jony.iasi Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 LS 1.6 la 2500 km un consum pe exterior de 7.5% destul de fugarita si in int imi arata cam 12-12.5%. Sunt valori inregistrate si de altii sau sunt mari la mine. Exista sanse sa mai scada? Link to comment
jipactin Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 La 2600 km facuti 99% in Bucuresti consumul variaza intre 15 si 16% (LS+, 1.6). Am facut primul drum serios in afara folosindu-ma de A1. Consum 8% (regimuri de viteza intre 120 si 150km/h)- dupa resetare CB. Sa vedem cum o sa evoluam cu consumul acum ca s-a mai incalzit afara desi degeaba reduci consum daca se scumpeste benzina . Link to comment
badea_fane Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Eu mi-am luat Cruze-ul meu acum 2 zile si am 200km facuti deja. Consumul mediu e de 11.5 in Bucuresti (cam 30% din timp mers bara la bara). Link to comment
octavp Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 La 9000 de km parcursi nu reusesc sub nici un chip sa scot consum in oras sub 11%, in conditiile unei circulatii lejere in Brasov. Am incercat tot felul de stiluri de condus, cu schimbat vitezele la turatie ridicata sau scazuta, demaraje foarte lente etc. In exterior consum pe autostrada la 130km/h intre 6,8 si 7.3%, ceea ce mi se pare ok. Toate astea pe computerul de bord si fara AC. Link to comment
tolin Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 ... demaraje foarte lente ... Dupa mintea mea, demarajul lent este o prostie, un consum suplimentar inutil, logica carteziana spune ca trebuie sa parcurgi cea mai mare parte din excursie la clapeta constanta pentru a avea consum redus. 11% pe sezon rece si excursii scurte (specificul locatiei) pare un consum apropiat de cel normal, atata timp cat 8% scoate un motor de 1,2L si 9-10% scoti cu un motor de 1,4L, in conditiile date. Din experienta mea, la mersul urban trebuie sa indeplinesti doua conditii esentiale pe motoarele cu cuplu sus: - sa urci cat mai mult cu treapta a 1-a, pana la 25 km/h; - sa stai cat mai mult in fruntea coloanei pentru a putea sa-ti impui legea. In urban, cel mai scurt este drumul cel mai putin aglomerat. Link to comment
ALiCE Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Lasati BC-ul in pace, nu va mai luati dupa ala pentru consum. Uitati aici diferente intre BC si consumul la pompa: http://www.spritmonitor.de/en/detail/372349.html Un consum REAL de 11% in oras, cand in carte e dat 9.3%, mi se pare absolut mai mult decat decent (20% in plus). Link to comment
ov! Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 (edited) Iata o analiza proprie privnd consumul pentru 1,8LT Consum Cruze 1,8.xls Edited March 22, 2010 by ov! Link to comment
tolin Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 (edited) ... Cu cat sunt mai multi useri cu atat rezultatul este mai relevant chiar daca printre acestia mai sunt si mincinosi. Relevant la ce, pe cine intereseaza cat consuma ceilalti ? Ia consumurile efectuate de catre producator ca pe niste tinte si incearca sa le atingi. Consumul depinde de trafic, de lungimea excursiei, de benzina utilizata si de sofer, deci, o medie este total irelevanta pentru un utilizator, atata vreme cat unii ating tintele si altii trag dupa vrabii. Edited March 27, 2010 by tolin Link to comment
maximcatalin Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Cand am spus rezultat relevant m-am referit la o medie a consumului cat mai apropiata de realitate in conditiile unui regim de circulatie normal (nici agresiv sau lent). Consumul mediu ste doar o valuare statistica de care te poti apropia daca nu circuli cu pedala de acceleratie la podea sau incercand sa scoti consumul specificat de producator. Asa cum la alegeri se face exit poll-ul si rezultatul acestuia este apropiat de cel real asa putem obtine si consumul mediu pentru cruze (statistic), cu conditia sa fie cat mai multi participanti la sondaj. Link to comment
tolin Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 (edited) Consumul statistic este relevant la o masina daca toate ar fi conduse de catre acelasi sofer, pe acelasi traseu, la aceleasi ore, cu aceeasi benzina. Asta a facut producatorul cand a specificat consumurile care sunt medii pe intreaga productie. Daca tu pleci de la prejudecata ca un consum depinde de pozitia clapetei de acceleratie te vei afla in partea celor care reclama consum mare la masinile lor, indiferent de masina. Aceste diagrame, valabile in valori relative pentru orice motor cu benzina, pentru consumul specific (g/CP/h) ar trebui sa lamureasca pe oricine cum sa utilizeze un motor. Prima diagrama demonstraza cum randamentul motorului scade cu cat clapeta este mai inchisa, iar a doua arata de ce consumul urban este mult mai mare, plasarea in zona rosie (cea mai mai economicoasa) este greu de atins din cauza traficului. Cei care stau cu ochii pe consumul instantaneu uita ca acesta trebuie integrat in timp, ca un consum total, acela masurabil intre doua alimentari de la pompa, este dat de parcurgerea unor distante intr-un interval de timp. Degeaba ai un consum instantaneu mic, daca inmultit cu timpul consumat iti da o cantitate mai mare de benzina consumata pe o unitate de spatiu, daca cu un consum instantaneu mai mic decat dublu, parcurgi aceeasi distanta intr-un timp de 2x mai mic. Prima diagrama iti spune reteta: trebuie sa mergi cu clapeta cat mai deschisa, la o turatie la care consumul specific este cel mai mic (asta este foarte greu de atins in traficul urban, dovada diagrama nr.2). Asa ca, sa nu te surprinda ca un alt sofer poate sa ajunga la aceeasi tinta, intr-un timp mai scurt si cu un consum final mai mic sau maxim egal. Edited March 27, 2010 by tolin Link to comment
maximcatalin Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 E corect ce ai scris mai sus, dar nu la asta ma refeream. Pe mine ma interesa o medie a consumurilor a mai multor posesori de Cruze si nu cred ca este gresit sa compar consumul obtinut de mine cu media. De exemplu daca vreau sa-mi compar greutatea mea cu media greutatii populatiei din Romania nu este gresit. Tu poti sa spui ca unii mannca mai mult, altii mai putin, dar chiar si asa se obtine o medie, o valoare cu care pot sa-mi compar greutatea. Link to comment
Tommy Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Omu ti-a spus cum sa conduci sa ai consum si timp bun si tu nu mai poti de grija altora. Da asa-i la unii, mereu trebuie sa-si masoare ceva cu altii, adica o relativitate. Link to comment
Milford Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Eu am 7.8 l/100 km media pe 3700km parcursi (aprox 30 int -70 ext). CC 1.8 LT Link to comment
Phonyx Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 (edited) E un consum bun la un motor de 1.8 si stiind ca masina e undeva inca in rodaj. Edited April 5, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
ionelfromrom Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Salut Eu am un consum pe CB de 6,3 % mers cam 85% in afara motor 1,6 masina are acum 870 km iar viteza nu a fost mai mare de 100 km/ora. Link to comment
balogm Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Probleme cu consumul de benzina, treci pe GPL. Eu sunt deja, uite aici. GPL pe Chevrolet Cruze Link to comment
ionelfromrom Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Salut cruze 1,6 ls km parcursi pina acum 2400 km iar la ultimul drum tg jiu - praid 370 km consumul pe cb a iesit 6,2% iar la plin pe plin a iesit 6,5% viteza maxima a fost 120 iar media a fost 65km/h. Link to comment
stefangirbaci Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 salutare am 7000 km cu cruze 1,8 si consumul urban a scazut. daca iarna aveam undeva intre 12-15 acum e intre 10-12. cel extraurban a scazut si el de la 7-7,5 la 6,4-6,8. media e undeva in jur de 7-8 depinde cati km in oras. oricum mai putin de 6,4 nu am avut niciodata pe exterior...asa ca nu stiu cum au dat aia in carte 5,3 3 Link to comment
Axix Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 cruze 1,6 ls km parcursi pina acum 2400 km iar la ultimul drum tg jiu - praid 370 km consumul pe cb a iesit 6,2% iar la plin pe plin a iesit 6,5% viteza maxima a fost 120 iar media a fost 65km/h. Nu poti sa ne arati niste poze cu consumul asta ? Si daca zici Tg.Jiu -Praid te referi la consumul mixt pe care cartea-l da 6.8, deci ai iesit mai bine ca nemtii de la Opel. )"> Link to comment
ionelfromrom Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 (edited) Salut Daca tu nu crezi ce am scris eu mai sus nu e nici o problema si sigur nu vei crede nici macar atunci cind vei vedea acea poza care sa arate acel consum.Nu am scris aici in acest forum ca sa ma aflu si eu treaba , am scris pt. ca asa am costat eu la acest drum si chiar am avut ocazia sa fac plinul la rezervor si sa vad si prin metoda plin la plin cam cum iese deocamdata consumul , iar in legatura cu consumul mic constatat de mine, nemtii sau cine a facut cosumul la aceasta masina din fabrica ,consumul extrauraban ca asta am facut eu (nu am trecut prin orase am mers pe centura ca sa zic asa ) este dat de ei ca fiind 5,5l% deci nu am reusit sa ai contrazic mai am mult ca sa fac asta si nu stiu daca o sa reusesc aceasta performanta.http://www.chevroletrucom.ro/models.php?id=752&date_tehnice&smodel=20&cc Numai bine. Edited May 3, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
ov! Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Un consum recent numai in Bucuresti pentru 1,8 (km.bord cca.7000) Traseu Militari(de la indicatorul de A1) -Cotroceni-Gara de Nord-P.Romana-Dorobanti-Calea Floreasca-Dimitrie Pompeiu(Pipera) , distanta 17 km , ora 7 dimineata , durata 37 minute , consum mediu CB 9,5% Intoarcere pe acelasi traseu , ora 16 , durata 70 minute , consum CB 11,3% Altfel, consumul mediu general se mentine la 7,4% Se poate obtine 5,3% ( sau chiar mai putin ) ca in specificatia producatorului doar daca mergi relativ constant cu 80 km/h la ses. Link to comment
ionelfromrom Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Sal Uite si niste poze facute acum, ai sa vezi ca asa e cum am zis mai sus singura diferenta este ca intre timp am mai facut 34 km si asta numai prin statiune pe aici si acum consumul aratat este 6,4% . Link to comment
Axix Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 (edited) Da, se pare ca iasa, desi-i totul relativ. Iar daca zici ca ocolesti orasele, deja vb. de extraurban, unde te incadrezi. Ce stil de conducere ai, la ce turatii schimbi vitezele? Edited May 3, 2010 by Axix Link to comment
ionelfromrom Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 (edited) SAL In localitati merg cam 60-70 (unde se poate ) cit mai constant posibil in afara intre 80-110 ,schimb vitezele intre 2200-2500 rot/min dar nu stau cu ochii pe turometru. Edited May 3, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
Abram Burel Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 ... schimb vitezele intre 2200-2500 rot/min... Maaama, ce subturat Sa vezi ce probleme o sa ai Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now