creep Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Help! Dimineata a pornit la sfert si am plecat dupa 10 min. Nu am iesit bine din parcare si constat ca nu pot da mai mult de a 2-a ca dadea in nas. Am zis ca nu s-a incalizt bine si am mers asa in suturi 1 km. La un moment nu mai tragea de loc, dar statea la relanti. Ridic caoota si ma sperii: ulei peste tot si joja sarita. Panica in tunel!! Am pus joja innapoi si s-a stabilizat. Am mers pana intr-o parcare si astept sa se raceasca sa verific nivelul. Ce naiba s-a intamplat? Sunt in Bucuresti si trebuie sa ajund la Iasi cu ea. Abia am facut revizia de 120k acum 1 saptamana. Uleiul e Mobil 1 5w40 Un sfat rapid ar fi grozav. Masina e aveo de 1,2 HB Ajung cu ea pana la Iasi? Link to comment
noris Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 ulei peste tot si joja sarita Probabil ca au inghetat vaporii de apa pe circuitul de aerisire carter. Daca s-a incalzit si s-a dezghetat, ar trebui sa mearga fara probleme. Bafta! Link to comment
Iuiu Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Macar nu sunt singurul. Dimineata a sarit si la aveo 1.2 al maicamii joja. Asta dupa ce meganul nu a schitat nici un gest la tentativa de pornire si la kalosul sotiei batea un culbutor dupa de ziceam ca sare iar. La aveo tot ulei Mobil 5w-40 este in motor. Afara erau -26 de grade. Incep sa am indoieli de calitatea uleiului Mobil de la noi. Problema este ca cca 60-70 de secunde nu prea ajuns ulei la axul cu came, suiera, de asta am si deschis capota si am vazut nenorocirea. Link to comment
Lucian M Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Da' la tine in carte scrie ca trebe ulei 5w40, cumva? Ca stiam de 5w30. Link to comment
Iuiu Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 La pornirea la rece se comporta fix la fel. Link to comment
Dortmund Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Salut, Aceeasi problema o am si eu. Am depistat-o si sper sa o rezolv maine. Este vorba despre un epurator in fundat (a inghetat mizeria). Solutia este sa scoateti capacul la culbutori si sa curatati/spalati cu benzina pe ambele parti, ar trebui sa fie un fel de sita acolo. Eu am scos furtunul respectiv si bagat o sarma si am scos ulei cu mizerie de acolo. Problema la mine este ca daca scot busonul la ulei, sufla aer f tare, se simte chiar de la ~30 de cm. Sunt curios daca si la voi e la fel. Ma gandesc ca scoate surplusul de aer pe acolo, cand desfac capacul. Normal nu ar trebui sa faca asa! Atasez o poza "imprumutata), pentru ca la mine arata exact la fel, cu epuratorul. Era sa uit...trebuie sa va cumparati si o garnitura pt capacul de la culbutori! Link to comment
adostar Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Aceeasi treaba se intampla si la benzinarele de 1.4 de la wlokswagen...alea pana in 2003. Link to comment
Iuiu Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Am umblat astazi la gaura aia de la capacul culbutorilor si intradevar era aproape infundata. Mai ciudat este ca dupa ce am scos furtunul ala a curs apa din el. Link to comment
creep Posted February 25, 2010 Author Share Posted February 25, 2010 (edited) am ajuns cu ea la Iasi in siguranta. Am completat cu ulei la nivel si am spalat tot de pe acolo. Masina se comporta normal, doar ca a facut mizerie. 5w40, fata de 5w30 cuprinde o zona de temperatura mai mare. Edited February 25, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now