body Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Si uite asa , incepand de ieri am ramas fara Cielo ( batranica mea) . Am vandut batranicaaaaaa ("> ("> ("> . Acum astept sa-mi dea OK pt avansul de la un Kalos ( eu raman fidel marcii) Sincer imi pare rau de masina pt ca fost excelenta (deh lot Korea '95 ) dar avea totusi 10 ani si nu stiu cat o mai ducea fara sa umblu prin ea, desi avea doar 70.000 km . Asta e , pe moment in familie am ramas cu Matizul nevesti-mii si cu vechiul meu Break din '98. Bafta Link to comment
Esperatul Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Poti sa spui si cu cat ai dat-o ca sunt curios cu cat se vinde una buna. Link to comment
body Posted March 25, 2005 Author Share Posted March 25, 2005 (edited) Pai cu tot ce avea pe ea ( varianta Full fara aer) , adica , linie Panasonic originala ( citeste japoneza ) adusa de afara si constand in cass FX 220 , magazie CD-uri ( 8 buc) in portbagaj , Boxe Sony Xplode fata si spate , alarma Enforcer , becuri xenon ...etc am dat-o ( unei rude) cu 3.900 euro. Avea 70.000 km tinuta in garaj , din iunie 1995 si era super ingrijita ("> ("> PS Pentru cei din constanta , daca vedeti un cielo gri cu abtibildul DaewooClub pe luneta, sa stiti ca a fost a mea!!!!!!!!! Edited March 25, 2005 by body Link to comment
Shenck Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Numai pt autocolant si merita macar 100 in plus. Link to comment
Vlad Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 klar klar Shenck..s-a fraierit asta e..bravo oricum pt. kalos fftopic: Shenck cat ma costa sa imi pun banner aici pe forum cu numele meu? asa sa vedeti vlad de fiecare data cand intrati pe forum Link to comment
Wolfman Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Poti sa detaliezi ce inseamna "full fara aer"? Eu am GLE si este full, adica AC, servodirectie, 4 geamuri el. , turometru, deschidere portbagaj si buson benz. din int, proiectoare, dezaburire temporizata luneta, reglaj scaun sofer pe inaltime, temporizator stergatoare, casetofon tank (bine, asta l-am schimbat cu un mp3 player) cu patru boxe, etc. Al tau avea toate astea in afara de AC? Link to comment
body Posted March 25, 2005 Author Share Posted March 25, 2005 Poti sa detaliezi ce inseamna "full fara aer"? Eu am GLE si este full, adica AC, servodirectie, 4 geamuri el. , turometru, deschidere portbagaj si buson benz. din int, proiectoare, dezaburire temporizata luneta, reglaj scaun sofer pe inaltime, temporizator stergatoare, casetofon tank (bine, asta l-am schimbat cu un mp3 player) cu patru boxe, etc. Al tau avea toate astea in afara de AC? <{POST_SNAPBACK}> Iesact ce ai zis tu ( era varianta GLE fara aer) ! Link to comment
Wolfman Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Merci, mi-amintesc de terminologia de atunci, GLE/AC GLE. sau GL (asta din urma era chel). Link to comment
geof Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Exact asta am facut si eu acum cateva saptamani. In prezent ma plimb cu noul Kalos. Sa speram ca fiabilitatea la Kalos va fi cel putin la nivelul Cielo. Mult succes! Link to comment
ovi_jer Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Pina sa apasa executive si standard au fost asa : GL GLE GLE + AC GLE + AC + AT Link to comment
body Posted March 25, 2005 Author Share Posted March 25, 2005 Exact asta am facut si eu acum cateva saptamani. In prezent ma plimb cu noul Kalos. Sa speram ca fiabilitatea la Kalos va fi cel putin la nivelul Cielo. Mult succes! <{POST_SNAPBACK}> Vrei sa spui la nivelul Cielourilor mai vechi , pt ca acum sunt naspa rau ( noi avem cateva la firma si nu mai sunt nene ce au fost). Link to comment
geof Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Eu am avut Cielo din 99 si l-am considerat foarte bun. La cele mai vechi ma gandeam. Link to comment
panzer Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Vrei sa spui la nivelul Cielourilor mai vechi , pt ca acum sunt naspa rau ( noi avem cateva la firma si nu mai sunt nene ce au fost). <{POST_SNAPBACK}> Bancuri! Ce ai nene sa le reprosezi la astea noi in afara de izolarea fonica mai slaba si ansablul brat-stergator (mama lor de romani prosti!!! - trebe sa imi cumpar coreene ca nici nu prea sterg si mai fac si zgomot)? Si cauciucurile ... dar astea sunt consumabile. Poate vrei sa le reprosezi franele ventilate mult mai bune si motoarele mai puternice si mai putin poluante (a citi E 2 DOHC)! Si pretul la jumatate fata de cel din 95 in preturi comparabile! Am mai spus-o si o repet! Cand au aparut GLurile romaneste toata lumea "NU MAI SUNT CE AU FOST"! La fel si cu EXEurie: "MAMA CE JAF" ... La fel cu EuroII ... Acum GL[E]urile romanesti si EXE si EuroII sunt la mare pe piata seccond! Toti astia de le au si le exploateaza si aia care vor sa le compere sunt niste prosti!? Nu-i asa? Au si vor numai masini proaste! Vorbiti si voi sa faceti aer! Link to comment
body Posted March 25, 2005 Author Share Posted March 25, 2005 Nu vreau sa ma cert cu tine dar sa stii ca am mers cu o carca de cielouri si repet NU SE COMPARA CIELOURILE MAI VECHI , si vb in general de cele Koreene , cu cele noi !Pica destule piese si diverse ra..uri la cele mai noi fata de cele vechi in care te suiai si ii dadeai bataie... Parerea mea ...care este! Link to comment
Dragos82 Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Asta e si parerea mea .La finisari cielo exe e mult mai prost facut decat GLE-uri Link to comment
Gica Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Pai eu am condus 120 de mii de km un Cielo din '99 - foarte multumit de masina, iar acum mai merg uneori (numai in dreapta) cu un executive DOHC din 2004, dar care are 60.000 de km, insa mi se pare calitatea imbinarilor chiar buna, adica trece peste denivelairi nu nu zdrangane, iar al meu cand l-am dat facea chiar urat la plasticele din bord si nu aveam suspensile varza. Altfel spus... cazuri si cazuri, ce sa-i faci ? > Link to comment
Dragos82 Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 E normal sa se simta diferenta de km. Link to comment
cdorob Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Scuze ca intervin >- Exe 2004 = rau de tot. Inafara de frane care sunt mai bune as da tot inapoi la fabrica sa se spele cu ea pe cap. Exe 2004 = - motor puturos (caii aia sunt numai pe hartie, in rest nu te poti tine dupa un cielo vechi nici in ruprul capului) - consum mai mare - suspensii dure (topaie spatele in comparatie cu cele vechi) - acuatoare de usa varza - amortizoare spate varza (se schimba cam odata cu uleiu) - pierderi de antigel odata la 2 saptamani - 20 de vizite la service in primele 6 luni si una la fabrica la Craiova (spre deosebire de 8 -9 vizite in 7-8 ani la cea veche Am avut de amandoua, '96 si '04. Daca as putea mi-as cumpara masina inapoi. Cine stie, siet de ce zic astea. Si contrat parerii generale au costat cam la fel. Adica cam 11.000 de $ Link to comment
aqua Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 prin tot ce am citit pina acum imi dau seama ca nu am facut o alagere rea acum aproape 5 ani cind am achizitionat cieloul meu (productie coreea 95. ), la un moment dat ma gindeam sa il vind si sa cumpar altul ceva mai tinar dar am ajuns la concluzia ca mai bine fac o revizie capitala si raman cu ce am. Link to comment
Vlad Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 cam la concluzia asta am ajuns si eu. E incredibil cum la o masina noua poti sa ai mai multe probleme decat la ale noastre. cand isi baga romanu' coada.. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now