ov! Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Ref. resoftare, asta s-a completat la mine in Carnetul de Garantie: Metoda reparare: Programare BCM Descriere piesa si numar piesa : OSB 09-05-084 Modificari observate : motorul pare ceva mai energic relanti-ul la rece s-a modificat de la cca 1100 rpm la sub 1000 rpm Toate cele bune, Link to comment
balogm Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 asta s-a completat la mine in Carnetul de Garantie: Metoda reparare: Programare BCM ... Modificari observate : motorul pare ceva mai energic relanti-ul la rece s-a modificat de la cca 1100 rpm la sub 1000 rpm Misto observatie, oare cu resoftarea asta nu ai simtit presiune mai mare in pneuri? BCM (Body Control Module) - nu are nimic in comun cu motorul. Link to comment
ov! Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Asa este , BCM nu are atributii legate de functionarea motorului. Nu stiu ce au operat in service (problema mea era oprirea motorului din mers iar ,,operatia,, a durat 3,5 ore), eu v-am comunicat ce au scris in carnetul de garantie (in plus fata de inlocuirea releului R15). Observatiile ulterioare raman valabile. Link to comment
ALiCE Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Si mie mi-a facut figura azi M-am suit in masina (nepornita de 2 zile) - a pornit ceva mai greu, dar a pornit (a dat sa o ia, n-a vrut, am oprit demarorul, dar s-a mai poticnit de vreo 2-3 ori motorul). Ma rog, n-am dat importanta, la a 2-a cheie a pornit ok. Temperatura afisata chiar nu mai stiu cat era. M-am plimbat vreo 15-20 km (s-a incalzit motorul, si inauntru), m-am intors pe la 14:00. La 18:30, hop din nou la masina. Telecomanda n-a vrut sa mai mearga neam. Nici usile, nici portbagajul. Nici pe inchis, nici pe deschis. Am deschis cu greu usa cu cheia (nu vroia sa intre de inghetata ce era yala), a inceput sa sune alarma (pentru cine zicea mai sus ca nu are alarma ), am pus contactul si s-a oprit. Am pornit-o, am lasat-o vre-un minut, am oprit-o - telecomanda nu vroia sa functioneze. Am mers vreo 10 minute, am oprit-o, si a mers OK. Inchiderea centralizata, in schimb, mergea OK (din buton), fara greturi. Temperatura afisata pe CB: -11 grade. Am ajuns la destinatie, am lasat-o vreo ora - o ora si jumatate, cand am plecat a mers ok. Temperatura afisata: -19 grade. Link to comment
Axix Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Am pornit-o, am lasat-o vre-un minut, am oprit-o - telecomanda nu vroia sa functioneze. Am mers vreo 10 minute, am oprit-o, si a mers OK. Inchiderea centralizata, in schimb, mergea OK (din buton), fara greturi. Ti-au rescris softul masinii, sau ma rog, te-ai dus la resoftare? Link to comment
ALiCE Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Ti-au rescris softul masinii, sau ma rog, te-ai dus la resoftare? Nu, ca nu m-a chemat nimeni. Link to comment
Axix Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 (edited) Du-te si intreaba, pe toti i-a chemat, sau cel putin asa ar trebui. Fazele tale cu telecom. sunt cam ciudate. Eram curios daca dupa resoft, mai face ciudatenii masina asta. Edited January 26, 2010 by Axix Link to comment
pomo Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Si mie mi-a facut figura azi Telecomanda n-a vrut sa mai mearga neam. Nici usile, nici portbagajul. Nici pe inchis, nici pe deschis. Aceasi problema si la mine la -15 grade, aproximativ identic ca si manifestare. Link to comment
Axix Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Pe mine tot nu m-ati lamurit, nu va merge telecomanda, sau nu va raspunde masina? Link to comment
ALiCE Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 (edited) Mai, uite ca nu m-am gandit sa tip la ea, sa vad daca raspunde... pomo: tu ai tot tractor? Te-au chemat la resoftare? Daca da, ai fost inainte sa faca figura? Edited January 26, 2010 by ALiCE Link to comment
Axix Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 (edited) Mai, uite ca nu m-am gandit Banuiesc ca-ti dai seama ca ma refeream la CB... Edited January 27, 2010 by Axix Link to comment
pomo Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 ALiCE eu sunt benzinar. Axix masina nu raspunde , apas pe butonul de blucare de pe telecomande si nimic, nu se inchide ,nu se armeaza alarma. A mai facut o figura ciudata, urc in masina ,dau cheie pornesc si cind ma uit la display-ul cd-ului, era stins in conditiile in care sunt absolut sigur ca nu a umblat altcineva la masina . Acum alarma merge ok de resoftare, nu m-a sunat nimeni cred ca am sa ma duc eu peste ei. Link to comment
Axix Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Tine minte ce nu-ti face si pune-i sa le remedieze punctual. La final cand ti-o aduc nu stau sa ti-o exlice in amanunt, asa ca noteaza tu in avans si verifica pana nu ti-o preda. In mod normal la resoftare, ar trebui sa fie pe defaut,deci setari de fabrica si toate functionale. Bafta! Link to comment
brastel Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Subscriu la problema cu telecomanda...am incercat si cheia de rezerva...plimbat 10 minute, incercat de imi venea sa dau cu ea de pamant, pana la urma a mers. Aveti idee de la ce este? Ati fost in service? Link to comment
serjuro Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Salutari tuturor... Am un Cruze 1,6 LSplus de 980km...nu stiu daca e ceva buba sau asa face sau daca facea de la inceput dar am obs ca pornind motorul rece, turatia la ralantiu nu este constanta, urca la 1100 si imediat scade la 900, da sa moara si iar urca la 1100...pana se incalzeste motorul parca...Nu stiu daca e normal pt ca si la Solenza si Logan turatia era constanta, desi ridicata la 1100...Sa aiba legatura cu faptul ca am scos borna de la baterie??? Trebuie facut ceva sau asa fac toate ??? Link to comment
Mircea Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Are legatura, trebuie facut cel mai probabil un idle learn, faza e ca la cruze nu stiu cum se face Link to comment
danepicu Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Salutari tuturor... Am un Cruze 1,6 LSplus de 980km...nu stiu daca e ceva buba sau asa face sau daca facea de la inceput dar am obs ca pornind motorul rece, turatia la ralantiu nu este constanta, urca la 1100 si imediat scade la 900, da sa moara si iar urca la 1100...pana se incalzeste motorul parca...Nu stiu daca e normal pt ca si la Solenza si Logan turatia era constanta, desi ridicata la 1100...Sa aiba legatura cu faptul ca am scos borna de la baterie??? Trebuie facut ceva sau asa fac toate ??? Eu am avut un Lacetti care se manifesta la fel. Cred ca motoarele sunt la fel. Eu nu i-am facut nimic doar am asteptat sa se incalzeasca un pic motorul. Link to comment
iulian19792003 Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 eu ieri am fost cu ea la resoftare, i-mi clipea in bord becul de la baterie, am sunat la ei si am facut programare dar cand sa plec...canci ca nu mergea, pana la urma am ajuns si mi-au spus ca s-a activat modul transport( adica nu prea mai merge nimic) initial au zis ca este vina mea insa in cele din urma a fost din vina mea( se activa modul acesta singur) inca o faza tare pe care nu o stiam, in momentul in care dai drumul la caldura si selectezi sa-ti bata in parbriz, porneste automat si aerul conditionat si nu ai cum sal scoti Link to comment
Mircea Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Aia e faza de degivrare, toate fac asa, e un feature, nu un bug Link to comment
tolin Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 eu ieri am fost cu ea la resoftare ... Ce-i aia resoftare ? Link to comment
danepicu Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 eu ieri am fost cu ea la resoftare, i-mi clipea in bord becul de la baterie, am sunat la ei si am facut programare dar cand sa plec...canci ca nu mergea, pana la urma am ajuns si mi-au spus ca s-a activat modul transport( adica nu prea mai merge nimic) initial au zis ca este vina mea insa in cele din urma a fost din vina mea( se activa modul acesta singur) inca o faza tare pe care nu o stiam, in momentul in care dai drumul la caldura si selectezi sa-ti bata in parbriz, porneste automat si aerul conditionat si nu ai cum sal scoti Il poti opri manual din butonul din care il si pornesti. Simplu nu? Link to comment
pomo Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 (edited) iulian19792003 cum s-a manifestat la tine, mie azi a inceput sa-mi clipeasca becul de la baterie, tu ce ai facut ai mai mers cu masina asa? ce se poate intimpla in modul transport mai pot merge cu masina pina la service, aprox. 50 km? Edited March 2, 2010 by pomo Link to comment
ALiCE Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 (edited) Se pare ca ar fi aparut un nou recall, pt. masinile fabricate intre 25.09.09 si 03.12.09, cu nr de identificare intre AK550595 si AK599629. Problema ar fi cu nu-stiu-ce "cuff", si cu posibile pierderi de combustibil. O fi motivul pentru care a mea consuma in draci? Maine sunt programat la service pt. cutia de viteze, o sa intreb dar parca vad ca nu stiu nimic. De recall-ul cu "transport mode" nu stiau. http://www.autocarbe...ze-and-captiva/ Edited March 2, 2010 by ALiCE Link to comment
ALiCE Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Cu cutia de viteze se pare ca s-a rezolvat. Cica au reglat timoneria. Despre recall-uri - singurul lucru de care stiau a fost unul pentru gresarea butucului de contact. Despre restul (modul transport si cel de mai sus) - nimic. Link to comment
sake007ro Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) pe asta o am si eu...cu cutia,acuma s-a mai lasat un mpis,dar inainte era rau de tot..daca zici ca tie ti-au reglat-o,o sa ii pun si eu sa umble la ea. Apropos de faza cu cuff-ul - am citit si eu articolul si cred ca cuff inseamna colier,sau ceva de genul asta.oricum,cred ca este o piesa de strangere furtun,cam asta reiese de acolo. Chestia ciudata e ca citind articolul mi-am amintit ca intr-una din zilele in care eu vroiam sa umplu recipientul de lichid parbriz,aruncand o privire pe la motor,am observat un lichid unsuros - poate fi motorina sau ulei - pe o piesa cilindrica din fata motorului - este ca o sonda in care intra doua cabluri sau furtunase - nu stiu exact - si ma gandeam naibii sa nu dea pe acolo cu ulei sau motorina,desi petele alea nu erau foarte mari. Totusi nu mi se parea normal,asa ca o sa ii intreb si pe aia la service maine. Am facut o listuta pentru maine la service - voi ce experiente ati avut cu cei de la GTT?Sunt ok,tre' sa ma cert cu ei pe acolo sa ma bage in seama,sau te trateaza corect si iau in considerare ce le spui? Edited March 5, 2010 by VAXXi Nu mai cita mesajul anterior! foloseste "Add reply" din partea de jos a paginii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now