Tetea Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 De fapt problema e ca pasii in care mecanica de autoreglare apropie sabotii de tamburi sunt cam mari si la un moment dat distanta dintre saboti si tamburi devine prea mare pana cand mecanismul ala sa impinga iar sabotii mai aproape de tambur. Si in momentele astea pedala de frana are o cursa mai mare. Link to comment
Viktor Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 De ex. la Reno, piulita autoreglajului avea "dintii"foarte rari, asadar, am mers la strungar (un prieten) si am facut trei piulite (una o am si acum, dar nu stiu pe unde am pus-o) la aceleasi dimensiuuni cu cele existente pe masina dar cu "dintii"mai desi, in felul acesta reusind sa mentin in permanenta sabotul apropiat de tambur. Link to comment
TicoBH Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 La voi tine sus frana sau trece de juma de cursa pedala ca sa se simta ceva? Eu am schimbat acum 3 luni placutele, sabotii si lichidul, dar parca nu-s asa multumit de rezultat. Franele tin bine, nu am probleme, dar mi se pare cam lunga cursa la pedala comparativ cu altele trece de juma de cursa ca sa se simta ceva Link to comment
tornado220 Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 Buna ziua, Imi cer scuze daca am deschis un nou topic si nu am postat unde trebuia. Problema sta in felul urmator... Nu imi tine frana pe rotile din spate, sabotii i-am reglat, cand trag frana de mana tine, cand apas pedala... nu tine. Tamburii au putina uzura. Dati va rog o parere de ce nu imi ajunge presiune la rotile din spate. Sa fie oare de la repartitorul de sub masina? Link to comment
Kinetix Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 Salutare. Este topic special pentru probleme la sistemul de franare la Tico. Aer in instalatie? Pistonas gripat? Cum ti-ai dat seama ca nu tine la apasarea pedalei? Link to comment
Dr.L Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 (edited) De ce zici ca nu tine? Eu stiu ca si cu pedala apasata la maxim,rotile de pe spate nu se blocheaza(cel putin cu motorul oprit) Edited July 24, 2010 by Dr.L Link to comment
Den Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 La mine se blocheaza alea spate definitiv cand apesi frana.Chiar si fara greutate.Dar am avut si interventii serioase pe spate(schimbat pistoanele,saboti,tamburi,lichid+o piesa-clema la autoreglaj). Link to comment
Dr.L Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 La mine s-au schimbat doar sabotii,cablul de frana si lichidul. Nici cu frana de mana nu pot bloca spatele. Din ce am vazut,nu se putea regla sa tina mai tare cand era frana apasata dar sa nici nu frece in gol. La apasarea pana la capat a pedalei,rotile ar trebui sa se blocheze indiferent de viteza? Link to comment
Den Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Daca nici cu frana de mana nu poti bloca spatele,problema sigur e la autoreglaj.Eu zic sa schimbi mecanicul.Nu stiu in mers cum sta treaba,dar pe rampa de test la itp,cand am apasat frana efectiv spatele dansa cu rotile complet blocate.Nu avea greutate suficienta ca sa opreasca in loc chestiile alea,dar rotile erau complet blocate.Apasare energica pana la fund pe pedala de frana.Nu stii niciodata cand ai nevoie.De exemplu dai de unul la care nu functioneaza pozitiile pe frana. Link to comment
catastelea Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Buna seara! Am si eu o problema la Tiocozaur si voiam sa va intreb pe voi ca ,na, aveti mai multa experienta! Acum 4 zile citeam pe forum legat de frana de mana si mi-am dat seama ca la mine tine cam foarte prost, cursa este foarte mare si tre sa trag sanatos si mancat bine de ea ca sa imi blocheze rotile! M-am apucat sa o demontez, m-am chinuit ceva ca mi-a iesit oala cu tot cu placute , sigurantele cu arc care tin placutele la locul lor sunt cam ruginite si au cedat, per sa nu mai fi fost vre-un surub ceva care nu mai e acolo... in fine concluzia este ca nu prea mi-a placut cum arata! Poze ca desteptul n-am facut dar vreau sa imi schimb placutele la ambele roti+toate arculetele si sigurantele de pe acolo! Prostia pe care am facut-o e ca am apasat pe frana cu placutele la locul lor dar fara sigurantele acelea inainte de a pune oala si mi-a cam iesit lichid pe acolo , in fine am pus la loc tot, am completat lichidul de frana si cursa era f lunga, aproape ca imi atingea podeaua! In fine, e montata la loc , numai D-zeu stie cum am pus sigurantele sa stea ,am pus lichid, primele 2 zile pedala se apasa f mult, era cursa f mare, acum vad ca de ieri si-a revenit... Intrebarea mea este urmatoarea: Daca imi iau toate piesele pt frana de spate, st+dr , stiind ca m-as descurca, d.p.d.v. mecanic o scot la cap? Ma gandesc sa nu fie o masuratoare sau ceva care un mecanic ar sti sa faca si eu nu, pt ca tocmai am scos-o din service cu toata fata refacuta(Planetare, capete de bara,bucsi, bara stabilizatoare,bielete,pivoti...tot tacamul) si sincer ma seaca, nu am un servici extraordinar platit si daca pot sa rezolv o fac eu daca nu... o sa o duc, candva! Si voiam sa va intreb cum se face schimbul de lichid de frana +lichidul de racire si aerisirea la frane.Lichidul de racire are ceva in el, ca un fel de alga... pana acum nu mi-a facut probleme dar nici nu vreau sa imi faca! P.S. Am fost la service Daewoo in dorobanti si am intrebat de placute st+dr si a zis ca sunt cam 1 mil si cevaa(vechi) si reglajele pe undeva pe la 15-20... nu a fost exacta total dar voiam sa va intreb orientativ daca stiti cum e ca pret si ca ,calitate. P.S. 2 Off Topic: Scuze daca nu am fost coerent sau daca nu am povestit corect dar sunt la munca si aseara am avut probleme cu bunica si nu prea am dormit! Link to comment
getablonda Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Bineinteles ca poti sa o faci. Ai nevoie de un Manual de service. Link to comment
catastelea Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 (edited) Am Manualul de service in engleza, dar voiam sa va intreb cum se face ca la manual nu scrie ce reglaje trebue facute exact... si nu vreau sa raman la 50 fara frana sa fac Edited September 6, 2010 by catastelea Link to comment
Dr.L Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 desfaci pe rand aerisitoarele si dai la pedala pana cand iese numai lichid curat Link to comment
Viktor Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/798-aerisire-sistem-de-frinare/ Link to comment
free_spirit Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 (edited) Salutare ! Bineinteles, poti sa faci toate astea, dar daca stii ca nu te pricepi foarte bine, cel mai bine este sa nu pui mana si sa lasi pe altul care stie. La frane, parerea mea, este de-a dreptul sinucigas sa umbli si sa-ti mai ramana piese...dupa. Ai grija ! Respect ! P.S. Uite, si ca sa vezi ca nu ma arunc degeaba in afirmatii, iti dau cel mai concludent exemplu; eu. M-am apucat sa desfac centura de siguranta, ca nu-mi placea mie cum se "misca" si desi pe unul din capace scria foarte clar "do not open", eu am facut-o totusi. Mi-a sarit arcul in toate directiile si, evident, nu mi-a mai iesit sa-l pun la loc. Daca are cineva o schema sau are habar cum s-ar pune la loc arcul, zic saru' mana de pe-acum, daca nu , o sa iau drumul magazinului de piese, unde am gasit centura la 100 Ron, noua. Sau daca are cineva una disponibila,merg si pe varianta asta. Edited September 7, 2010 by free_spirit Link to comment
zeama Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Salut!Stie cineva unde pot gasi sistemul de auto-reglaj pentru frina spate Tico?As avea nevoie de clema si surubul cu piulita dintata.Si cuiul care tine ferodurile fixate(cel care este montat in interiorul unui arc prin invirtrire),ale mele aproape s-au mincat de la rugina.Multumesc Link to comment
Dr.L Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Pai incepe cu magazinele de piese de tico Link to comment
zeama Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 ms mult ma gindeam sa le caut la farmacie Normal ca la un magazin pt piese tico doar ca am fost la vreo doua si mi-au spus ca nu au avut niciodata asa ceva,deocamdata imi merge asa nu stiu pentru cit timp.Am sa mai incerc la Radacini poate gasesc acolo. Link to comment
Viktor Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Greu de crezut ca cineva sa aibe in magazin ansamblu regulator, doar doua posibilitati vad: faci comanda la vreun magazin de piese suu la dazmembrari. Link to comment
wolfyman Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Am mai postat si in alta parte dar poate aici ma ajuta cineva mai repede. Cine stie cum se scoate discul de frana de pe fuzeta? trebuie ceva pentru depresat? Sau macar un link catre un manual care sa arate si procedura nu numai partile componente. Va multumesc Link to comment
robert_yo Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Foarte utile informatiile si multumesc pentru ele insa la mine pistonul nu are nimic, verificat la schimbarea placutelor, nu cred ca s-ar misca pistonul de la etrier daca bat de cateva ori in suruburile alea mari.Ma gandesc ca ar trebuie sa ii fac o aerisire la frane dar habar nu am cum (nu am mai facut decat la dacie si asta cu multi ani in urma).Daca este cineva binevoitor sa ma ajute, locuiesc prin zona Dna Ghica dar pot veni oriunde. Link to comment
Viktor Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 In cazul in care n-ai avut timp sa cauti po forum, sau nu-ti gasesti ajutor: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/798-aerisire-sistem-de-frinare/ Link to comment
cernobal Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 salut am si eu masina de 2 saptamani si am probleme cu frana...adica franez si nu blocheaza rotile , mai ales ca apas foarte tare pe pedaua de frana...ce pot face sau mai bine spus ce sa verific , am facut aerisirea si la roti si la motor la servo ca sa fiu sigur ca nu am aer pe instalatie ! poate fii de la uzura placutelor de frana? am sa ma bag in week sa verific, astept cateva indrumari din partea dumneavoastra! Numai bine! Link to comment
Viktor Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Cauzele pot fi multiple. De-abea ai cumparat masina si nu-i stii trecutul, cred. Sistemul de frinare si directie sint primele obiective sa zic asa, carora trebue dat importanta. La sistemul de frinare ar trebui verificat absolut TOT ce tine de acest sistem, iar piesele, daca este cazul se inlocuiesc fara regrete. N Link to comment
cernobal Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Cauzele pot fi multiple. De-abea ai cumparat masina si nu-i stii trecutul, cred. Sistemul de frinare si directie sint primele obiective sa zic asa, carora trebue dat importanta. La sistemul de frinare ar trebui verificat absolut TOT ce tine de acest sistem, iar piesele, daca este cazul se inlocuiesc fara regrete. N ok , multumesc! am mers putin cu ea ...tocmai din cauza franelor pentru ca nu imi plac cum tin, am sa ma bag la verificari si sa vedem care este problema ! Numai bine! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now