Andutul Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Deci stiu ca vam inebunit cu intrebarile mele dar masina asta tot timpul imi da ceva de facut,la turatie mai mare de 4500 merge in suturi,si cand e pe la 1500 rpm si accelarez usor pleaca cam in suturi,cel mai bine merge intre 2000 si 4000rpm,fise buji,capac delcou au 6000 de km ce poate fi? Link to comment
tolin Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 La injectoare te-ai uitat, dupa 14 ani ? Link to comment
Andutul Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Si pe gaz cand accelarez usor la turatie mai mica de 2000 pleaca in suturi,dar daca accelarez putin mai tare pleaca bine,ma gandeam ca ar putea sa fie din avans este vreo sansa? Problema rezolvata a fost din cauza ca isi tragea aer fals.Imi alunecase coleirul de la furtunul de plastic de vine dinspre motor si se inbina cu capacul de la filtrul de aer.Pusai un cauciuc sub colier si sper sa nu mai alunece acum.Voi ce ziceti ar merita sa maresc distanta la buji de la 0.7 cat o am la 1.1 ca am auzit niste prieteni ca ar fi mai bine,dar stiti cum e si cu prieteni.Voi ati incercat,ce mati sfatui? Link to comment
Dj_Dark Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Asta e din ciclul "mi-au spus mie 2 vecini"? Vezi in topicurile dedicate. La 16V distanta e de 1mm iar la 8V 0,6mm. Bujiile vin de obicei reglate bine. Link to comment
petro_ionut Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 (edited) Am si eu o problema asemanatoare cu un Cielo '97, in orice viteza as fi la drum, daca am sub 2300 rotatii si apas pedala de acceleratie la "blana", da cateva rateuri pana ajunge la 2300 dupa care "trage" foarte bine, daca apas si duc padela de acceleratie usor pana ajunge la 2300 rotatii nu prezinta suturi, asadar daca schimb dupa 2300 rotaii nu am nici o problema, merge bine nu se mai simt acele rateuri! Daca plec de pe loc si schimb dupa 2000 de turatii la fel nu am nicio problema! Masina in rest merge foarte bine, relanti fix, nu variaza, consum mixt de 6.5-7l/100km! Edited March 2, 2011 by petro_ionut Link to comment
FelipeColombo2 Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 probail ca trage aer fals pe undeva. Incearca sa verifici capacul de la filtrul de aer Link to comment
weed_vlad Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 exista posibilitatea sa fie filtrul de benzina infundat sau sa ai mizerie in pompa de benzina. Link to comment
ZDN Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Am si eu o problema,cand am 3000 rpm si peste acesta valoare,daca iau picioru de pe acceleratie se ineaca,da in nas,si daca o accelerez usor tot merge in suturi. isi revine singura dupa ce merg cativa metri,sau daca schimb la 5000 rpm a doua si a treia,dupa aceea merge bine. E posibil sa traga gunoi,si prin rotati mari sa se arda/elimine gunoiu.Sau e de vina clapeta de acceleratie murdara. Sau am gunoaie in rezervor,filtru de benzina imbacsit,fise/bujii,ceva electronic nu prea cred sa fie de vina ,deoarece merge bine,sau injectoarele infundate? Cam tremura motoru la relanti. Link to comment
ZDN Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 (edited) Am remediat problema,filtru benzina prin cu marmelada .Si a ramas clapeta de acceleratie ,sa o curat.Si rezervorul sa il curat,In rest merge bine azi nu sa mai inecat/mers in suturi.Problema remediata! Edited March 11, 2011 by ZDN Link to comment
Viktor Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 Stau si ma intreb de unde atita marmelada in filtrele si rezervoarele voastre. Cred ca acum vreo trei ani, am schimbat si eu filtru de banzina dupa care mi-a parut rau. A fost cel original si curat ca lacrima la interior, l-am sectionat din curiozitate sa vad cita mizerie s-a strins in el, nimic. De-altfel am aruncat un ochi si pe fundul rezervorului, nici urma de mizerie. Link to comment
ZDN Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 (edited) La masina asta de 14 ani,cu filtru original din fabrica ,ce sa zic,am gasit pamant in furtunele de apa cand am schimbat vasu de expansiune,si mici pietricele .Benzina proasta,poate e fisurat furtunu de alimentare si intra praf,sau mai stiu eu pe unde poate sa intre prafu in rezervor. O fi pus benzina de groapa cineva,si daca ma gandesc la asta dintre cei doi proprietari care ia avut, unu sa gasit sa incerce niste benzina ieftina de la nea mitica,vecinu de la etaju 3,cred ca asta e o cauza sigura. In Ungaria sigur nu sunt gropi de benzina ,sau benzina proasta precum la noi in tara,ma refer ani 90 si inceputu 2000 cand inca se punea apa si cine mai stie ce in benzina la peco,si inca era benzina in pamant spre Medgidia parca. Edited March 11, 2011 by ZDN Link to comment
COSTICA 73 Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Salut am si eu o problema la cielo ,cind schimb vitezele brusc la turatie de 2500 se aude ca o busitura undeva in dreapta ,mentionez ca nu ma pricep la mecenica Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now