gill_sky13 Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 (edited) Am cumparat Iac nou de cielo zice ca ii vanzatoru da nu merge prin rotatie ca cel vechi ci prin impulsuri.Cum trebuie sa mearga IAC-ul de Cielo an 96 prin rotire sau numa inainte si inapoi, si are aceeasi tensiune pe oricare 2 fire din lateral tensiunea la relanti ii 8v si creste pana la 14v in turatie.Nu stiu de ce am relantiu variabil eu cred ori IAC-ul nu e cel bun,pe cel nou scrie Continental iar cel vechi GM;ori ECU a prostit;ori cablajul iacului e stricat;ori am pierderi de vacum. AM fost la 7 mecanici 3 aveau si tester dar nu au rezolvat problema. Mentionez ca imi face figuri vacumul de la butonul de dirijare aer imi da dezaburire numa cand vrea el restul merge bine. Cum masor tensiunea pe IAC,pe cablaj? Sper sa-mi spuneti cum rezolv problema,va multumesc! Edited February 9, 2010 by gill_sky13 Link to comment
tolin Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 (edited) Din categoria "mi-a zis doi vecini": ... zice ca ii vanzatoru da nu merge prin rotatie ca cel vechi ci prin impulsuri. Daca avea cunostiinte despre motoare electrice, ar fi incercat sa le valorifice altfel decat vanzand piese auto. Apropo, motorul este comandat in impulsuri, dar rotorul lui, fara alta posibilitate, se roteste. Varful se afla pe un surub melcat, asa ca miscarea de rotatie este transformata in miscare de translatie. Descarca un manual de service de pe forum si gasesti acolo ce trebuie. In principiu, varful IAC se pozitioneaza ad labum la 28 mm fata de baza si dupa montaj si aplica procedura de Idle Learn pentru ca ECM-ul sa invete pasii necesari electro-valvei la prima pornire, in sezonul rece. Chiar daca nu descarci manualul, informatii gasesti pe forum, dar in ambele cazuri trebuie citit suficient. PS inainte de montare vezi starea locasului si a orificiului din corpul clapetei, prezenta unor depuneri dauneaza grav functionarea sistemului. Edited February 9, 2010 by tolin Link to comment
iosief Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 salut!am un cielo din 95 nu mi sta deloc relantiu.trage foarte bine in mers.dar relantiul lasa de dorit Link to comment
Corneda Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Salut. Cel mai probabil IAC murdar sau cu defectiune Mai arunca un ochi si aici http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/3473-cadere-brusca-de-turatie-intreruperi/?hl=relanti Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now