Jump to content

Probleme De Suspensie Aveo


Recommended Posts

Salut,

 

sunt curios cati dintre posesorii de Aveo (hatchback/sedan) au ajuns la concluzia ca arcurile stock sunt destul de moi ?

cati dintre voi ati inlocuit arcurile puse de producator cu altele "sport" ex. V-maxx, Apex, H&R ? puteti da mai multe detalii va rog (cati mm a coborat masina, cum se comporta, rezista amortizoarele) ?

 

merci

Link to comment

la mine cand trec cu ~90km/h peste drum cu denivelari mai serioase se simte ca se lasa vreo ~10cm ...noroc ca am scut de tabla la motor.

arcurille si amortizoarele sunt ok au zis cei de la service ...asa e "by design" :) mi-au recomandat niste arcuri sport (seamana cu cele facute de Apex) ce costa la ei 200euro + manopera montaj... deocamdata nu am bani de asa ceva

dar am vazut ca sunt cativa pe forum care si-au pus arcuri V-maxx, Apex pe Aveo ...eram curios de parerea lor vis-a-vis de suspensia de fabrica si cea aftermarket.

Link to comment

Se lasa 10 cm?! Nici daca pun pe ea 300 de kile nu se lasa atat. Depinde prin ce gropi dai tu, daca dai in groapa de 10 cm, normal ca se lasa masiona 10 cm. Ma rog, fa un test de amortizoare si vei fi pe deplin elucidat.

Link to comment

Bre, amortizorul amortizeaza miscarea de oscilatie a arcurilor, ca de-aia ii zice amortizor. Duritatea arcului da comportamentul suspensiei. Luciane, daca tu zici ca suspensia de Aveo e dura, nu-ti doresc sa mergi cu o masina sport :) e o chestie de apreciere personala, si evident relativa de la om la om.

 

cos22tm, citeste la "masina mea" topicul lui Satori cu Kalosul, a avut arcuri H&R pe ea si sunt ceva opinii despre ele.

Link to comment

Vorba lui AndreiB, "in comparatie cu ce"? Comparativ cu loganul, spre exemplu, suspensia la aveo hb e dura. La mine la matiz, cand aveam telescoapele spate duse, salta de coor de o lua dreq si cand intran intr-o groapa, parca tot intram :D . Dupe ce mi s-au schimbat, alta viata.

Deci, ori are arcurile duse, ori asa au venit din fabrica, daca excludem amortizoarele (care stiam ca limiteaza oscilatia si in sus, dar si in jos).

Link to comment

normal ca se lasa mai mult daca are incarcare; in repauz arcurile nu oscileaza si se comprima doar sub actiunea unei greutati suplimentare.

dar era vorba in mers si cu incarcare (2-3pers) daca trec peste denivelari MARI (se mai intampla sa fie astfaltul valurit)

:P sper ca am fost mai explicit de data asta.

Link to comment
  • 10 months later...

Am facut un test de suspensie de curiozitate dupa multe gropi luate in plin.

 

Axa fata

stg=84% dr=80% (Limit >20%)

Dif =4% (Limit<10%)

 

Axa spate

stg=72% dr=66% (Limit >20%)

Dif=6% (Limit<10%)

 

cica sunt in parametrii inca . ce-am obs, din pacate dupa ce-am facut testul, ca aveam presiunea cam mare pe rotile spate (2.3 in loc de 2.1) posibil sa fi fost amplitudinea vibratiei mai mare decat daca erau la presiunea indicata de producator.

Link to comment
  • 1 month later...

Ai suspensie moale. La mine iti rupi dintii daca treci cu 40/h peste o "cocoasa". Mi-ar surade niste telescoape bi-gaz :D .

 

Am eu amortizoare bi-gaz si pot spune ca la denivelari se cam scutura dar problema cu lasatul de 10 cm e adevarata cu 2 pers in spate si cu foarte putin bagaj in spate deja sta naspa spui ca am perna de aer si-i sparta :-? .

 

 

Poate ne spune cineva cum e cu arcuri dure,sport sau cum influenteaza tinuta de drum :lavolan: [-O<

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...