augustinionut Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Motane, tre musai sa dai taraboanta la o proba Link to comment
nt98adu Posted October 8, 2010 Author Share Posted October 8, 2010 Crezi? Eu zic ca nu. Probe poti face pe a ta daca tii musai. Pe a mea, mai greu ) Link to comment
piratu94 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Deunde ai facut rost de combina depe masina si cat o costat ca e beton se vede ca e originala . Ca as vrea sa iau si eu una Link to comment
RD-Woo Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 (edited) Deunde ai facut rost de combina depe masina si cat o costat /nubira/auto-moto/piese-auto.html">D'aici Edited October 10, 2010 by RD-Woo Link to comment
cristidavid Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Salut Felix! Imi cer scuze ca intru asa pe topicul masinii tale, dar vreau un sfat, te rog! La sugestia voastra (de pe alt forum) am pus ulei Motul Synerge 6100+ 10W40. Acum am aprox. 8500km cu el si nu mai stiu exact la cat trebuia schimbat asta, parca la 12000 teoretic, dar pt exploatarea din tara noastra, mai devreme! Intrebarea este daca a venit timpul sa schimb uleiul? Si daca da, n-ar trebui sa-i pun tot Motul dar 5W40 mai ales ca se anunta iar o iarna cu temperaturi scazute? Am observat ca zilele astea cat a fost frig (aprox. 5grade) motorul pornea mai greu si asta am pus-o pe seama viscozitatii mai ridicate a uleilui. Link to comment
Mircea Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Aceste intrebari se pun pe topicuri tehnice, nu in aceasta sectiune. Link to comment
raven84 Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 (edited) Am mai spus-o si o mai zic: frumoasa masina. Dar ia zi, este doar pasiune sau mai e si altceva in plus? Edited October 11, 2010 by raven84 Link to comment
nt98adu Posted October 11, 2010 Author Share Posted October 11, 2010 (edited) Salut Felix! Imi cer scuze ca intru asa pe topicul masinii tale, dar vreau un sfat, te rog! La sugestia voastra (de pe alt forum) am pus ulei Motul Synerge 6100+ 10W40. Acum am aprox. 8500km cu el si nu mai stiu exact la cat trebuia schimbat asta, parca la 12000 teoretic, dar pt exploatarea din tara noastra, mai devreme! Intrebarea este daca a venit timpul sa schimb uleiul? Si daca da, n-ar trebui sa-i pun tot Motul dar 5W40 mai ales ca se anunta iar o iarna cu temperaturi scazute? Am observat ca zilele astea cat a fost frig (aprox. 5grade) motorul pornea mai greu si asta am pus-o pe seama viscozitatii mai ridicate a uleilui. Daca ar mai tine timpul ai putea sa-l lasi pana la 12000km, insa datorita anotimpului friguros ar fi bine sa treci pe 5w40 si sa mentii grupa asta de ulei. Daca mergi tot pe Motul e mai mult decat ok. Am mai spus-o si o mai zic: frumoasa masina. Dar ia zi, este doar pasiune sau mai e si altceva in plus? Pur si simplu e marca auto la care nu am nevoie de mecanici, care permite o intretinere usoara, e fiabila, pur si simplu personal mi-a adus mai multe satisfactii decat neplaceri. Un Daewoo indiferent ca e Tico, Matiz sau Evanda, o data iesit din RK poti spune ca ai masina noua. Altceva ce sa mai fie? Doar bani sa investesti. Edited October 11, 2010 by nt98adu Link to comment
cristidavid Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Multumesc Felix! Mircea, imi cer scuze, dar asa mi s-a parut o abordare mai directa (e adevarat exista pm, insa informatia asta e utila la mai multa lume). Link to comment
nt98adu Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Intre timp tapiseria plafonului a fost data jos, scoase barele negre si vopsite. Nici antena nu a scapat. Nu e dificil de desfacut, insa de dat jos din masina cartonul ce tine loc de tapiserie plafon e ceva mai complicat. Noroc cu portbagajul. . Oricum, tapiseria nu ramane asa, insa nu am avut materialele necesare sa o tapitez. Poate zilele ce urmeaza. Link to comment
Mircea Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Mircea, imi cer scuze, dar asa mi s-a parut o abordare mai directa (e adevarat exista pm, insa informatia asta e utila la mai multa lume). Asa-i, dar de-aia exista baritai topicul cu uleiuri pe sectiunea tehnica. Cine cauta informatii tehnice le cauta in sectiunile tehnice, nu in sectiunile de prezentare a masinilor personale, asta era ideea... NT98adu, daca tot ai dat jos tapiteria, presupun ca nu ai montat-o la loc fara sa o refaci... Si de ce nu ai scos barele inainte de vopsitoria pe care ai facut-o, iesea treaba si mai bine Link to comment
nt98adu Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Tapiteria nu prezinta urme de deteriorare, insa abia dupa ce am montato inapoi mi-a venit ideea sa o imbrac in piele ecologica. Zilele ce urmeaza daca sta ploaia putin, o rezolv. Barele nu le-am dat jos pt. ca pur si simplu nu am avut timp iar in service nu vreau sa-ti spun cat mi-au cerut pt. acest lucru in plus. Cica erau 2 zile de munca.... Link to comment
Costi VLN Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Nu montam nici mort tapiteria plafonului la loc fara sa o refac.Ai vazut cata munca este.Daca tot te apuci sa-l faci trage si un alubant pe plafon sa vezi diferenta.Multa bafta. Link to comment
nt98adu Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 (edited) Am varianta sa dau Nubira pe o Evanda din 2004, inmatriculata, schimb pe schimb. Cum nu prea stiu mare lucru despre Evanda, intreb daca s-ar merita sau nu. Masina ar trebui revopsita (a fost lovita stanga fata si aripa e alta nuanta de culoare), este zgariata si nu iese la polish, are o flansa telescop spate cu probleme, pielea de pe volan zgariata si cam atat la prima vedere. Voi ce spuneti? http://daewoo.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/daewoo-evanda-benzina-9713122.html Edited November 11, 2010 by nt98adu Link to comment
Dj_Dark Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Salutare domnu' ca de mult n-am mai intrat pe-aici sa vad ce minuni ai mai facut . Bravo, aia cu motorul e cea mai buna investitie parerea mea N-o da domnu' si daca o dai, zi-mi mie cu cat Apropo de "sarmele de turda" exact la fel erau si segmentii mei de pe Espero cand i-am dat jos insa nici cei noi nu erau altfel si merge masina de rupe, asa or fi la astea. La leganza am vazut ca sunt din aia de "moda veche" care se sparg cand ii indoi. Link to comment
cristidavid Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Pai care-i poanta cu schimb pe schimb? Sau poate e scumpa intretinerea si nu si-o mai permite? Link to comment
nt98adu Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Poanta e ca are un consum de 13-14 in oras, ca taxele la 2,0 (impozit, asigurare) sunt mult mai mari decat la 1,6 si ca piesele sunt mai scumpe. Banuiesc ca masina are mult mai multe probleme decat cele pe care mi le-a adus la cunostinta. Salutare domnu' ca de mult n-am mai intrat pe-aici sa vad ce minuni ai mai facut . Bravo, aia cu motorul e cea mai buna investitie parerea mea N-o da domnu' si daca o dai, zi-mi mie cu cat Apropo de "sarmele de turda" exact la fel erau si segmentii mei de pe Espero cand i-am dat jos insa nici cei noi nu erau altfel si merge masina de rupe, asa or fi la astea. La leganza am vazut ca sunt din aia de "moda veche" care se sparg cand ii indoi. Daca segmentii noi inchideau aproape perfect, cei vechi aveau fanta de aprox. 5mm. Nu am stat sa masor pentru ca m-am gandit ca nu are nici o relevanta comparatia. Cat despre vandut pe bani nu se pune problema. Evanda aia are multe dotari care mi-au facut cu ochiul. Atata tot. Link to comment
Costi VLN Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Afurisita e frumoasa foc,Evanda,despre ea vb,insa nu prea am vazut asa multe. Despre piese posibil sa se potriveasca de la Chevrolet,insa nu stiu sigur. Eu nu as face schimbul,pt ca acum ca ai pus Nubira la punct,din toate punctele de vedere.Totusi dubios cel ce doreste schimbul,e net suparioara vagonului tau,tre' sa aibe vreun spir ceva. Link to comment
cristidavid Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Poate asta e karma lui Felix! Sa ia masini si sa le readuca la performantele din fabrica si mai mult decat atit. Din cate stiu a avut Cielo, Nubira, acum un Tico in lucru, deci urmeaza o Evanda. . Sau nu! Vorba lui Costi, Evanda e superioara Nubirei, o fi avand vreo chestie, sau vorba ta, nu si-o mai permite ca taxe, consum, poate cauciucuri, consumabile. Link to comment
AdiD Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Am bagat Mobil 5w40 si in 3000km am bagat 1 litru de ulei completare. Le: Daca circul in oras nu consuma. Cum circul extra si o calc putin sau mai mult dispare uleiul. Culmea, nu scoate fum albastru. Pur si simplu cred ca consuma ceva de genul 1mg de ulei la 2-3km. Esapamentul nu are depuneri, nu este negru. ... Asta referire am gasit, insa nu e valabila intrucat motorul reparat a murit subit prin 2008, fiind inlocuit cu unul cica de pe Nubira 2 cu 65000km. Am toate actele din service, insa nu ma mai pot increde in nimic. Nu am mai intrat de mult pe aici. Imi pare rau ca au aparut probleme la motor... Probabil si-a "dat drumu" la consum dupa ce ai pus ulei 5w 40 - la mine a mers doar cu 10w 40. Cand ti-am dat masina, am spus ca trebuiue schimbat uleiul si toate interventiile au fost trecute in carte. Cat despre motorul schimbat este cum reiese si din acte - ai spus ca il cunosti pe patronul de la service - poti sa-l intrebi. In acel motor mi-a spus ca nu s-a umblat. Cand la-am luat avea in el o mazga neagra (Aral), i-am pus un flush de curatat si Mobil 10w 40 (la recomandarea celui care mi l-a vandut). In rest masina a vazut service-ul pentru toate interventiile, din pacate la meseriasii "care este"... Sper sa nu te mai supere ceva - cat mai multi km fara probleme! Link to comment
Dj_Dark Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Daca segmentii noi inchideau aproape perfect, cei vechi aveau fanta de aprox. 5mm. Sigur 5mm? E enorm si n-am mai vazut deschidere asa mare pana acum Despre piese posibil sa se potriveasca de la Chevrolet,insa nu stiu sigur. Din ce stiu eu Evanda e apropiata de leganza, motorul cel putin cred ca e identic. Parca avea cineva pe-aici, prezentata la "masina mea" Link to comment
nt98adu Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 (edited) Florine, mie nu-mi place sa exagerez. Si cel care m-a ajutat la reparatie a ramas cateva secunde mut... Ambii segmenti de compresie erau terminati. Drept dovada de la reparatia motorului in 1800km nu a mai consumat ulei sau cel putin pe joja nu se vede. Raman totusi la parerea ca motorul a fost incalzit. Domnu' Adi, in motor s-a umblat, baia fiind lipita cu red silicon lucru ce am observat a doua zi, dupa achizitie, cand am schimbat uleiul. Ori asa a fost motorul la cumparare, ori au umblat cei de la Mihoc service Onesti. Cu patronul de la dezmembrari am vorbit si mare lucru nu am aflat pt. ca la cate motoare si subansambluri a vandut clar nu-si mai aduce aminte. La un motor cu 65kkm faptul ca s-a schimbat uleiul din 10w40 in 5w40 nu trebuia sa-i faca altceva decat bine. Daca avea motorul de 150kkm mai mult ca sigur nu schimbam grupa. Cat despre Evanda, m-am lamurit. Motorul este identic cu cel de Leganza si trebuie refacut (consuma ulei), telescoapele spate bat, vopsitorie completa ii trebuie, deci stau calm. Edited November 18, 2010 by nt98adu Link to comment
nt98adu Posted November 28, 2010 Author Share Posted November 28, 2010 (edited) Poza de sezon Edited November 28, 2010 by nt98adu Link to comment
cristidavid Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 (edited) Da a nins in Moldova! Sambata am fost si eu in Iasi, iar masina am gasit-o sub zapada! Edited December 1, 2010 by cristidavid Link to comment
Recommended Posts