geicsu Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 1,8 LS+, 750 km la bord, 11% in Bucuresti mers linistit, 6,5% Bucuresti - Brasov 110km/h .Consumurile sunt cele aratate de BC, inca nu am testat metoda plin-plin. Link to comment
HardB Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 (edited) Eu am un 1.8 si am un consum de 10,5% mixt (insemnand 20% extraurban si 80% urban, pentru ca locuiesc la 6 km de Constanta). Am 700 de km rulati, fara absolut nicio problema aparuta. Am luat in considerare CBul, dar si la plin-plin tot 10% mi-a iesit. Edited January 3, 2011 by HardB Link to comment
kaas1234 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 (edited) Buna seara. am un Cruze LS+ 1.6 din iulie 2010 cumparat de la GTT(Bucuresti) cu care am parcurs exact 5400km astazi si consumul nu este nici pe departe cel dat de producator pe sursele oficiale si anume :asta vara nu am putut scoate in oras ,care nu este foarte aglomerat ca Bucurestiul ,decat un consum de 14.7 l /100km care este dat de CB si testul pompa plin plin. In afara(concendiu odihna) 7.8 l/100 km cu ceva bagaje cu 3 adulti si un copil .Am visat la aceasta masina crezand ca intradevar este cea ce am dorit facand uriase eforturi pt a o cumpara.Ma gandesc cu seriozitate ca la un an (conform contractului Rabla)sa o vand .Masina este bine construita ,exact pentru pretentiile mele inafara de motorul care este subdimensionat pt caroseria foarte grea.Imi pare rau ca nu am mai avut inca 700E pentru diferenta de la 1.6 la 1.8.Am fost la reprezentanta la GTT sa intreb pe specialistii de la sevice de consum si raspunsul a fost ca daca nu exista un martor pe bord care sa arate o problema atunci masina este conform standardelor.Conduc de 20 ani ,am avut 4 masini pana acum ,conduc foarte cumpatat ,dar pur su simplu nu stiu cum sa rezolv aceasta problema.Cred ca varianta de a o vinde este cea mai buna.Ma gandeam chiar la o reclamatie la OPC pentru ca masina nu corespunde specificatiilor producatorului ,dar am renuntat .Cine se bate cu un gigant ca Chevrolet!!!! Multumesc Edited January 3, 2011 by kaas1234 Link to comment
GeorgeParaschiv Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 De curiozitate: mergi cu el subturat? Schimbi la maxim 2500 ture? Link to comment
Raresh20 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Si ideea cu vanzarea nu este chiar asa buna, vei pierde mult din valoarea masinii dupa 1 an la revanzare. De banii pe care o sa-i pierzi mai bine alimentezi si nu-ti mai faci atatea griji. Asa sunt ele... Link to comment
kaas1234 Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Buna seara, schimb vitezele intre 2500 si 3500 rot/min. Cred ca totusi masina are o problema undeva (calculator,soft).Este foarte sprintena la acceleratie, tinand cont de motor, care raman la parerea ca este pentru o caroserie mai usoara gen Aveo.O fi supralimentata excesiv cu benzina din calculator. Dupa parerea mea Cruzul este din punct de vedere al ochiului este unul din cele mai reusite modele din ultimii ani.Datorita crizei acum ma mai uit si la consum care pur si simplu ma scooate din minti .Cei de la vanzari GTT stiu sa-si vanda marfa foarte bine.La cumparare am intrebat de consum si mi-au spus ca este de 9 , 9 si ceva in oras.Dar care oras poate unul nelocuit si fara semafoare.Am avut inainte o alta marca care consuma foarte putin mai mult decat consumul oficial. Va rog sa-mi dati ceva sfaturi ,ponturi pentru a mai reduce ceva consumul la acest model. Link to comment
Tommy Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 O fi supralimentata excesiv cu benzina din calculator. Dea, toate ie din calculator. Link to comment
romeosuta Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Cu consumul din pacate nu este multumit nici un posesor de cruze, si eu am un 1.6 si sunt multumit cum trage, pot sa zic ca sunt incantat mai ales cand sunt singur in masina , cu 4 persoane si bagaje se cam simte diferenta si la tras si la consum, consumul mediu il am undeva intre 9-10 l iar cel extra pe la 7-7,5 si consumul urban pur 100% urban pe la 13% ( curse scurte de 15-20 minute cat trec podul dimineata si dupamasa ),, pana acum am la bord 3500Km, problema nu e consumul ci pretul care creste continu. Link to comment
mikai24 Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 la motorul de 1.6 asa consuma,can cu galeata numai ca la bunii consuma cu 1 litru mai mult cei din service nu au gasit explicatia decat in talpa proprietarului care e mai grea, punand masinile pe tester nu s-a descoperit nici o anomalie deci efectiv ei nu au ce sa faca masinii, ideea e ca masine REAL se lasa si merge foarte bine abia dupa 10 000 km, de ce? nu va pot spune decat ca la Clio asa am patit eu, bun mai poate fi un reglaj defectuos referitor la sistemul de actionare al clapeteide acceleratie- de ex ar trebui sa masoare cursa ludera a petalei si deschiderea sa zicem a clapetei aer la apsare maxima a pedalei, oricum banuiesc ca atunci cand aveti pedala la mahim se tureaza 6000 la limitare nu? 1 Link to comment
dumid Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Eu sunt multumit de consum: Cruze 1.8 LS cutie automata, 11000km din iulie 2010. Consum: intre 9-10% in oras, intre 7-8 autostrada. Nu e rau. Inainte am avut un Megane 1.6 cutie automata si e drept ca papa mai putin, dar e ok si asa. Link to comment
badea_fane Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Dupa parerea mea, este mare teapa este sa iti iei Cruze benzina 1.6 . Consuma mai mult si ai si mult mai putini cai. E oarecum generala treaba asta. Am mai vazut masini cu motoare subdimensionate pt greutatea lor si, tot asa, consumau mult mai mult decat o versiune mai puternica. Sunt sigur ca nimeni nu va regreta cei 700-800E investiti in motor. @mikai24 - Si la mine tot la fel... dupa vreo 7-8000 de km masina a inceput sa se miste mai bine, sa ii scada un pic consumul, etc (acum am 11mii) Link to comment
romeosuta Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 In weekend am bagat un drum de Satu Mare - Baia Mare si napoi in jur de 140 km, am resetat consumul la plecare si am obtinut un consum de 6.5% cu 2 persoane si benzina de 95 petrom, condus normal. Link to comment
P.marius Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 apropo de consum 12 -14 in oras astae e media de cuvânt_urât Link to comment
boogdan Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Am un Cruze 1.6 LS si aproximativ 2500km, si cosumul e undeva pe la 11% mixt la o viteza medie de ~30km/h..) CB-ul l-am resetat la 1500 km (pana atunci era tot pe la valoarea asta.. deci nu pot spune ca am vazut nici o imbunatatie inca, sper ca sa se mai schimbe in viitor ceva in aceasta privinta). Nu am stat sa analizez exact cat am facut in oras si cat in afara dar oricum mi se pare un consum destul de mare. Link to comment
P.marius Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 fratilor chervolet cruz ee cea mai proasta alegere facuta de mine e ultima masina de pe TERAAA creca ma cunosc si cainii de la gold platin in primil randa 1. E FOARTE RIGIDA BATE PE FATA DE ZICI CA SE RUPE 2.SCARTIE SCAUNELE PE FATA AMBELE 3.CONSUM INTRE 12 si 14 IN ORAS 3.CUTIA DE VITEZA LA 1500 DE KM MI A CAZUT 4.DISCURI PE FATA SCHIBATE SAU OVALIZAT 5. VOLANUL A INCEPUT SA MI SE DECOLOREZE ( proasta vopsea care a vopsit pielea) 6.cel mai bine cred eu ca merge masina asta la valeeeeeee ,,,ca la deal creca am indoit podeaua de sub acceleratie. EEEEE VARZAAAAAAAA eu cred ca am sa fac un afis cu toate problemele ei si am sa i le pun in geam si am s o las in fata reprezentantiiii chervolet apropo aore ce ma mai asteapta la iaaaa ..... Link to comment
iulian19792003 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Depinde si de noroc... Referitor la consum, a mea de 1.6 consuma cam 11-12% in oras( nu mers pri trafic foarte aglomerat) Probleme pana acum (15000 km) au fost; - SCHIMBAT ULEIUL LA SERVO DIRECTIE -RESOFTAT CALCULATORUL -INLOCUIT VOLAN(era decojit) Primele doua probleme au aparut in primi 2000km, una peste alta este ok, exceptie face consumul(dar ce pretentie sa ai cand in care i-ti da consum de 9.5 urban) P.S Locuiesc in Bucuresti 1 Link to comment
tezeu Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Salut, la aproape 14.000 km, revin cu informatii calde: (echipare de iarna) in oras: 12-13% in afara: 7,5-8% mda, dar o si turez. ps: am schimbat si primul bec, se arsese faza scurta Link to comment
serjuro Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 (edited) Cluj-Napoca 7000km oras 9,3 ( vad ca se mentine asa de cand a dat frigul) afara 6,8-7,5 ( 4 pers plus bagaje) Schimb de la 2500 spre 3000 la mers normal. PS la peste 3500 fiara se dezlantuie, doar stim cu totii ca la 4200 are cuplul maxim... Edited February 23, 2011 by EM!L Nu mai cita INTEGRAL mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
romeosuta Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Cruze 1.6 oras cu carburant petrom 95 am un consum de 13%, de mentionat ca nu prea ajung la treapta 3-a din cauza aglomeratiei bara la bara si sincer ambreajul aprope ca il tin tot timpul apasat datorita opririlor bara la bara ( Satu Mare e mic dar din pacate avem aglomeratie de Bucuresti la orele de varf ) A da am la bord aproapr 5000 km Link to comment
socio Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 oameni buni eu am 3500km si pot sa spun ca nu io-am facut un rodaj ca la carte, am mers mai turat, 90% in oras si din punct de vedere tehnic masina mi se pare super...am avut si un lacetti si observ un mare pas in fata pentru chevrolet la toate capitolele...iar despre consum, este normal ca o masina de 1400 kg si 1.8 benzina sa consume peste 10 in oras...cat despre consumul meu, 11.6 % in oras in ultimii 2000 km in care am facut un exterior de 100 mi se pare super, iar inainte sa dea zapada cam un 10.5 lua...sfatul meu este bagati benzina de la rompetrol si mergeti mai turat Link to comment
sebymyhay Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Cineva a pus o turbina de 400 ron pe cruze 1.6 LS ( turbina porneste undeva la 1800-2000rpm ) , dupa cateva sute de km parcursi mi-a zis ca a scazut consumul cam cu 1 L si e mai puternica . A mai incercat cineva sa si puna turbina pe 1.6 ? Link to comment
GeorgeParaschiv Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Ce turbina? Din aceea electrica? Link to comment
ches Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Turbina electrica e un mare bullshit, mai ales aia de 400RON - probabil asta: http://forum.4tuning.ro/465-turbine-and-blow-off/60786-vand-turbina-electrica-universala.html. Uita-te la grosimea firelor de alimentare ale ei si o sa iti dai seama ca mai mult de 0.5-1A nu baga in pocaria aia de motoras, deci o mare frectie. Ati putea la fel de bine sa va puneti un ventilator de cooler de procesor ) , va avea acelasi efect. Nu mai vorbesc de plasticul din care este construita, se vede din poze "calitatea" lui. Eu zic sa tineti banii pentru benzina . PS: Chiar producatorul turbinei specifica un castig de maxim 2-3cp, adica fix cat filtrul ala sport. Motorasul e pus doar de decor, pardon, e pus ca sa infraneze aerul care intra in admisie. Link to comment
socio Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 (edited) eu unul sunt curios daca scoate vreun sunet specific sau ceva care sa dea macar spre turbo...sunt ferm convins ca simti nimic la pedala cu 100 de euro Edited March 21, 2011 by VAXXi Nu mai cita mesajul anterior ! Link to comment
ches Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 @socio: uite aici ceva care suna mai bine ca un turbo - http://www.edishop.ro/index.php?main_page=product_info&cPath=71&products_id=800&zenid=i1jenj3ggee2djdmkjhfq01qu7 Si e numai 125ron ) In plus gandeste-te ce depresiune se creaza in galeria de admisie cand calci acceleratia si o sa iti dai seama ca nici-un motor electric de dimensiunea aia nu face fata. Practic motorasul ala o sa devina o frana in calea aerului care intra in admisie. Ventilatorul ala se va invarti, dar nu de la curentul electric care intra in el, ci de la curentul de aer care trece prin admisie. Ca sa creezi o depresiune de valoare comparabila cu cea din galeria de admisie iti trebuie un motor electric de >2000W - ceva gen motor de aspirator. Dar ca sa bagi curent intr-un asemenea motor o sa il tragi din alternator, deci vei pierde cp pe partea cealalta. Cred ca mai castigat ca sound si putere vei fi daca vei cumpara un filtru de aer sport de calitate (spre exp K&N). Vei plati o suma asemanatoare, dar macar pui o piesa de incredere, nu o chinezarie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now