LAwR Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 (edited) La probleme tehnice am postat din nou intrebarea cu boxele in urma cu cateva zile bune si de atunci nicio postare pe acolo Iar dupa cum vad pe aici ca e mare agitatie, poate ii se face la cineva mila si imi raspunde Multumesc pt manual. Acum il descarc, am mai incercat sa il iau de acolo si nu mergea linkul. Greu merge cu 10kb/s. Sper ca macar sa fi luat manualul bun . . . E de la "Manuale auto Chevrolet" . . . sper sa nu fie cel de la utilizator ca il am in 4 variante Iar "Aveo_Repair_Manuals.torrent" nu are niciun seeder . . . Edited May 4, 2010 by LAwR Link to comment
Mircea Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 (edited) Maestre, de dragul corectitudinii: 1. Acest forum e PRIVAT. Vrei sa stai aici bine, stai dupa regulile noastre. Nu vrei, la revedere. 2. Ai incalcat Regulamentul in mod repetat aseara, dupa cum urmeaza: * ai facut UP la Bursa - postul tau a fost unit cu cel vechi - nu ai primit avertisment. * ai postat anunt de vanzare in sectiunea Masina mea - postul tau a fost editat si ai primit avertisment * ai repus anuntul de vanzare in sectiunea Masina mea si ai apostrofat moderatorul care a avut "tupeul" sa aplice Regulamentul sa te lase in pace * ai mai luat un warn pentru comentarea pe public a actiunilor de moderare, plus recidiva la vanzare. Acum nu numai ca o tii langa p-a ta, dar te apuci sa ne inveti pe noi cum sa ne facem treaba. Amice, forumul asta e asa bine structurat, mentinut si dezvoltat din 2004 incoace tocmai pentru ca am fost stricti in ceea ce priveste regulile. Nu-ti convine, n-ai decat sa intrebi in alta parte ce dimensiune au boxele de pe fata (BTW, vezi ca scrie in manual..). Eventual pe LoganClub, am impresia ca sunt mai aproape de sufletelu' lu' matale. Ca si concluzie, urmatoarea incalcare a Regulamentului se lasa cu suspend! Edited May 5, 2010 by Mircea 1 Link to comment
LAwR Posted May 5, 2010 Author Share Posted May 5, 2010 Astept suspendarea. Ramaneti voi astia cu mii de posturi(80% bagari in seama). Vad cat de bine e structurat, mentinut si dezvoltat, astfel incat sa eliminati orice persoana nou aparuta si sa ramaneti numai voi De parca ati avea ceva de castigat. In fine, nu ma intereseaza motivele. Iar daca am adaugat o poza cu jantele date jos de pe masina, inseamna ca am facut "up"? Te-ai gandit mult? Inteligenta constatare, n-am ce zice! Din cate stiu a fost postat acolo unde trebuie, nu la "masina mea". Nu stiu in ce manual se gasesc informatiile, dar eu nu am niciun manual si nici nu am gasit vreunul pana in acest moment, inafara de cel de utilizator si inca ceva online. In fine. Am rugamintea sa imi stergi toate topicurile si posturile de pe aici, din acest moment sunt OUT! Link to comment
Mircea Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Am impresia ca nu vorbim aceiasi limba: 7.2 In momentul înregistrării se consideră că aţi fost de acord în totalitate cu regulile acestui ghid. Dacă la momentul introducerii sau a modificării ghidului eraţi deja înscris ca utilizator, acţiunea de a scrie mesaje în continuare înseamnă acceptarea implicită a acestor reguli. Necunoaşterea prezentului nu vă absolvă de sancţiunile acordate ca urmare a încălcării regulilor mai sus enunţate. Dacă nu sunteţi de acord cu Regulamentul, semnalaţi acest lucru unui administrator şi contul dumneavoastră va fi închis (mesajele deja scrise nu vor fi însă şterse). DA, adaugarea de poze noi este UP, atat timp cat nu ai avut nimic nou de spus, ci ai facut-o doar sa tii topicul sus. La fel cum si "mentiunile: ca ai jantele de vanzare au fost facute in acelasi scop. Ti-am zis cred ca de 3 ori pana acum CITESTE REGULAMENTUL! Fa bine si da mesaj unui admin iar o parte din dorintele tale vor fi indeplinite. 1 Link to comment
Raresh20 Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Gasesti si aici manualul de service,in engleza :link Link to comment
LAwR Posted May 8, 2010 Author Share Posted May 8, 2010 (edited) Am si manualul de acolo dar nu scrie dimensiunea boxelor. Dar am desfacut azi fata de usa de la sofer, se desface foarte usor, 2 suruburi sub manerul de care tragi sa inchizi usa din interior + cleme. Am desfacut toate plasticele de la bord, incepand de la aeratorul parbrizului, plasticul de la ceas, aeratoarele centrale, CD-Player, climatronic si le-am fixat mai bine cu niste banda dublu adeziva buretata, pentru a elimina orice sursa de zgomot. De asemenea am schimbat locul butonului de avarie, l-am pus din partea pasagerului in cea a soferului. Poze noi: Edited May 8, 2010 by LAwR Link to comment
Mircea Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Postarile tehnice s-au mutat aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=2475&st=750&gopid=479675& Lawr, vezi de ce nu gasesti informatii despre dimensiunea boxelor pe sectiunea de probleme tehnice... Poate maine cauta cineva cum se desface bordul, ma intreb unde ar cauta, la Probleme tehnice sau la Masina mea... Link to comment
LAwR Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Pana la urma am dat jos fata de usa si am vazut care e treaba cu boxele Omul a intrebat aici, deci aici i s-a raspuns. Oricum, poate voi face niste tutoriale mai detaliate, eventual cu niste poze, urmatoarea tura cand voi desface bordul, peste vreo luna cand am de gand sa infoliez si niste elemente din interior gen manerele de la usi, centrul bordului, plasticul din jurul schimbatorului, etc etc. Urmatorul lucru pe lista e instalatia GPL. In max 2 saptamani va fi montata Link to comment
Mircea Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Sigur, fa tutoriale si anunta-ma, sa le punem unde trebuie si cu linkuri pinned sa fie usor de gasit! Link to comment
LAwR Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Atasez si niste poze cu banda de led-uri din plafoniera si din portbagaj. Se vede diferenta fata de becul original. In portbagaj am inlocuit si becul din lampa cu unul cu led-uri. Din pacate inca nu am gasit si bec cu led-uri pentru plafoniera, acesta fiind mai mic decat in general.Banda din plafoniera nu e lipita cu nimic, doar e inghesuita acolo. In portbagaj e lipita cu dublu adeziva. Link to comment
adostar Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Parca ai un carnat cu mot in plafoniera. Pentru ce ai mai lasat lampa aia ? Link to comment
LAwR Posted May 10, 2010 Author Share Posted May 10, 2010 Becul original din lampa nu il folosesc. L-am pus acum numai pt a se observa diferenta. In rest, nu se vede "carnatul" Link to comment
LAwR Posted May 29, 2010 Author Share Posted May 29, 2010 (edited) Se continua aici: -CLICK- (pt cei interesati de AVEO) Edited May 29, 2010 by LAwR Link to comment
EM!L Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Doresti inchiderea prezentului topic si nu stii cum sa soliciti asta? Link to comment
LAwR Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 (edited) Nu am mai postat de ceva vreme pe aici. Modificari aduse masinii: Instalatie GPL Tomasetto + Stag 200, butelie toroidala 41l (incap 35-38 litrii gaz). Autocolant negru carbon 3D in interior + negru mat exterior + folii pe geamuri 35% fata 80% spate + parasolar 95%. Modificat faruri, adaugare lupa cu xenon 6000k + vopsit negru pe interior + spalator faruri + xenon proiectoare 6000k + modificat stopuri, vopsita oglinda ornamentala din interior + folie light pe geamul stopului. Antifonare completa a masinii, tot interiorul + portbagajul Sistemul audio: boxe JBL T595 + statie JBL 75.2; subwoofer JBL BP-1204BP + alta statie JBL 75.2, conectica 25mm alimentarea (inca nu e terminat montajul si aranjarea) Sper sa nu fi omis ceva, desi sunt sigur ca am facut-o Poze facute in urma cu o saptamana, pe Transfagarasan. Nu au mai incaput in postul anterior. De asemenea rog un moderator sa redenumeasca topicul in "My Chevrolet Aveo LT Platinum 1.4 16v 94CP Tuning" Edited September 2, 2010 by LAwR Link to comment
Mircea Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Ai bagat ceva bani in ea si nu arata rau ce ai facut, bravo. Cum ai procedat pentru vopsirea farurilor, ai demontat oglinzile, ai curatat cromul? Sistemul de spalare al farurilor este functional? Ai folosit pompa si rezervor separat? Singurul lucru care nu-mi place este rosul de pe tamburi, etrieri si faptul ca ai aplicat autocolant pe exterior pe lungime, amplificand inaltimea masinii. Daca optai pentru aplicare pe lat creai impresia ca masina este mai lata. Incearca si un kit de arcuri pro de la Eibach ca sa cobori un pic garda masinii. Link to comment
EM!L Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 (edited) Nu am mai postat de ceva vreme pe aici. Păi parcă te lăudai că "povestea continuă" prin alte părţi Se continua aici: -CLICK- (pt cei interesati de AVEO) Cumva ai uitat sau ai revenit asupra deciziei?(ori suntem golani ori nu mai suntem... ) Edited September 3, 2010 by EM!L 2 Link to comment
vieri Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Si uite-asa se dau unii mari ca au nu stiu cate mii de posturi pe forum. bravo, bravo Link to comment
raven84 Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 (edited) Si uite asa se strica topicul omului, mai ales la cat a muncit la masina aia. Daca proprietarul masinii a ales sa revina printre noi de ce sa nu ne bucuram, daca poate trece si de primirea rece cauzata de atitudinea lui anterioara e si mai bine. Pana la urma aici ar trebui sa fim prieteni . Apropos, felicitari proprietarului pentru toata munca depusa. Numai pasiunea investeste atata munca. Edited September 3, 2010 by raven84 1 Link to comment
LAwR Posted September 3, 2010 Author Share Posted September 3, 2010 @Mircea, farurile le-am scufundat in apa fierbinte, le-am lasat asa cateva minute, apoi usor usor cu surubelnite si un cutter am departat geamul si am taiat masticul original. M-am mai folosit putin si de un feon. Nu am indepartat cromul, am dat peste el cateva straturi de spray negru mat. La stopuri m-am folosit doar de feon pentru a le desface, apoi de asemenea am vopsit oglinda aceea ornamentala cu negru mat. Sistemul de spalare bineinteles ca este functional. Este un kit care include spituitoarele, rezervor + pompita + furtunasele + alte prostioare. Functioneaza actionat de la comanda spalator parbriz, dar numai in combinatie cu pozitia (am folosit un releu). Nu imi place bidonasul pt ca nu prea am avut loc pentru el, accesul e destul de dificil si se goleste relativ repede, are doar 1l. Dar in curand o sa iau pompita de pe acest bidonas si o pun pe bidonasul original de la spalatorul parbriz, fiindu-mi mai usor dupaceea sa le intretin cu solutie. Un video cu spalatorul in functiune: http://www.youtube.com/watch?v=afUxNYYcQ1M Decat sa am etrieri si tamburi ruginiti, ii prefer rosii Nu stiu la ce te referi cu aplicatul pe latime . . . Nu mi se pare ca ar amplifica inaltimea masinii. I-as schimba amortizoare si arcurile, dar totusi ma intalnesc cu fel de fel de drumuri . . . @raven84, multumesc! @EM!L, bine te-am regasit si eu. Astazi am antifonat tabla de la capota portbagaj, am umplut tabla de pe interior cu Aluband si astfel am scapat de zdranganelile cauzate de bass. De asemenea am schimbat traseul de alimentare al statiilor, update de la 10mm2 la 25mm2, siguranta 60A, venit cu un cablu de la baterie pana in spate, apoi un distribuitor de unde am plecat cu cate un cablu de alimentare pentru fiecare statie + am mascat cat de cat cablurile. La statia de la subwoofer nu i-am gasit niciun loc si nici nu m-a lasat inima sa o prind cu suruburi de subwoofer, asa ca am consumat un tub de Picatura si am lipit-o de subwoofer Din cate vad, tine destul de bine. Mai am de antifonat cu aluband tabla unde sunt pozitionate boxele spate si aripile din spate . . . cand am antifonat toata masina nu aveam subwoofer-ul si nu imi imaginam ca va face asemenea "ravagii". I-am mai facut si un Reset Ecm / Idle Learn, pentru prima data. Inca nu am simtit diferente pentru ca nu am mers nici 1 km cu masina in seara aceasta. Link to comment
Mircea Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Si nu exista riscul sa se ia vopseaua de pe crom, mai ales daca nu ai folosit primer? Oglinzile farurilor sa inteleg ca doar le-ai izolat, nu le-ai si demontat de pe cadru. Kitul de spalat farurile l-ai cumparat nou de undeva sau e sh de pe vreo masina? Link to comment
LAwR Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 Eu zic ca nu exista niciun risc pentru ca vopseaua nu este supusa la niciun factor termic, mecanic, hidrologic, etc. Oglinda este destul de izolata. Bine, putina caldura primeste de la lupe, dar nu suficient incat sa ii faca vreun rau. Daca privesti pozele de mai devreme, se vede compozitia unui far de Aveo si ceea ce am vopsit eu. Am izolat doar oglinda de la semnalizare. Kit-ul este nou. Link to comment
LAwR Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Azi am fost intr-o plimbare prin munti, sa culegem si sa mancam niste mure proaspete, direct de la sursa S-a cam zdruncinat Chevy din toate incheieturile, dar per ansamblu a fost totul bine, nimic frecat, nimic zgariat, nimic lovit, nimic chinuit. Planuri pentru maine, daca o fi vreme buna: Insonorizat cu Aluband tabla unde sunt boxele + gaurit si facut loc la 3 tuburi bass reflex, tot in tabla de la boxe + placaj, pentru a intra mai bine bass-ul in masina, se creaza presiune destul de mare in portbagaj . . . + poate reusesc sa montez plafoniera pentru locurile din spate. Link to comment
starsteel Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Chiar daca nu sunt adeptul tuningului trebuie apreciata pasiunea si munca depusa. Stii cumva cat te-a costat pana acum pasiunea asta? Felicitari si pt. puterea de a raspunde elegant la o rautate! Link to comment
LAwR Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 Multumesc mult @starsteel! Pana acum cred ca am ajuns pe la 4000-5000 euro cu modificarile. Noutati: Am facut comanda direct din China pt DVD + Navy + camera + multe alte prostii, e cel mai bun si avansat model dedicat de pe piata (dupa muuulte cautari am dat de el), procesor GPS 700mhz, win 6, 128ram, etc, dar am intampinat o problema: Cablurile nu sunt Plug & Play din pacate . . . acum caut urgent o mufa adaptoare, daca nu, voi recurge la ultima solutie: taiat si lipit firele pe direct. PS: Schimbat becurile de la semnalizarile din fata cu Philips SilverVision (in stand by sunt argintii, cand intra in functiune au culoare portocalie). Am scapat de reflexia portocalie din far, pe care o dadea becurile originale: Link to comment
Recommended Posts