Jump to content

Sistem Ventilare Carter Pcv


Recommended Posts

mersi maestre ovi_jer :osanale: .scapai de o grija,mai am una.deci insemna k atunci cand nu se mai tureaza la prima pornie,cand trebuie sa creasca turatia mai mult asa, e problema la altceva.ciudat e k imi face faza asta foarte rar,si numai cand a pluat fff mult.cand se incalzeste,isi tine relantiul normal la 900,dar la inceput e varza :spumelagura:

Link to comment
  • 10 months later...

BUNA

Am descoperit astazi ca am un furtun spart si m-am speriat putin.

Nu ma prea pricep la mecanica si am aflat de la altcineva ca ar fi furtun de aspiratie gaze.

Va rog sa-mi spuneti daca este grav si daca mai pot rula pana ajung la un service .

Va multumesc

 

 

Sa intelegeti mai bine alatur si niste pozepost-4889-1166364700_thumb.jpgpost-4889-1166364753_thumb.jpg

Link to comment

Dupa cum vezi s-a mai discutat despre furtunul asta si cea ce face el.

Motorul poate trage aer nefiltrat pe acolo daca acesta este fisurat.

Nu se intampla nimic daca se merge asa dar asta nu inseamna sa nu-l schimbi in cateva zile

Link to comment
  • 1 year later...

Azi am mesterit pe la masina si am verificat toate stuturile de pe corpul clapetei de aer ,si am depistat ca cel de la furtunul de ventilatie al carterului motor este infundat(am pus un furtunas pe el si am suflat ,am facut vid si nu merge in nici un sens). Am incercat sa il desfund cu o sarma dar am dat de ceva tare si m-am gandit ca poate gaura din corpul clapetei este cotita si mi-a fost frica sa nu stric ceva.Afecteaza oare faptul ca este infundat la buna functionare a motorului?Oare cum pot desfunda stutul respectiv fara sa merg la service?

Link to comment

Am incercat cu un cui subtire.Nu intra nici batut cu ciocanul.Sigur e dreapta gaura aia?Nu cred ca sunt chiar asa tari depunerile de acolo.Sau capatul gaurii e mai subtire cu mult decat stutul.E vreo problema daca mut furtunul in stutul de langa,care este putin mai subtire si este acoperit cu un dop de cauciuc ?Acela nu e infundat.

Edited by danutza
Link to comment

uite cum ar trebui sa fie conectate acele tubulete (cred ca de astea vorbesti?)

 

si ca sa fiu ontopic - umbland sa curat clapeta de acceleratie am descoperit o ruptura in furtunul de care se vorbeste in acest topic

intreb si eu acum - nu m-am lamurit din topic - ar trebui sa aiba vreo supapa in interior? sau e pur si simplu un furtun chior?

din manualul de service nu m-am prins unde e de fapt acea faimoasa supapa PCV

post-1317-1206458569_thumb.jpg

Edited by madkat
Link to comment
  ovi_jer said:
bella@ Faimoasa valva pcv nu exista pe motor, decit in manual :) .

 

@ovi - te adresai mie cred :) - deci sa intelegem ca acel furtunel intra in admisie si atat... si atunci ce opreste vaporii de ulei sa fie trasi in admisie si inainte si dupa clapeta de acceleratie? ... fara nici un "discernamant" ?

Link to comment

@danutza - am verificat si la mine - e la fel ca la tine - stutul care in poza ar trebui sa aiba furtunul "E" este acoperit cu un capacel de cauciuc si furtunul "E" este in locul lui "D" din poza...

deci noi nu avem furtunel spre canistra de recirculare a vaporilor de benzina? hmmm ... @ovi... e normal asa?

Link to comment
  • 1 year later...

Deci, mai pe scurt AJUTOR va rog, o sa fiu mai explicit!

 

Furtunasul ala albastru marcat cu sagetile verzi pleaca din blocul asta de admisie sau cum se numeste si se duce undeva jos pe la motor pe jos pe acolo!

 

Problema: La relanti uneori se aude un tzaca tzaca , doar cand vrea el asa... :scarpin: cand furtunul e legat cum e el normat, cum e si in poza.

 

Daca scot acest furtunas  din locasul lui de acolo, nu se mai aude nimic, motor supersilentios si rotund :) , dar daca asa e el din fabrica parca nu as merge cu el scos.

 

E ceva normal sa se auda putin tzacanitul ala (care nu mi se pare a fi metaliza, mai degraba o scapare de aer/presiune dar foarte ciudat fiinda aduce putin a zgomot metalic  :wallbanger: )

 

Ms anticipat!

post-21691-1242675355_thumb.jpg

post-21691-1242675368_thumb.jpg

Link to comment
  • 5 years later...

Salut tuturor.

De cateva zile masina mea , cielo 97 , nu mai vrea sa porneasca. Dupa ce m-am dat de ceasul mortii pe linga ea sa descoper ce ar putea avea observ caFurtunul de ventilatie al carterului motorului era scos. L-am pus la loc insa tot nu vrea sa porneasca. Are cineva idee de ce a iesit acel furtun singur. Si ce as putea sa fac sa pornesc si eu masina in cazul asta?

Edited by stefannar1
Link to comment

Nu are legatura pornitul cu ventilatia carterului. Problema e din alta parte. Verifica baterie, aprindere, alimentare. In ordinea enumerata. Din cate stiu daca scade sub 9 v cand dai la automat nu mai da scanteie la bujii.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...