fry Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 (edited) Un motor foarte mic nu inseamna intotdeauna consum redus. Motorizarea 1.0 de pe Volkswangenul Polo anterior era prea mica, fiind nevoie ca soferul sa-l "chinuie" mai mult pentru a ajunge sa ruleze cum si-ar fi dorint, mai ales in mediul urban. As mai putea sa dau exemplu Spark-ul cu motor de 0.8, pe care nu-l scoti din 9 litri urban. Un motor de 1.2 pe caroseria actuala de Polo (putin mai usoara decat precedenta) cred ca va aduce un echilibru bun. Acum vreo cativa ani am avut un A3, motor de 1.6 102cp. Mi-aduc aminte ca n-am luat motor 1.8 tocmai ptr ca aveam impresia ca ,,o sa-mi rupa consumul in doua''. Din pacate, am constatat ulterior ca motorizarea de 1.8 mi-ar fi consumat, in general, cu 1-2 litri mai putin, fiind perfecta pentru acea caroserie. Eu aproximez ca, pentru caroseria actuala de Polo, motorul de 1.2 70cp nu este nici prea mic nici prea mare, este o cale de mijloc bine aleasa. Guru, tot pieton? Mai poti sa dormi bine noaptea? Edited April 11, 2010 by fry Link to comment
andreiorga Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Este clar ca nu are importantza capacitatea motorului. Trebuie luat in calcul raportul kg/cp. Insa ca nu am reusit eu sa inteleg ( am scris si pe un alt topi ) este ca la Twingo 1.2 58 cp un consum de 9 / urban si ... ATENTIE 4 in afara si tot Twingo 1.2 75cp tot 9 in oras, dar 6 in afara Link to comment
fry Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 (edited) Conteaza calitatea benzinei, modul de condus si o multime de alti factori. Daca bagi benzina buna si turezi frumos motorul, constant, fara sa-i dai in cap, consumul scade. In general consumul tine de prea multi factori, de-asta ne invartim in jurul unor valori estimative cand ne referim la el, nu avem niciodata unul exact. Spre ex, daca iti bate vantul in fata pe autostrada ai cel putin 1 litru in plus consumat la 100km. Deasemenea, daca mergi la aproximativ 3-4 metri in spatele unei alte masini, la regim de viteza inalt, ti se reduce consumul pentru ca acela din fata iti sparge aerul. Nemtii merg asa, sunt nebuni. Edited April 13, 2010 by fry Link to comment
guru Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 (edited) Azi ar trebui sa aduc Teutonul Rosu acasa, si nu mai am somn, ma trezii la 4,45 Cred ca-i spanzur de limba, cu ace de undita, daca mai gasesc motiv sa ma mai amane... Edited April 16, 2010 by guru Link to comment
guru Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 Nu, ca vine norul de cenusa vulcanica si-mi zapaceste aparatura de bord! In alta ordine de idei, treaba tipic romaneasca...Masina a fost facturata la dealerul din Brasov, vecinii lui Tolin si ai Clazului, adica Tess, si nu au reusit sa trimita ieri numerele rosii si autorizatia provizorie de circulatie... Am primit toate asigurarile, atat de la cei din Brasov, cat si de la dealerul din Craiova, ca maine vor sosi documentele , si voi putea ridica masina... Sper sa fie asa, si sa pot dormi in seara asta! Link to comment
tolin Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Ai gresit ziua, cei de la TESS sunt ocupati in acest we cu Raliul Brasovului. Link to comment
lucius_1982 Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Desi mai tarziu: Felicitari pt masinuta! Sa te poarte sanatos pe unde doresti! Link to comment
tolin Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 http://www.automarket.ro/stiri/oficial-volkswagen-polo-este-masina-anului-2010-in-lume-29483.html No comment. Link to comment
guru Posted April 20, 2010 Author Share Posted April 20, 2010 Teutonul a venit acasa, de sambata! Avem deja 300 km, in care ne-am acomodat unul cu altul Ce pot sa zic, decat sa-l citez pe Tolin: "No comment".Sunt coplesit O sa revin cu impresii mai obiective, cand o sa mai scada din euforia primelor zile... Link to comment
tolin Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Vreau impresii subiective, sunt satul de "analistii obiectivi", aia care se casatoresc cu una cu valoare de revanzare mare. 1 Link to comment
Tommy Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Numai bucurii din partea teutonului sa ai Link to comment
Aty Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Belea... "> Sa va mearga bine impreuna, dar sa nu dormi cu ea in pat... Link to comment
guru Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 Multumesc pentru urari! Vreau impresii subiective. Atunci sa incerc sa fiu subiectiv, si inca euforic Sa incepem cu ce nu mi-a placut, desi e cam exagerat spus. Trecand de pe Matiz, simt lipsa parbrizului inalt, dar o sa ma obisnuiesc. Pe denivelari, suspensia pare putin cam dura , dar am senzatia ca anvelopele au presiunea de transport pe trailer, o sa verific. Si acum, partile bune, nenumarate...Sambata, cum a inceput programul dealerului, m-am infiintat acolo, si in mai putin de o ora, plecam cu Teutonul. Am facut plinul, bagajul si am plecat la drum. M-am simtit extraordinar, multa lume intorcea capul si exclama - Uite noul Polo! Pe unde opream, m-au abordat multi necunoscuti, sa ma intrebe de masina. Superba! O bijuterie! Ii sta extraordinar pe rosu! Cam astea erau afirmatiile, iar eu nu-mi mai incapeam in propriul ambalaj de piele! Masina se conduce excelent, totul este setat exact asa cum trebuie, incat sa nu-ti vina sa te mai dai jos de la volan. Pana acum masina are 300 km parcursi, majoritatea in regim interurban. Nu am depasit 90 km/h, viteza la care motorul are 2200 rpm, in treapta a 5-a. Ca turatie nu am depasit inca 3000 rpm, care este si turatia de cuplu. Intre 2000 si 3000, masina are zvac suficient. In demaraj, motorul are o tonalitate grava, aproape de diesel. La viteza stabilizata, pana la 70 km/h, liniste totala - nici zgomot de motor, nici de rulare. La 90 km/h incepe sa se simta discret, zgomotul de rulare. La capitolul confort, am scapat de grija farurilor! Masina are lumini permanente, de intensitate redusa, pentru circulatia pe timp de zi. Farurile se aprind automat, odata cu pornirea motorului. Functia nu se poate dezactiva, decat printr-o procedura mai complicata. La bord, viata este extrem de placuta, datorita dotarilor bogate, oferite de pachetul Attractive. Spatiile de depozitare sunt arhisuficiente si specializate pentru diverse obiecte, atat in habitaclu, cat si in portbagaj. Daca sunt folosite cum trebuie, nu ar trebui sa stea nimc dezordonat prin masina, sau sa faca zgomote. Greierasi nu am descoperit, nici in conditiile in care am mers vreo 10 km pe un drum plin de cratere. Noaptea, luminile de bord, sunt superbe si multe, parca eram la bordul unui avion. Sistemul audio se aude foarte bine, pentru un sistem montat din fabrica, iar receptia radio este excelenta.Cam astea ar fi primele impresii, oricum mai am ceva dracii de descoperit Link to comment
augustinionut Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Cam astea ar fi primele impresii, oricum mai am ceva dracii de descoperit Reviziile Link to comment
tolin Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 oricum mai am ceva ... ... cateva mii de cuvinte impachetate in poze. Link to comment
hitman Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Multe bucurii!!! Farurile se aprind automat, odata cu pornirea motorului. Functia nu se poate dezactiva, decat printr-o procedura mai complicata. Ciudat, la unele masini merge dezactivarea din meniul BC, nu stiu de ce nu au introdus acest lucru si in cazul de fata. Link to comment
tolin Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 (edited) Poate ca are comanda vocala si e greu de pronuntat: apfelstrudel. Edited April 21, 2010 by tolin 1 Link to comment
guru Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 Pai, nu are computer de bord, asta e un din putinele dotari care lipsesc in varianta asta de echipare. Din cate am citit pe forumul VW, ar trebui schimbata maneta de stergatoare, si CB ar putea fi activat. In conditiile astea, luminile permanente se pot dezactiva printr-o combinatie de butoane, apasate simultan cateva secunde. Link to comment
Tommy Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Cred ca din VAG-COM se face in cateva minute. Link to comment
guru Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 (edited) Pana o sa incerc sa activez CB, am aflat ca la sora ei, Skoda Fabia, pot fi afisati anumiti parametrii tot printr-o combinatie de butoane, insa modelul e destul de nou si nu am gasit-o pe net. Acelasi lucru stiu sigur ca se poate si la Logan fara CB Edited April 22, 2010 by guru Link to comment
EM!L Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 (edited) Pe denivelari, suspensia pare putin cam dura , dar am senzatia ca anvelopele au presiunea de transport pe trailer, o sa verific. Păi de obicei e ~3atm., iar dealerii nu se înghesuie s-o scadă la cea normală de rulare, în cadrul pregătirilor de vânzare. Edited April 22, 2010 by EM!L Link to comment
closchkutza Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 (edited) Man, s-o stapanesti sanatos si fara probleme . Ahh...si baga si tu niste poze, da` asa, detaliate . Edited April 22, 2010 by closchkutza Link to comment
raven84 Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Da da . So please give us some pics. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now