Edited December 22, 2009 by laurentziu83 Link to comment
Beratta Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 Intrebare : de ce bordul este gradat cu km/h in loc de mph? De obicei pe un bord de masina pur americana se trec in ultimii ani ambele gradatii... O viteza maxima atinsa ? e gradat in KM deoarece masina a fost facuta in america special pentru europa, a stat mult timp in showroom la reprezentanta GM din germania. viteza maxina cat arata bordul atat se duce. Link to comment
Beratta Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 On 12/22/2009 at 12:56 PM, steph said: Cat a costat? cam cat o dacie din "95. Link to comment
Englishman Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 In cazul asta, jos palaria, supr afacere. Link to comment
Beratta Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 On 12/23/2009 at 1:15 PM, Englishman said: In cazul asta, jos palaria, supr afacere. singura problema e ca am oglinda de pe dreapta rupta si nu prea gasesc s-o schimb . Link to comment
laurentziu83 Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Cat ajunge impozitul pe an la masina asta? S"> Link to comment
Beratta Posted December 26, 2009 Author Share Posted December 26, 2009 On 12/25/2009 at 8:32 PM, laurentziu83 said: Cat ajunge impozitul pe an la masina asta? DESTUL DE MULT. IN JUR DE 1800 Link to comment
Beratta Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 As vrea s-o vopsesc neagra, ce ziceti ? e o idee buna ? pare interesant. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now