guru Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 Fotografii o sa-i mai fac dupa o spalare, acum e murdara ca porcul, dupa ce am mers prin ploaie Astazi a primit si covorase. Am luat unele universale si dupa ceva ajustari cu foarfeca, am avut norocul sa vina cum trebuie. Altfel, podeaua de la sofer e destul de ciudata, are multe forme neregulate, e destul de greu sa pui alte covorase decat cele originale. Cand am plecat cu ea de la dealer am alimentat pana la primul clik si au intrat 40 de litri de benzina. Acum am la bord 400 Km si indicatorul digital a ajuns fix la jumatate. Astazi m-am speriat ca au aparut primii greierasi. Dupa cercetari, m-am linistit, alarma falsa Cineva s-a jucat cu sertarul de sub scaunul din dreapta si nu era bine inchis. Link to comment
guru Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 Teutonul a ajuns la 800 km si comportamentul s-a mai imbunatatit. Desi inca nu se pune problema, am facut si primul consum. A iesit 7,2 dupa 250 km in regim interurban si 230 in oras. Link to comment
madkat Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Si poze nema... Interiorul si motorul - ca un polo d-asta fix ca al tau - rosu si un trei cilindri - a aparut si pe langa blocul meu. Si pe afara l-am studiat deja, si ce imi displace pana acum e ca au renuntat la sigla VW de pe capacelul becului de far. Link to comment
guru Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 Poze, cand o sa am dispozitia necesara pentru o sesiune foto La mine exista sigla VW pe capacelul becului de far. Nu stiu ce sa zic, probabil sunt serii si serii... De exemplu, masina expusa in showroom,care era identica, la nivelul de echipare, avea anvelope Dunlop, iar Teutonul este echipat cu Michelin. La capacelul de pe becuri, nu am fost atent, acum aud ca unele nu au. Link to comment
guru Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 Rectificare: Am verificat azi, capacelul de la bec e simplu, fara sigla VW, desi eram convins ca e cu sigla. Probabil mi-a ramas in minte de la vreo masina expusa in showroom, un Golf, ceva. Link to comment
madkat Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Da, m-am mai uitat si eu - polo vechi, si Golf 5 aveau - nu am studiat la G6 cum e. 1 Link to comment
guru Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 Cateva fotografii, alese la repezeala, dupa o sedinta foto cu un teuton...murdar Link to comment
AmunDei Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Lasa ca ii sta bine si murdar Si inca ma racaie faptul ca motorul nu e 1.2 TSI Link to comment
guru Posted May 19, 2010 Author Share Posted May 19, 2010 Pe mine nu ma racaie nimic Am vazut un 1,2 TSI prin oras. Ca aspect, sunt 2 difernte, la TSI se vede toba de espament si este inscriptionat TSI, iar la Teuton nu se vede pe unde iese fumu' si scrie doar Polo. Link to comment
tolin Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 ... Am vazut un 1,2 TSI prin oras. Ca aspect, sunt 2 difernte, la TSI se vede toba de espament si este inscriptionat TSI, iar la Teuton nu se vede pe unde iese fumu' si scrie doar Polo. Genial ! Link to comment
madkat Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Teutonul are tamburi sau discuri pe spate? Link to comment
guru Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Cred ca are tamburi. Din cate am citit, stiu ca la motorizarile diesel, mai puternice sunt tamburi. Posibil si la unele variante de motorizare pe benzina, nu stiu exact. Link to comment
madkat Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Asta apropos de diferentele intre al tau si TSI- ca sunt mai multe decat par. - iti ziceam ca am unul fix acceasi culoare ca al tau dar cu jante de aliaj si parca 1.2 TSI, si chiar remarcasem ca are discuri pe spate. Link to comment
closchkutza Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Pe mine nu ma racaie nimic Am vazut un 1,2 TSI prin oras. Ca aspect, sunt 2 difernte, la TSI se vede toba de espament si este inscriptionat TSI, iar la Teuton nu se vede pe unde iese fumu' si scrie doar Polo. Am vazut chiar azi dimineata un Polo nou, cu numere de inmatriculare rosii caruia i se vedea toba esapamentul si avea scris pe spate 1.4. Link to comment
guru Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Jantele de aliaj nu depind de motorizare, ci de nivelul de echipare. La VW avem Trendline, Confortline si Higline. Al meu e Confortline iar jantele de aliaj sunt standard doar la Higline. In privinta discurilor pe spate, astea au legatura cu motorizarea, nu cu nivelul de echipare. Link to comment
BogdanG Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Highline nu exista la varianta de 1.2L aspirat . Sa o stapanesti sanatos si pacat ca nu ai luat un TSI, era de vis Link to comment
guru Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 Ba da, existaMy linkhttp://www.volkswagen.ro/files/ro/download/datei/300.pdf Singurul motor care nu beneficiaza de nivelul asta de echipare, este cel de 1,2 60 cp. La cel de 70 cp, cum e cel al teutonului, se poate opta pentru Higline Link to comment
guru Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 De maine, plec in concediu, vreo doua luni, timp in care nu o sa prea am acces la internet, decat ocazional. O sa revin cu noi impresii dupa un rulaj mai mare, in toate conditiile. Link to comment
smailmiami Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Concediu si distractie placuta. Mai, da al naibii concediu ... Link to comment
guru Posted August 14, 2010 Author Share Posted August 14, 2010 Am revenit din concediu, si Teutonul a ajuns la 9000 km. Se comporta cu totul altfel, a mai facut muschi S-a plimbat si pe la Budapesta -Viena, si s-a simtit...nemteste pe autostrazile lor . Nici pe dincolo nu am vazut multe, doar 5 exemplare in trafic. Chiar si pe acolo mai intorcea lumea capul dupa teuton. Haios a fost dupa ce am trevut vama, la Nadlac. Ma opreste politia maghiara, chipurile, pentru control de rutina. Ma intreaba de vesta reflectorizanta, eu zic ca am si dau sa le-o arat. Mi-au facut semn ca nu, da fapt erau interesati de masina, m-au tinut de vorba vreo 5 min, sa admire si sa-mi ceara detalii, impresii, intr-o engleza precara, combinata cu romana, atat eu, cat si ei Masina nu a primit niciun accesoriu, cu exceptia unei statii cb, Maxon CM 70. Am avut si o antena Sirio ML 145, cu talpa magnetica, pe care am uitat sa o demontez intr-o seara, prin RM Valcea. Evident, a disparut, cu tot cu talpa. Urmatorea va fi un Midland ML 145. Studiez posibilitatea de a monta una fixa, in locul celei radio. Dar am senzatia ca trebuie demontat plafonul interior, ceea ce nu ma incanta... Daca e asa, raman tot la magnet. Poze cu statia, care, sunt multumit cum sta in bord. Desi e in garantie, tare as umbla in ea, la afisaj. Am senzatia ca iluminarea e cu LED, si as pune unele albastre, ca sa fie la fel cu cd-player-ul. Cum e acum, noaptea e cam tricolor pe consola, rosu, galben si albastru Mai studiez... Link to comment
Costi VLN Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Frumos concediu,bravos. Important e ca esti multumit de masinuta,cat despre tricolor,macar dai dovada de patriotism. Link to comment
guru Posted August 28, 2010 Author Share Posted August 28, 2010 (edited) Atat de mult patriotism, incat mi-am marit cantitatea de rosu: O tipa cu o Skoda mi-a smuls oglinda stanga, intimp ce eram parcat pe dreapta Ca sa nu o mai lungesc, cu RCA-ul ei s-a rezolvat, m-am ales cu oglinda noua, in valoare de 9 milioane. Desi oglinda a fost considerata dauna totala de catre asigurator, totusi am reusit sa o repar pe cea veche 100% functional si estetic, cu ajutorul unui...halterofil , care a reusit sa aplice forta necesara interventiei... cu doua degete. Bratul oglinzii are un cilindru, care intra in alt cilindru, solidar cu caroseria, acesta fiind mecanismul de prindere si rotire . Cei doi cilindrii sunt "uniti "cu ajutorul unui arc de presiune. In urma impactului, s-a spart o bucata, din cilindrul mobil. Desi o ureche de prindere e rupta, am reusit sa le cuplez la loc si totul e perfect functional, inclusiv rabatarea oglinzii. Oglinda cea noua, cu capacul proaspat vopsit, si a carui nuanta de culoare a iesit perfect, sta frumos in cutie. Am ales varianta de a nu o monta , pentru ca berbeci in trafic se gasesc destui, prinde bine alta data, iar cea afectata, sta la fix pe masina. Edited August 28, 2010 by guru Link to comment
EM!L Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Test drive? Nu, ca vine norul de cenusa vulcanica si-mi zapaceste aparatura de bord! Pare-se a trecut norul.. Link to comment
guru Posted August 28, 2010 Author Share Posted August 28, 2010 (edited) Negociem, cand ne vedem, la intalniri Edited August 28, 2010 by guru Link to comment
victimitza Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Pai hai odata!!! Promitem sa-i punem Teutonului o vorba buna la Domnitza Bianca ) Plus ca esti cam singurul care nu s-a catzarat in Volvo-ul lui NFS... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now