tolin Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 EGR n-are treaba cu CO2, cu cresterea temperaturii din cilindru creste emisia de NOx. 1 Link to comment
LAwR Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 Da Tolin. Dar ce ne intereseaza pe noi: scade performantele motorului iar in timp poate duce la deteriorarea lui, caz clar IAC-ul meu imbacsit de mizerii provenite de la EGR. Link to comment
tolin Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Eu am corectat o eroare pe care ai perpetuat-o pe acel forum, atat, sa nu se propage si pe aici. Eu am scoasa mufa de EGR de ani, asa ca nu trebuie sa ma convingi pe mine despre asta. 1 Link to comment
LAwR Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 Stiu. De pe aici am luat ideea, am pus-o in practica si am transmis-o mai departe. Greseala mea a fost confundarea rolului principal al EGR-ului, care oricum nu intereseaza pe nimeni Link to comment
tolin Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 ... oricum nu intereseaza pe nimeni ... Acesta-i si motivul pentru care am intervenit, ca nu intereseaza pe cineva, majoritatea. 1 Link to comment
LAwR Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 O mica intrebare: E ok obturarea la conducta? Sau ar fi mai buna obturarea la intrarea gazelor in EGR? Link to comment
tolin Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Nu stiu, n-am verificat vreodata la cineva. Teoretic, este bine si in aval de supapa, fara circulatie, nu-i motiv sa pateasca ceva. 1 Link to comment
LAwR Posted February 15, 2011 Author Share Posted February 15, 2011 Gata masinuta Culoarea a iesit perfecta, nu e nici cea mai mica diferenta! Pretul: 52 mil Mai trebuie sa vina carenajul de plastic de la aripa stanga din interior. Asta cred ca maine sau poimaine cel tarziu, ma suna ei sa ma duc sa il schimbe. Ce au mai facut pe langa ce tine de reparatie: -scos rezonatorul si tubulatura de la vechiul traseu de admisie, situat in aripa; -montat pompita de la spalatorul faruri pe bidonasul de la spalatorul parbriz + trase fire de la pompita. Va urma sa pun eu un buton in interior, ca sa am actionare separat pentru spalatorul faruri. -vopsite duzele de la faruri in culoarea caroseriei Poze: Nu mi-au gasit semnalizari Philips Silver Vision, iar unde am gasit eu costa 80 lei setul, asa ca am renuntat la ele si am cumparat o alta firma, tot silver, chiar mult mai "silver" decat Philipsurile Stinse nu reflecta deloc portocaliu in oglinda farului, doar cand sunt aprinse emit o lumina galbui-portocalie. Am cumparat 4 seturi pentru a iesi mai bine cu transportul, un set l-am pus in faruri, alt set in stopuri, mai am 2 seturi la vanzare, cine e interesat sa ma contacteze pe privat, pret 35 lei/set. Eu unul sunt foarte multumit de ele! In far: In stop: Intre timp am primit un cablu pentru conectarea la instalatia GPL(60 lei) si un cablu OBD2(100 lei) pentru conectarea la calculatorul masinii: Si un set pentru incalzirea in scaune (110 lei), in weekend sper sa il montez: Joi sper sa pun inapoi dungulita pe aripa stanga. In legatura cu colantul pe spoiler, nu stiu ce sa fac, daca sa il mai pun, sa il las asa, sau sa mai tai si din cel de pe capota, ca linia colantului sa se imbine cu linia grilei. Ma mai gandesc. Link to comment
Tommy Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Pfoaa, nu mai ai dunga neagra pe aripa stanga, numai pe dreapta.. 3 Link to comment
Rafi Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 cu cat sarcasm ai scris tommy )"> ... Lawr parerea mea...de ce nu renunti tu la tot colantu asta de pe ea..si mai bine ii faci un bad boy look finut + niste jante mai aratoase daca tot vrei sa faci ceva cu exteriorul...deduc asta din dragostea ta fata de autocolant...pentru ca sincer sa fiu arata super aiurea si pare ceva facut doar de dragul de a face ceva la masina,vad ca pasiune ai ca sa investesti in ea...de ce nu investesti mai chibzuit...? Link to comment
LAwR Posted February 15, 2011 Author Share Posted February 15, 2011 Ce descoperire Tomy . . . Rafi, mie imi plac combinatia gri + negru. Jante mai aratoase am . . . trebuie sa le schimb anvelopele, probabil 205/55/15, mai am timp pana se incalzeste afara. Cred ca vor veni si niste arcuri sport, sa o mai coboare putin. Modificari la capota or sa vina, bad boy + prelungire in dreptul grilei, sa fie linia dreapta + o evazare in dreptul filtrului de aer. De asemenea vor fi modificate si spoilerele + adaugare praguri. Ceva mai finut, la design gen pachetul de prelungiri original GM. Link to comment
Rafi Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 a pai bun asa... e ok combinatia negru gri dar parca trebuie sa gasesti o alta solutie sa o asezi pe masina...parerea mea,e posibil sa iti schimbi perspectiva dupa modificarile cu fibra... Link to comment
Costi VLN Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Hai ca a iesit bine lucrarea,bravos. Interesante becurile. Spor la treaba ca vad ca nu stai deloc.Numai bine. Link to comment
madkat Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Ar arata mult mai civilizat fara abtibildurile de pe ea. Gusturile nu se discuta, dar se pot comenta Link to comment
LAwR Posted February 17, 2011 Author Share Posted February 17, 2011 Astazi am montat incalzirea in scaune: Demontat tapiteria, e prinsa cu niste cerculete metalice: Lipita incalzirea pe scaune: Tapiteria prinsa inapoi cu ajutorul colierelor de plastic: Cablurile: Butonul On/Off, pe firul de (+) plus: Cu ocazia asta am decis sa anulez avertizorul pentru centura. Am taiat cablurile care pleaca de la locasul centurii si voi lega maine pe direct firele, ca masina sa creada ca centura e pusa tot timpul si sa ma scuteasca de beepuri: Si asa arata benzile cu leduri albe montate prin toata masina, inclusiv sub scaune: Link to comment
KumKum Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Nu stiu cat vor rezista in timp colierele alea... Link to comment
Costi VLN Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Frumos.Cat te-au costat foliile pe incalzire?Era marfa daca gaseai niste butoane luminate on-off si sa le montezi pe caoja schimbatorului. Link to comment
LAwR Posted February 17, 2011 Author Share Posted February 17, 2011 KumKum, eu zic ca vor rezista pana la moartea scaunelor. Sunt printre cele mai groase si rezistente modele, nu au niciun motiv sa se rupa din senin. Costi, am scris si putin mai sus, 110 lei. Butoane cum spui tu ar mai fi costat 20 lei, dar nu imi plac la design si nu ma incanta cu nimic lumina din ele. De asemenea am vrut sa pozitionez butoanele pe scaun si a iesit foarte bine Link to comment
LAwR Posted February 17, 2011 Author Share Posted February 17, 2011 Azi am montat scaunele inapoi in masina, cablurile le-am bagat pe sub tapiterie si am refacut legatura tuturor firelor. Incalzirea functioneaza foarte bine, in niciun caz nu incinge, doar incalzeste tapiteria si se simte foarte bine, foarte placut! Revenind la treaba cu anularea avertizorului centurii, am taiat si mufa de sub scaun si am izolat fiecare fir in parte, pentru a nu face contact intre ele, iar astfel masina crede ca centura e pusa tot impul. Oricum, cea mai simpla metoda este sa decuplezi mufele, nimic mai mult. Doar ca eu nu am vrut nici sa se mai vada firele pe la centura. Link to comment
vieri Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 (edited) Parerea mea ca trebuia sa lasi avertizorul de centura functional. Daca nu aveam avertizor nu stiu de cate ori mai purtam centura, si o data chiar am avut nevoie serioasa de ea. In rest felicitari pentru masina. Edited February 18, 2011 by vieri Link to comment
LAwR Posted February 18, 2011 Author Share Posted February 18, 2011 Eu m-am obisnuit sa port centura si daca merg 100m cu masina Dar se intampla sa fac miscari scurte si ma enerveaza ca si aici sa mai ma frece cu beepurile ei. Cum ziceam, nu e neaparat nevoie sa se anuleze cum am facut eu, e de ajuns sa decuplezi mufele de sub scaun. Apoi le cuplezi oricand doresti ca avertizorul sa fie din nou functional. Link to comment
LAwR Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Update-uri: Schimbat cablurile + si - de la amplificator la subwoofer cu unele de 10mm2 Montat duze de Opel Insignia pentru spalarea parbrizului: Gaurile acestea au fost prea jos si nu bateau bine, asa ca a trebui sa mut duzele putin mai sus: Ca aspect nu e foarte reusit, dar nu ma intereseaza pentru ca oricum nu se vede nimic cu capota lasata. Furtunul l-am bagat pe aici: O filmare nu prea clara, dar se intelege cat de cat ce a iesit: Sunt curios in timpul mersului cum se vor comporta. Link to comment
LAwR Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 Am comandat din America o husa pentru pagerul de la Viper, pe la noi nu se gasesc, dar si asa m-a ajuns pe la 25 dolari. Merita totusi, avand in vedere ca un pager costa 10 mil . . . Desi nu sunt adeptul huselor, aici am facut o exceptie dupa ce am vazut cat de usor se poate zgaria dupa ce a stat cateva minute in buzunar in preajma altor chei Am mai primit un model de becuri cu led pentru frana, marcharier, ceata: Si vreo 2 benzi cu leduri albe, una urmeaza sa o folosesc sub capota motor si capota portbagaj, iar cealalta va fi taiata in bucati si data spre vanzare, o sa revin cu detalii zilele urmatoare pentru cei interesati: Si o noua camera pentru marcharier, ceva mai avansata si mai dotata, are si infrarosu, deci perfecta pe timp de noapte. Ii va lua locul celei actuale, iar cea actuala la randul ei va suferi unele modificari si va fi plantata in zona din fata a masinii. Va fi putin de munca la partea electrica . . . dar o duc eu la capat cu niste relee. Link to comment
Costi VLN Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Cat te-au dus becurile-led?Si de unde. Link to comment
LAwR Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Din China, pret cam 6,5 dolari/set. Am pus becurile cu led pe pozitie, frana si marcharier. Pe stopul ceata le-am lasat cele clasice cu filament pentru ca orbesc mai tare decat astea cu led. Arata bine si lumineaza ok. Lumina e putin mai slaba decat la filament, sau cel putin asa pare, dar consumul de curent e mai mic de 10 ori. Cele cu led consuma undeva la 2W cica, cele cu filament 21W, iar raspunsul e mai rapid la cele cu led decat in cazul filamentului. Leduri in tot stopul, inclusiv la ceata VS filament peste tot: Frana led VS frana filament: Marcharier led VS marcharier filament: Alte poze: Sunt totusi facute cu telefonul si nu reflecta 100% realitatea, se vad mult mai frumos in realitate: Am mai primit un pachet pentru sonorizarea usilor din fata, format din : -difuzoare JBL GTO6536E 16,5 cm, 60W RMS 180 MAX -amplificator JBL P80.2 2x40w la 4 ohmi /2x80w la 2 ohmi /1x160 in punte la 4 ohmi Link to comment
Recommended Posts