slasher Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 (edited) motorul este luat de pe un cielo trantit, are ulei in el este tinut in garaj, daca este cineva interesat poate suna la 0741200359 bogdan poze Edited January 2, 2010 by Mircea Link to comment
slasher Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 masina avea 35.000 km, motorul are acte. Link to comment
Tommy Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Acte euro 3? Sau ce inseamna E3? Link to comment
Englishman Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 (edited) Imposibil sa fie euro 3. Euro 2 maxim. Iertata-mi fie reticenta, sigur are numai...35.000 de km? Edited January 3, 2010 by Englishman Link to comment
slasher Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Imposibil sa fie euro 3. Euro 2 maxim. Iertata-mi fie reticenta, sigur are numai...35.000 de km? kilometrii nu stiu cat sunt de reali...asa l-am luat si eu asa spun mai departe...a avut si disc si placa de presiune care au fost puse pe o masina care avea 160.000 si acum are 185.000 si inca merge, si este euro 3 sigur pt ca nu are delco si are acapacul la distributie de plastic, astea-s motoarele montate pe cielo in Ro. Am sa mai pun niste poze mai clare zilele care urmeaza. Link to comment
Tommy Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Mai informeaza-te ca altfel dezinformezi cu buna stiinta sau nu. Toate executivele facute din 2000 pina in 2004 sunt euro 2 si au aprindere directa. De altfel un motor se cam vinde cu tot cu ECU. Cele euro 3 sunt in 8 valve si s-au facut dupa 2004. Link to comment
Dj_Dark Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Lipseste si galeria de admisie,evacuarea + sonda lambda, canistra de vapori, instalatia electrica, nu e un motor propriu zis, ci mai mult bloc+chiulasa + o mica parte din accesorii, deci euro X nu are cum sa fie un "fier" . Fierul merge si pe espero 1.5 noneuro fara probleme. Link to comment
slasher Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Lipseste si galeria de admisie,evacuarea + sonda lambda, canistra de vapori, instalatia electrica, nu e un motor propriu zis, ci mai mult bloc+chiulasa + o mica parte din accesorii, deci euro X nu are cum sa fie un "fier" . Fierul merge si pe espero 1.5 noneuro fara probleme. ca sa raspund la toti nu prea pot...nu stiu exact ce euro este, dar am vazut pe executive 16v euro 3 (fara delco), in fine vina mea este ca nu am specificat ca are si injectoarele, galeria de admisie, cartelul (furtunul gros de aer) si alternatorul, oricum va multumesc ca ati scris pt ca asa imi dau si eu seama ce am . Link to comment
Dj_Dark Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Tommy are dreptate, ce ai vazut tu executive euro3 e in 8 valve. Judecand dupa prezenta valvei EGR si distribuitorul electronic motorul probabil a fost luat de pe un cielo executive si a fost euro2. Link to comment
zeneseu Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 ..., dar am vazut pe executive 16v euro 3 (fara delco)... Nu aveai cum sa vezi asa ceva pentru ca...nu exista. Trebuia sa citesti doar 2 posturi mai sus. Adica... ...Cele euro 3 sunt in 8 valve si s-au facut dupa 2004. Link to comment
slasher Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 (edited) atunci il declar euro 2 cu pretul de 200 euro negiciabil. Edited January 4, 2010 by slasher Link to comment
banzay Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) Eu am DOHC, 16V, fara delco, cu bloc bobine si in acte e chiar euro 2. Arata exact ca ce vinde Dl. Acum sper ca nu ma puneti sa scanez talonul? PS: nr de omologare se termina in x5 Edited January 6, 2010 by banzay Link to comment
smailmiami Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Exact asta au spus si colegii, ca poate fi doar E2, nu E3. Link to comment
slasher Posted January 11, 2010 Author Share Posted January 11, 2010 mai am 2 triple cielo, una putin crapata, capac delco nou, 2 cauciucuri de vara cu tot cu janta, garnitura de chiuloasa 1,5 16v noua. Link to comment
slasher Posted January 11, 2010 Author Share Posted January 11, 2010 am uitat sa specific...ambele triple sunt pe partea stanga Link to comment
slasher Posted January 27, 2010 Author Share Posted January 27, 2010 se mai adauga un rulment roata fata nou. Link to comment
autocosti Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Cat vrei pe alternator? vreau sa-l montez pe un cielo "97 in 8 valve, normal ar trebui sa se potrivească Link to comment
alexinno Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 100 euro pt blocul motor dak nu are prag de uzura in cilindri? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now