cristi27med Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 1.6 1600km la bord, consum exclusiv urban 12.2% conform CB Exclusiv urban 12.2% in...Satu Mare Banuiesc ca asta este pana la urma consumul. O sa ma obisnuiesc...si cred ca renunt la CASCO ca sa compensez... Off-topic. voi aveti probleme cu puterea masinii atunci cand se porneste AC? intrebarea se adreseaza doar celor cu 1.6 Link to comment
GeorgeParaschiv Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 E ceva normal ca puterea masinii sa scada odata cu pornirea AC. Link to comment
romeosuta Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Exclusiv urban 12.2% in...Satu Mare Banuiesc ca asta este pana la urma consumul. O sa ma obisnuiesc...si cred ca renunt la CASCO ca sa compensez... Off-topic. voi aveti probleme cu puterea masinii atunci cand se porneste AC? intrebarea se adreseaza doar celor cu 1.6 Ca sa raspund la intrebarea cu AC-ul si puterea motorului, eu sincer dupa ce am achizitionat masina decuplam AC-ul cand doream sa intru in depasiri mai strante si cand doream sa-i dau talpa mai serios, idea e ca 1 data am uitat sa decuplez AC-ul la o depasire de coloana dupa care am vrut sa-l repornesc si surpriza AC-ul era deja cuplat, de atunci nu mai bag in seama AC-ul, diferenta de putere parerea mea este nesemnificatifa cu AC ori fara AC, motorul face fata foarte bine cu o singura coditie de la 3000 de ture in sus si daca ii dai si benzina de 99-100 nici nu se discuta. Eu sunt foarte multumit de 1.6 1 Link to comment
Mircea Posted September 30, 2010 Author Share Posted September 30, 2010 Orice masina desteapta decupleaza compresorul AC atunci cand pedala este la WOT din 2 motive, respectiv cresterea de putere si protejarea circuitului de AC de suprapresiune aparuta brusc. 1 Link to comment
Abram Burel Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Si cam cat de brusc poate creste presiunea aia? Ca doar n-o fi de la aerul venit de la clapeta Link to comment
wwillym Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Eu nu cred ca e vorba de cresterea brusca de presiune, mai degraba este vorba de a elibera motorul de sarcina suplimentara pt momentele "critice" . Intr-adevar la WOT compresorul este decuplat, dar nu trebuie sa apesi pedala pana la WOT, este destul sa apesi cat de cat brusc pedala, si compresorul este decuplat vreo 5-8 secunde. (Fenomenul studiat atat la masina mea, cat si la un matiz E A/c din familie) Link to comment
ALiCE Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Asta cu supra-presiunea e discutabila, in schimb pot confirma ca Cielo decupla compresorul cand te dadeai la ea mai serios (nu trebuia sa o calci neaparat la fund). Cruze-ul nu stiu daca decupleaza, ca oricum nu prea se simte AC-ul. Dar daca o calci la fund, cf manualului de service, trebuie sa decupleze. Daca o face sau nu - habar n-am. Link to comment
romeosuta Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 (edited) Consum la 1.6 exclusiv urban in Satu Mare 11.2% conform CB cu benzina de 95 Petrom. Condus semi sportiv, schimbat viteze la 3000-3500 ture. Am obtinut o diferenta de 1L / 100km adica de la 12.2 la 11.2 datorita schimbarii vitezei la 3000-3500 ture. Edited October 6, 2010 by romeosuta Link to comment
ALiCE Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 1. Ignora CB-ul 2. 3000-3500 e normal, nu semi-sportiv 3. Diferenta de la 12.2 la 11.2 in cazul schimbarii la 3000-3500 IN LOC DE ...? Link to comment
romeosuta Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 1. Ignora CB-ul 2. 3000-3500 e normal, nu semi-sportiv 3. Diferenta de la 12.2 la 11.2 in cazul schimbarii la 3000-3500 IN LOC DE ...? In loc de 2500 daca trec peste 3500-4000 am observat o crestere a consumului, asa ca turatia optima pentru un consum minim la mine a iesit pe la 3000-3500 ture, dar binenteles dat de CB, nu am incercat de la plin la plin cum se procedeaza daca nu ai CB. Link to comment
flavio 81 Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 la mine la 4500 de km cb-ul neresetat niciodata consumul mediu este de 8 /100 .am reusit sa il scad la 7.6doar cand am venit de la bistrita pana la roma.acum de la la depozit si pana acasa fac in fiecare zi 26 de km dus intors pe un traseu mixt cu semafoare sensuri giratorii dar si o portiune de drum intins.a incercat cineva SPRINT BOOSTER.PE MINE MA TENTEAZA!SALUTARI SI DRUMURI BUNE LA TOTI! Link to comment
romeosuta Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 la mine la 4500 de km cb-ul neresetat niciodata consumul mediu este de 8 /100 .am reusit sa il scad la 7.6doar cand am venit de la bistrita pana la roma.acum de la la depozit si pana acasa fac in fiecare zi 26 de km dus intors pe un traseu mixt cu semafoare sensuri giratorii dar si o portiune de drum intins.a incercat cineva SPRINT BOOSTER.PE MINE MA TENTEAZA!SALUTARI SI DRUMURI BUNE LA TOTI! Pare a fi ceva eficient, dar sunt curios cum influenteaza consumul, un filmulet cu montare la cruze Link to comment
tolin Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Pare a fi ceva eficient, dar sunt curios cum influenteaza consumul ... Dispozitivul este pentru cei care apasa brusc pe pedala (face apasarea mai brusca), deci, neinteresant pe acest topic. Link to comment
Phonyx Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Dupa un alt drum de 400km Oradea-Timisoara consumul a scazut de la 9,3 la 9,1%.Masina are 2530km in mare parte extraurban. Link to comment
romeosuta Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Gata baieti hai sa trecem la probleme serioase, rog pe cei care au un consum mai mic ca si ceilalti sa ne dea cateva ponturi ( ce tip de benzina utilizeaza, la ce turatii schimba vitezele, de la ce benzinarie alimenteaza, etc.) Eu am 2000 km la bord si un consum de 11.5/100km conform CB, doar benzina 95 PETROM si schimbat viteze de la 2500-3000 ture cu exceptia depasirilor, consumul este 90% urban. Link to comment
Saint666 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Incearca urmatorul plin cu Rompetrol Efix 95. Schimba intre 3000-3500. Link to comment
iulian19792003 Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Eu am motor de 1.6, km efectuati 11000,consuml este 11 la suta in Bucuresti. Este loc si de mai bine insa pana una alta nu prea am ce face Link to comment
Phonyx Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Azi am facut plinul 55L de la mol 95co si la computerul de bord la autonomie imi arata 697km,consumul fiind de 9,1l ma mai gandesc sa il resetez deoarece nu a fost resetat de cand am luat masina (2600km). Link to comment
tezeu Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 dupa 11.000km efectuati, consumul meu arata cam asa: 6.8% in afara localitatii 11-12% in localitate, dar aici e ff greu de comparat, depinde 100% de traficul din oras, traficul din Bucuresti fiind unul ff imputit Daca ai si nesansa de a locui/lucra in Militari, Crangasi,...poti sa ai si 15%. Link to comment
Alinn Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Am 1.8 LT, masina are 9100 Km , consumul mediu pe bord pe ultimii 8000 km ( 30% urban Bucuresti, 70 % extra ) 8,7l. Benzina numai 95 de OMV. 50% din km facuti cu pilotul activat. Link to comment
vasile 11 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 "Am 1.8 LT, masina are 9100 Km , consumul mediu pe bord pe ultimii 8000 km ( 30% urban Bucuresti, 70 % extra ) 8,7l. Benzina numai 95 de OMV. 50% din km facuti cu pilotul activat." Vrei sa zici pe ultimii 2000 de km. CB-ul face media pe ultimii 2 mii. Link to comment
ZiTe747 Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Salutare tuturor! Am tot citit acest topic in legatura cu schimbatul vitezelor cat mai optim si am unele nelamuriri... Pana la urma, cum este cel mai bine ( dar si economic ) de a schimba vitezele pentru un Cruze 1.6 ? Pana astazi, cand am citit mai atent acest topic, schimbam vitezele intre 3000 si 3500 RPM. Am vazut ca sunt persoane, care schimba vitezele pe aceeasi motorizare, intre 2000 si 2500 RPM. Ma gandesc sa adopt si eu acest "obicei" cu toate ca am impresia ca as conduce masina subturat... De aceea va rog frumos, lamuriti-ma si pe mine, cum este pana la urma mai bine sa schimbi. Am pana acum, 1850 km efectuati, iar pe CB imi indica un consum mediu de 11%. Multumesc anticipat! Link to comment
socio Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 (edited) asta e consumul, 11 e normal iarna cand se incalzese motorul destul de greu,mie la 1.8 mi-a sarit la 12 in ultima luna la un cruze 1.8 Edited December 22, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun. 1 Link to comment
pudar2 Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 1,6 2600 km, consum 8.3 80% extraurban. Link to comment
badea_fane Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 10 000 km Bucuresti ~ 10,3 (Bucurestii Noi - Semanatoarea, every day) extern ~ 8 Cruze 1.8 LS Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now