anaksunamun Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 am schimbat motorul aveam 1.8 acum am pus 2.0 8v si desteptul de mecanic nu mai gaseste cablul care duce la senzorul MAT ...am cautat si tot ce am gasit e ca acest MAT e un senzor de oxigen,din aceasta cauza am variatii mici de turatii la ralanti si imi sta si check engine aprins.mentionez ca am pastrat totul de la vechiul motor, pompe compresor alternator si ECM sau cum ii zice (ca am mai gasit si ECU pe net) daca ati putea sa mi dati un tip de unde se leaga acest senzor mi ati fi de foarte mare ajutor. Multumesc! Link to comment
GeorgeParaschiv Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 (edited) Pai in mod normal in acelasi loc unde era pe motorul vechi , in fata filtrului de aer Edited February 11, 2010 by GeorgeParaschiv Link to comment
anaksunamun Posted February 11, 2010 Author Share Posted February 11, 2010 (edited) scuze cred ca eu nu am stiut sa ma exprim corect...este in capatul galeriei de admisie , capatul opus traseului care vine de la filtrul de aer...este un senzor cu o mufa cu 2 pini...nu gasesc cablul mai exact nu stiu unde sa caut Edited February 12, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! 1 Link to comment
Dj_Dark Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Aia e o poza cu admisia de la 2.0 sau de la 1.8? Link to comment
Salex Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 ... am pastrat totul de la vechiul motor, pompe compresor alternator si ECM ... fftopic:: Nu are legatura cu intrebarea din titlu insa am si eu o nelamurire. Esti sigur ca ECM-ul pt modelul 1,8 este acelasi cu ECM-ul de 2,0 ? Link to comment
anaksunamun Posted February 12, 2010 Author Share Posted February 12, 2010 (edited) este la fel ECM-ul la 1.8 si la 2.0 diferenta eeste intre 1.5 si 1.8(2.0) Dj_Dark este o fotografie gasita pe net pentru exemplu...motoarele astea sunt la fel cilindreea e diferenta , prinderea,senzorii absolut totul...faza e ca nu stiu de unde sa iau cablul care vine la senzorul ala...la cel de 1.8 stiu sigur ca il aveam conectat dupa montare nu mai stiu de unde sa l iau Edited February 12, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
anaksunamun Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 o fotografie mi ar fi de mare ajutor sa identific firele ...si daca ar putea cineva sa mi spuna si culorile la firele acelui senzor Link to comment
Dj_Dark Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 ECM-ul sigur nu e la fel dar nu are legatura cu problema. Sunt 2 manunchiuri cu fire la motor. Unul e cu IAC, TPS, CTS si nu mai stiu ce, iar celalat cu mufa din delco, sonda lambda, si ce mai e pe-acolo prin zona. Altele nu exista, mat-ul trebuie sa fie pe unul din ele,(cred ca pe primul) daca ai conectat totul corect ar trebui sa-l gasesti. Vezi sa nu fie la temperatura apei pus. 1 Link to comment
anaksunamun Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Multumesc mult...se poate inchide topic-ul s a rezolvat Link to comment
Dj_Dark Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Si, unde era problema pana la urma? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now