dadu1976 Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Am o problema cu senzorii de parcare. Cand am fost la firma si mi i-au montat desi nu era nici un obstacol in spatele masini in momentul cand acceleram apareau tot felul de distante pe displayul senzorilor. Au zis ca sunt foarte sensibili la diferente de voltaj (sunt alimentati de la becurile de march-arriere) si au montat pe alimentare un condensator de 25 v si 4700 microf. Au mers 1 an. Astazi iar au inceput sa dea informatii eronate.(mentionez ca cu motorul oprit merg perfect). Am schimbat condensatorul dar degeaba. Ce mai pot se le fac? Link to comment
Mircea Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 De unde ai luat masa senzorilor? Link to comment
dadu1976 Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 (edited) Masa am luat-o initial de la masa becului, iar ulterior de pe caroserie de la un surub. Acelasi lucru. LE: Am venit acum de masina. Cu farurile aprinse merge bine. Edited February 9, 2010 by dadu1976 Link to comment
Mircea Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 N-ai decat sa verifici cu un aparat ce tensiune ai pe alimentarea senzorilor cu si fara faruri aprinse. Verifica si masa la surub sa nu fi oxidat. Ceea ce spui tu cu farurile ar avea logica numai daca luai masa de pe un stop... Incearca si altceva: vezi pe ce parte iti da mesajele de eroare si decupleaza pe rand cate un senzor de pe partea respectiva, poate ai vreunul in scurt! Link to comment
dadu1976 Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 Ma gandeam sa incerc un filtru din asta. Link to comment
Mircea Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 La tine nu e vorba de parazitare ci de fluctuatia tensiunii de alimentare. Link to comment
Abram Burel Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Faptul ca problema a aparut in conditiile meteo actuale, ma conduce cu gandul la un contact... imperfectionalizat de la contractie. Un dispozitiv conceput pentru aplicatii auto nu ar trebui sa aibe probleme in gama de tensiune 11-15V sau ceva de genul. Chiar daca e frig, cu motorul in mers, tensiunea ar trebui sa fie undeva in zona asta. Si oricum, o scula ca asta are tensiunea stabilizata intern. Daca iau in considerare toata istoria, ceva nu se leaga... Link to comment
dadu1976 Posted February 11, 2010 Author Share Posted February 11, 2010 Am rezolvat cu un filtru de deparazitare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now