Jump to content

Teutonul Rosu


guru

Recommended Posts

Fotografii o sa-i mai fac dupa o spalare, acum e murdara ca porcul, dupa ce am mers prin ploaie :) Astazi a primit si covorase. Am luat unele universale si dupa ceva ajustari cu foarfeca, am avut norocul sa vina cum trebuie. Altfel, podeaua de la sofer e destul de ciudata, are multe forme neregulate, e destul de greu sa pui alte covorase decat cele originale. Cand am plecat cu ea de la dealer am alimentat pana la primul clik si au intrat 40 de litri de benzina. Acum am la bord 400 Km si indicatorul digital a ajuns fix la jumatate. Astazi m-am speriat ca au aparut primii greierasi. Dupa cercetari, m-am linistit, alarma falsa :) Cineva s-a jucat cu sertarul de sub scaunul din dreapta si nu era bine inchis.

Link to comment

Teutonul a ajuns la 800 km si comportamentul s-a mai imbunatatit. Desi inca nu se pune problema, am facut si primul consum. A iesit 7,2 dupa 250 km in regim interurban si 230 in oras.

Link to comment

Si poze nema...

Interiorul si motorul - ca un polo d-asta fix ca al tau - rosu si un trei cilindri - a aparut si pe langa blocul meu. Si pe afara l-am studiat deja, si ce imi displace pana acum e ca au renuntat la sigla VW de pe capacelul becului de far.

Link to comment

Poze, cand o sa am dispozitia necesara pentru o sesiune foto :) La mine exista sigla VW pe capacelul becului de far. Nu stiu ce sa zic, probabil sunt serii si serii... De exemplu, masina expusa in showroom,care era identica, la nivelul de echipare, avea anvelope Dunlop, iar Teutonul este echipat cu Michelin. La capacelul de pe becuri, nu am fost atent, acum aud ca unele nu au.

Link to comment

Rectificare: Am verificat azi, capacelul de la bec e simplu, fara sigla VW, desi eram convins ca e cu sigla. Probabil mi-a ramas in minte de la vreo masina expusa in showroom, un Golf, ceva.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Pe mine nu ma racaie nimic :D Am vazut un 1,2 TSI prin oras. Ca aspect, sunt 2 difernte, la TSI se vede toba de espament si este inscriptionat TSI, iar la Teuton nu se vede pe unde iese fumu' si scrie doar Polo.

post-1252-127429622785_thumb.jpgpost-1252-127429624211_thumb.jpgpost-1252-127429628843_thumb.jpg

post-1252-127429631508_thumb.jpgpost-1252-127429633449_thumb.jpg

Link to comment
... Am vazut un 1,2 TSI prin oras. Ca aspect, sunt 2 difernte, la TSI se vede toba de espament si este inscriptionat TSI, iar la Teuton nu se vede pe unde iese fumu' si scrie doar Polo.

Genial ! :thumbl:

Link to comment

Cred ca are tamburi. Din cate am citit, stiu ca la motorizarile diesel, mai puternice sunt tamburi. Posibil si la unele variante de motorizare pe benzina, nu stiu exact.

 

 

Link to comment

Asta apropos de diferentele intre al tau si TSI- ca sunt mai multe decat par. - iti ziceam ca am unul fix acceasi culoare ca al tau dar cu jante de aliaj si parca 1.2 TSI, si chiar remarcasem ca are discuri pe spate.

Link to comment

Pe mine nu ma racaie nimic :D Am vazut un 1,2 TSI prin oras. Ca aspect, sunt 2 difernte, la TSI se vede toba de espament si este inscriptionat TSI, iar la Teuton nu se vede pe unde iese fumu' si scrie doar Polo.

 

 

Am vazut chiar azi dimineata un Polo nou, cu numere de inmatriculare rosii caruia i se vedea toba esapamentul si avea scris pe spate 1.4.

Link to comment

Jantele de aliaj nu depind de motorizare, ci de nivelul de echipare. La VW avem Trendline, Confortline si Higline. Al meu e Confortline iar jantele de aliaj sunt standard doar la Higline. In privinta discurilor pe spate, astea au legatura cu motorizarea, nu cu nivelul de echipare.

Link to comment

De maine, plec in concediu, vreo doua luni, timp in care nu o sa prea am acces la internet, decat ocazional. O sa revin cu noi impresii dupa un rulaj mai mare, in toate conditiile. drive.gif

Link to comment
  • 2 months later...

Am revenit din concediu, si Teutonul a ajuns la 9000 km. Se comporta cu totul altfel, a mai facut muschi :) S-a plimbat si pe la Budapesta -Viena, si s-a simtit...nemteste pe autostrazile lor . Nici pe dincolo nu am vazut multe, doar 5 exemplare in trafic. Chiar si pe acolo mai intorcea lumea capul dupa teuton. Haios a fost dupa ce am trevut vama, la Nadlac. Ma opreste politia maghiara, chipurile, pentru control de rutina. Ma intreaba de vesta reflectorizanta, eu zic ca am si dau sa le-o arat. Mi-au facut semn ca nu, da fapt erau interesati de masina, m-au tinut de vorba vreo 5 min, sa admire si sa-mi ceara detalii, impresii, intr-o engleza precara, combinata cu romana, atat eu, cat si ei :D Masina nu a primit niciun accesoriu, cu exceptia unei statii cb, Maxon CM 70. Am avut si o antena Sirio ML 145, cu talpa magnetica, pe care am uitat sa o demontez intr-o seara, prin RM Valcea. Evident, a disparut, cu tot cu talpa. Urmatorea va fi un Midland ML 145. Studiez posibilitatea de a monta una fixa, in locul celei radio. Dar am senzatia ca trebuie demontat plafonul interior, ceea ce nu ma incanta... Daca e asa, raman tot la magnet.

Poze cu statia, care, sunt multumit cum sta in bord. Desi e in garantie, tare as umbla in ea, la afisaj. Am senzatia ca iluminarea e cu LED, si as pune unele albastre, ca sa fie la fel cu cd-player-ul. Cum e acum, noaptea e cam tricolor pe consola, rosu, galben si albastru :) Mai studiez...

post-1252-039743900 1281801447_thumb.jpg

post-1252-043903500 1281801466_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Atat de mult patriotism, incat mi-am marit cantitatea de rosu: :) O tipa cu o Skoda mi-a smuls oglinda stanga, intimp ce eram parcat pe dreapta :mda: Ca sa nu o mai lungesc, cu RCA-ul ei s-a rezolvat, m-am ales cu oglinda noua, in valoare de 9 milioane. Desi oglinda a fost considerata dauna totala de catre asigurator, totusi am reusit sa o repar pe cea veche 100% functional si estetic, cu ajutorul unui...halterofil :o , care a reusit sa aplice forta necesara interventiei... cu doua degete. Bratul oglinzii are un cilindru, care intra in alt cilindru, solidar cu caroseria, acesta fiind mecanismul de prindere si rotire . Cei doi cilindrii sunt "uniti "cu ajutorul unui arc de presiune. In urma impactului, s-a spart o bucata, din cilindrul mobil. Desi o ureche de prindere e rupta, am reusit sa le cuplez la loc si totul e perfect functional, inclusiv rabatarea oglinzii. Oglinda cea noua, cu capacul proaspat vopsit, si a carui nuanta de culoare a iesit perfect, sta frumos in cutie. Am ales varianta de a nu o monta , pentru ca berbeci in trafic se gasesc destui, prinde bine alta data, iar cea afectata, sta la fix pe masina.

Edited by guru
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...