VAXXi Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Articol in engleza pe Autoblog si un rezumat in romana pe StiriAuto.ro Galerie foto aici Power in the RS comes from the turbocharged 1.4-liter four-cylinder producing 138 horsepower and 148 pound-feet of torque that will also do service in the larger Cruze. The torque gets sent to those over sized 19-inch wheels through a proper six-speed manual gearbox. Chevrolet hasn't yet publicly committed to building an RS version of the next-gen production Aveo, but since this engine will already be in production for the Cruze at GM's Flint engine plant, we'd be surprised if it didn't eventually show up in the lineup. Deci s-a lamurit si motorul turbo: 138 cp si 200 Nm Link to comment
Abram Burel Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 A fost articol si in Autoshow si/sau Autobild acum aproape 2 saptamani. Daca vor scoate cu adevarat o asemenea jucarie va fi simpatic Link to comment
hitman Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 E bun ca are turbina. Sa vezi ce coada o sa fie la chipuit. Link to comment
Lucian M Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Care cumperi un aveo 1,4 din 2007?! Beton masinuta, daca o sa fie identic cu produsul de serie. Link to comment
Tommy Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Jante de 19 la 138 de cai?? Link to comment
Lucian M Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Da, dar talon de 40, cred. Oricum nu va fi de serie. Mai mult ca sigur. 1 Link to comment
Tommy Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 (edited) Poate fi si de 30. Masele inertiale sunt cele care conteaza. Chiar si la jante ultrausoare, pe jante cu diametru atat de mare, cuplu la roata va fi mult diminuat(F x d (Nm)), la fel si puterea (Cuplu x RPM). Doar notiuni primare de fizica. Pe dyno se vede inevitabil cum pe un motor de 150-160 de cai la flansa se pierd 15-20 de cai frumosi la roata la trecerea de la 17 la 18. 19 e janta de show la o masina sub 350 de cai, la 140 de cai performanta maxima se scoate cu jante de 16. Edited February 10, 2010 by Tommy Link to comment
fry Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 (edited) Ma apuc de acum sa strang bani ). Imi place cum arata masina. Probabil, cand va intra in productie, va semana in proportie de maxim 80 % cu masina din pozele de mai sus. Daca o sa apara, cred ca o sa coste destul de putin, cum deja ne-a obisnuit Chevrolet GMDAT. In cazul in care pretul va fi sub 14.000EUR (si am o puternica banuiala ca asa va fi), atunci va fi o alegere foarte buna pentru cei care doresc o masina noua, nervoasa, frumoasa si micuta. In varianta asta de pret abia iti poti lua o Fiesta Sport (Fiesta RS nu se mai gaseste noua), masina mult mai mica decat Aveo, cu motor de 120CP. PS: Nu cred ca va fi scos pe piata cu jante de 19'', masina este inca in stadiul de proiect / prezentare. Este aproape imposibil sa faca asta, ar ridica inutil pretul si, exact cum s-a discutat mai sus, i-ar scadea din performante. Cel mai probabil va fi scos cu jante de 16", maxim 17". Edited February 10, 2010 by fry Link to comment
Lucian M Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 PS: Nu cred ca va fi scos pe piata cu jante de 19'', masina este inca in stadiul de proiect / prezentare. Este aproape imposibil sa faca asta, ar ridica inutil pretul si, exact cum s-a discutat mai sus, i-ar scadea din performante. Cel mai probabil va fi scos cu jante de 16", maxim 17". Mai mult ca sigur. Si pun pariu ca pentru RO va fi livrata cu talon de 50-55. Nu cred ca or sa aiba tupeu sa lase balon de 40. In rest, la 14k de coco- o sa faca oleaca de concurebta la sora mai jmechera Astra, motor de 1,4 turbo si 140 de horsi. Link to comment
fry Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 (edited) Este o masina foarte reusita. Daca ne luam dupa preturile la Chevrolet GMDAT de pana acum, acest model ar trebui sa coste, la noi, in jur de 13.000 - 14.000EUR. Daca va fi asa, aceasta masina va fi cea mai buna oferta din gama ei (chiar ataca si alte modele din game superioare). Din ce am inteles de pe net, masina a suferit modificari si in ceea ce priveste latimea si lungimea (in sfarsit) iar cutia este acum una in 6 trepte. Iat-o in realitate: Mai adaug doar ca motorul 1.4i Turbo @ 136CP este simtitor peste media practicata in materie de motorizari la noi in tara. Modificari vor mai fi, nu cred ca se va livra (cel putin nu la noi) cu jante de 19inch iar interiorul sigur nu o sa arate identic cu ceea ce vedem acum. Per ansamblu, nu cred ca diferentele dintre acest showcar si modelul de serie or sa fie foarte mari, ceea ce ar trebui sa aduca un succes meritat din plin. Edited February 15, 2010 by fry Link to comment
sergiuhusca Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Este superba masinuta... Din cate stiu eu si cei de la Skoda mai au un 1,4 TSI de 130 cp. Link to comment
adrian_r5 Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 In aceeasi clasa ar mai fi 1.4 T-Jet 120 CP de pe Grande Punto si cu o clasa mai sus 1.4 T-Jet 150 CP de pe Bravo, ambele de la Fiat. Link to comment
Lucian M Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Ati uitat 1,4 tsi de pe scirocco- ceva de 160 de cai parca era vorba? Link to comment
mr_ Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Poate fi si de 30. Masele inertiale sunt cele care conteaza. Chiar si la jante ultrausoare, pe jante cu diametru atat de mare, cuplu la roata va fi mult diminuat(F x d (Nm)), la fel si puterea (Cuplu x RPM). Doar notiuni primare de fizica. Pe dyno se vede inevitabil cum pe un motor de 150-160 de cai la flansa se pierd 15-20 de cai frumosi la roata la trecerea de la 17 la 18. 19 e janta de show la o masina sub 350 de cai, la 140 de cai performanta maxima se scoate cu jante de 16. Absolut halucinant Fara resentimente Din categoria "mici si rele" intra si Alfa Mito, cu 1.4 multiair de 170CP. Insa e in cu totul alta gama de pret. Sunt curios cum o sa arate pe viu masinuta asta si cum o sa mearga Link to comment
andreib Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 (edited) Nu stiu cum e tjetul de 150cp sau de 170cp dar ala de 120 nu e tocmai o placere la condus... Poate aveo o fi mai rasarit. Edited February 15, 2010 by andreib Link to comment
fry Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 (edited) Da, exista si aceste variante, dar vorbim de masini care sar mult de 14.000EUR. Eu nu cred ca acest Aveo va costa mai mult de atat. Uite cat costa masinile pe care le-ati amintit voi: 01. a) Alfa Romeo Mito, 1.4Tjet 120CP Progression costa 15520 EUR, varianta Distinctive costa 16950 EUR (pret la reducere, amandoua) b) Alfa Romeo Mito, 1.4Tjet 155CP Progression costa 17120 EUR, varianta Distinctive costa 18550 EUR (pret la reducere, amandoua) 02. Fiat Bravo 1.4Tjet 120 CP Dinamic costa 15889 EUR cu tot cu TVA. 03. Fiat Grande Punto 1.4Tjet 120CP Dinamic (jante de tabla, aer cond manual) costa 14050EUR cu tot cu TVA. Ca sa ii pui climatizare, airbag-uri laterale si jante de aliaj de 15", te duce la 15170EUR. Este o masina mai mica si mai ingusta decat Aveo existent acum pe piata, vorbesc in cunostiinta de cauza, am facut testdrive cu GP pana sa iau Aveo. 04. a) VW Scirocco 1.4 TSI 122CP costa 20.458 EUR b) VW Scirocco 1.4 TSI 160CP costa 22.218 EUR 05. Skoda Octavia 1.4 TSI 122CP, varianta ELegance (nu luam in calcul Classic, aceea nu are nici macar aer conditionat),costa 17.443 EUR. Momentan exista o oferta si acest model se da la 15.159 EUR, in limita stocului disponibil. Pe Skoda Fabia nu exista aceasta motorizare din pacate,aceasta masina am fi putut sa o comparam direct cu Aveo. Uitati-va si voi la ce preturi (mari!) practica marcile mai sus amintite. Nu va suparati pe mine, dar GP este nerusinat de scump pentru ceea ce este de fapt. Doar Skoda si Bravo s-ar merita cumparate. Daca Aveo RS vine cu aspectul asta exterior / interior, cu motorizarea 1.4 Turbo 136CP, cu dotarile anuntate si cu un pret, foarte posibil, in jurul a 14.000 EUR... atunci fara discutie va fi cea mai buna varianta in clasa ei. Pana in 2011, cand se va lansa Aveo RS, mai este ceva timp. Vom trai si vom vedea. Edited February 16, 2010 by fry Link to comment
mr_ Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 @Andreib T-jetul de 155CP e destul de fun pe Mito. Cam zgomotos, insa cred ca e intentionat. Are un sunet destul de jos, insa trage frumos de la 1500 la 6000 ture. Pe mito acum nu mai e T-jet, e multiair, "the next generation". E probabil unul din cele mai avansate benzinare de pe piata. Cand au bagat motorul asta au schimbat si pe la suspensie si directie cate ceva. M-am dat acum doua saptamai cu cel de 130CP (ala de 170 nu ajunsese inca la dealer) si e mai precis decat modelul vechi. Nu stiu daca motorul asta l-au pus si pe Bravo sau punto. Mito e clar in alta categorie de pret... se bate pe acolo, cu Mini de ex... Link to comment
kinezu Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Poze de la Geneva, facute astazi - http://www.0-100.ro/2010/03/02/exclusiv-chevrolet-lanseaza-anul-viitor-cruze-hatchback-rival-pentru-golf-si-focus/#more-11030 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now