nt98adu Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Cumparata recent pentru ca-mi doream mult un break deci spatiu mai mult, sunt placut surprins de imaginea de ansamblu a acestei masini. La prima vedere pare greoaie, insa o data pornit motorul, iti dispare complet senzatia de tanc. Avand in vedere aceste aspecte, am considerat ca merita mai multe dotari precum si unele modificari pentru a fi mai atractiva si de ce nu, mai agila. Tehnic vorbind, nu are probleme foarte mari, in afara de dezaburirea lunetei care nu functioneaza absolut deloc. A fost destul de intretinuta de fostul proprietar, insa nu a ales cele mai bune service-uri pentru ea, asta reesind din toate facturile pe care mi le-a dat. Masina a primit senzori de parcare, bixenon si un espament cu un sound mai sportiv. Jantele de aluminiu sunt cumparate (noi), caut o suspensie sport pe care s-o montez saptamana viitoare tocmai pentru faptul ca e groaznic de inalta. Micul Hummer, cum ii spun acum sper sa devina o masina mai asezata. Link to comment
vlad_andrei Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Am vazut masina si in realitate si pot sa spun ca arata foarte bine! Felicitari pentru achizitie! Am vazut cu totii ce poti face dintr-un Cielo(in care trebuie sa precizez ca am avut onoarea sa urc ), asa ca asteptam cu nerabdare sa vedem toate modificarile si imbunatatirile pe care o sa i le aduci Nubirei! Link to comment
Dumitru Cristian Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Frumos ce i-ai facut si ai de gand sa-i faci . Daca vrei cred ca te pot ajuta cu schimbarea arcurilor/amortizoarelor. Sa te bucuri cat mai mult de ea Link to comment
nt98adu Posted January 31, 2010 Author Share Posted January 31, 2010 Merci Andrei pentru aprecieri, insa e cale lunga pana voi reusi! Problema mea cea mai mare este ca nu se gasesc gadgeturi sau piese tuning pentru Nubira. De exemplu o suspensie sport costa 500euro. Nu stiu cine ar da atatia bani pentru o suspensie da' ma rog... Plus de asta, nu am de gand sa-i dublez valoarea. Cristian, merci, sper sa nu ma dezamageasca. Tu ai muncit din greu la a ta Nubira si asta se poate observa. Treaba cu schimbatul suspensiei nu este prea complicata. Mai complicat este s-o gasesc pe cea sport la un pret bun. Am o promisiune doar de arcuri fata la 80 euro. Maine ar trebui sa le primesc. Revin cu poze. Link to comment
andreib Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Arcuri sport a luat un coleg de forum la 84 eur+transport. Amortizoarele in schimb sunt destul de scumpe: kayaba pe gaz cca 400ron/buc. Nu te baraie tare cu toba aia atat de mica? Link to comment
Tommy Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Arata bine masina, dar de unde alintul asta "ciocanul mic"? Link to comment
Costi VLN Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Era si timpul mr.Felix sa-ti prezinti Nubirica si aici.Masinuta arata excelent si sant ferm convins ca o sa arate si mai bine.Spor la treaba,ca e envoie si bani pt tuning sa fie,ca timp iti gasesti tu.In rest sa o stapinesti sanatos. PS.Frumoase jantele. Link to comment
nt98adu Posted February 1, 2010 Author Share Posted February 1, 2010 (edited) Arcuri sport a luat un coleg de forum la 84 eur+transport. Amortizoarele in schimb sunt destul de scumpe: kayaba pe gaz cca 400ron/buc. Nu te baraie tare cu toba aia atat de mica? Pai asta-i treaba, ca as fi vrut sa ,,baraie" mai tare, dar nu vrea. Referitor la suspensie inseamna ca se justifica cei 500 euro daca un telescop e 400ron. Ramane sa vad, dar parca nu ma indur sa dau atatia bani Merci tuturor pentru urari. Si gata plec de acasa sa fac short-shifterul la schimbator. Edited February 1, 2010 by nt98adu Link to comment
madkat Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Arata bine, chiar daca nu sunt fan breakuri... motorul mi-a placut si mie foarte mult (pe nubira 1) - si etajarea cutiei - doar treapta a 6-a i-ar fi trebuit... Dupa mine e oleaca zgomotoasa dupa 130-140kmh. De-asta o toba mai zgomotoasa e cam ultimul lucru la care m-as fi gandit. Link to comment
nt98adu Posted February 1, 2010 Author Share Posted February 1, 2010 Mai mult de 130 nu am mers cu ea pana acum, insa eu nu aud motorul Nu ca as fi surd, insa asta a fost motivul pentru care am incercat un esapament cu un sound mai grav. Se aude bine acum, insa e loc si de mai bine. Asta cu timpul. Am montat short-shifter astazi si ,,autobuzul" se misca putin altfel. Adevarul ca si vechea timonerie era putin dusa pt. ca de fiecare data cand ma grabeam, ratam a-II-a Si am mai descoperit ca pe la teuri curgea antigel. In service au fost schimbate teurile, insa colierele nu. De aici si vreo ora de treaba in plus. Urmeaza suspensia. Sa vedem cand... Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Vreau si euuu vreau si eu Spune-mi si mie te rog cum se face, da pe privat sa nu se crizeze regulamentu Cat de scurta e tura acum la schimbator? Link to comment
andreib Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 (edited) E interesant... Baga detaliile pt shortzhifter aici te rog . @Madkat: Evacuarea la nubira nu e chiar grozav gandita finnd ceva mai galagioasa ,,by default" chiar daca toba finala originala este imensa. Edited February 2, 2010 by andreib Link to comment
madkat Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Da, am banuit, dupa "tonalitatea" sunetului - si nu am zis ca ma deranjeaza, din contra, la viteze pana in 120-130 se aude fain in acelerari - doar ca viteza constanta de autostrada devine oleaca obositor. Si este silentioasa, sub 3500rpm (din ce imi aduc aminte) - dar este un motor pe care este chiar pacat sa il tii sub aceasta turatie. De-asta ma mira ca ar vrea cineva sa accentueze zgomotul. Link to comment
nt98adu Posted February 2, 2010 Author Share Posted February 2, 2010 Daca aveti Nubira 2 e mai complicat cu timoneria pentru ca trebuie scos boltul prin gaurire, iar la montaj trebuie cautat altul si bercuit la capete. La Nubira 1 este exact ca la Cielo. Mai bine incerc sa urc niste poze, pentru a vedea ce si cum. Link to comment
nt98adu Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 Am incercat asera sa dau edit, insa nu am mai putut accesa nici topicul nici forumul. Sunt momente in care se misca foarte greu. Deci dintr-o parte se taie 12mm, iar in partea cealalta se adauga 14mm. Link to comment
nt98adu Posted February 5, 2010 Author Share Posted February 5, 2010 Arata bine masina, dar de unde alintul asta "ciocanul mic"? Imagineaza-ti ca o poti lua de botul ascutit si poti lovi orice cu partea din spate Link to comment
sorin1983 Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Niste poze mai mari poti sa pui te rog? Link to comment
nt98adu Posted February 5, 2010 Author Share Posted February 5, 2010 Pozele sunt luate de pe alt site. Iti dau un PM sa vezi exact despre ce e vb. Astazi dupa 6 ore de munca, Nubira a primit grila cu plasa. In timpul asta faceam 4-5 grile de Cielo. Link to comment
raresvintea Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 omule spor la treaba! xenoane??? Link to comment
andreib Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Voi numai xenoane visati noaptea? Xenon chinezarie pe far nerealizat pt asa ceva = orbit pe cei din contrasens, lumina de rahat dar coolness cat cuprinde. Si daca intradevar vrei apogeul coolnesului in xenoane iei din alea de 55, 15000k daca se poate, din bazar, le montezi in spatele blocului cu vecinu cu 1300' si apoi chiorasti tot din contrasens iar tu nu vezi oroicum nici un rahat... Dar esti vazut cool, ce mai conteaza. Un bec de far de calitate, philips extremevision sau visionplus, GE sau Osram din seriile cu +30%/+50% iti va da lumina mult mai buna. Dar asta presupune sa ai farurile calumea (nu matuite sau galbejite si tunate), sa ai instalatia electrica calumea (nu sa ajunga 5v la becuri si sa te miri de ce ai lumanari) si sa nu fie reglate ad labam de mai stiu eu ce ,,specialist". Link to comment
silviu4you2003 Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Foarte corect andrei! Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Sa pui si tu te rog o poza cu botul cu noua grila ca tare-s curios cum arata. Link to comment
nt98adu Posted February 7, 2010 Author Share Posted February 7, 2010 Treaba cu xenonul este discutabila. Farurile de Nubira sunt foarte ok, aproape noi, insa cu toate becurile din lumea asta nu ai vizibilitate cum ai cu xenonul. Bineinteles cu faruri reglate ca lumea. Am bixenon de 35w la 6000k. Poza cu grila. 1 Link to comment
nt98adu Posted February 8, 2010 Author Share Posted February 8, 2010 E belea forumul asta! Link to comment
nt98adu Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 (edited) Si repede farurile, ca cele stock erau cam ciudate. Farul nu era prins in suruburi, iar capota nu era inchisa complet. Asta pentru cei care vor neaparat sa gaseasca ceva. Edited February 9, 2010 by nt98adu Link to comment
Recommended Posts