florinellll Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 (edited) salut moderatorii si membrii acestui forum este prima data cand postez v-as ruga sa va dati cu parerea ce-i cu experienta si nu numai despre urmatoarea situatie ce economie de combustibil s-ar realiza la daewoo leganza daca am elimina accesoriile si aici ma refer la cele antrenate de cureaua de accesorii daca economia ar fi semnificativa probabil ca ar merita efortul de a face unele modificari mai concret la ce m-am gandit 1-antrenarea generatorului(alternatorului)cu o curea potrivita de catre motorul termic al masini 2-folosirea unui sistem electric pentru servo directie(motor electric cu reductor) va multumesc si astept raspunsurile si ideile voastre imi cer scuze pentru eventualele greseli de punctuatie si exprimare Edited March 11, 2010 by florinellll Link to comment
smailmiami Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Bine ai venit pe forum. Daca e s-o luam pur teoretic, cantitatea de curent consumata de motoarele electrice ca sa invarta accesoriile este cam totuna cu cantitatea de energie consumata de motor. Energia respectiva vine din alternator care sio trage din motor. In al doilea rand, alternatorul nu-l poti invarti cu un motor electric, asta de unde isi ia energia ? Cu servodirectia stii tu ceva, dar iar nu e mare smecherie. Servodirectia electrica s-a implementat tot pentru reducerea consumului, deorece motorul ala intra in functiune doar in curbe in rest, in linie dreapta "tace" si de aici s-a calculat o oarecare economie de carburant. In plus este mai usor sa variezi intensitatea servo astfel, deci un plus la capitolul siguranta. In ultimul rand te-ai uitat un pic pe acolo sa vezi cam cat de usor este sa implementezi ceea ce vrei tu ? P.S. Abia astept posturile acide ale unor colegi ... Consumul de carburant il reduci la valori superok daca ai sistemul de aprindere si practic tot motorul in parametri optimi. Altfel daca paraie din toate suruburile iti va consuma cu galeeta. Fiind un motor mare, orice disfunctionalitate iti afecteaza grav consumul. Link to comment
florinellll Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 (edited) aerul conditionat nu il mai folosesc alternatorul il antrenez cu motorul masini cu o curea potrivita motorul electric care antreneaza servo directia va functiona la o capacitate maxima cand se vireaza pe loc s-au la viteze de dplasare foarte reduse in rest consumul lui va fi destul de mic daca sistemul servo-electric sa adoptat la noile generatii de auto inseamna ca este eficient si din punct de vedere consum redus de carburant Edited March 11, 2010 by florinellll Link to comment
sorin1983 Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Pai tu de fapt scoti din circuit doar servo. Cat crezi ca este consumul aerului conditionat nefolosit? Si orice element electric atasat va face alternatorul sa opuna mai multa rezistenta ca sa iti produca suficient curent. Ar fi varianta sa schimbi alternatorul, sa gasesti o directie electrica(nu stiu componentele), sa refaci prinderi, trasee etc, sa gasesti curele diferite. Eu zic sa vinzi masina ca nu te coafeaza. Link to comment
EM!L Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 ce economie de combustibil s-ar realiza la daewoo leganza daca am elimina [...] Subiectul se mai discută şi în topicul de aici. Foloseşte funcţia Search, pe viitor, înainte de a deschide un topic nou. Link to comment
Recommended Posts