crystygye Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Salutare. Am si eu o intrebare scurta. Am in Tico multe kg de echipamente audio (nu stiu exact, dar mult mult). Problema e pe spate, unde masina s-a lasat destul, din cauza greutatii. Deocamdata nu am probleme, dar ma gandesc ca in timp probabil voi/pot avea. Nu am cunostinte multe in zona asta. Ce ar trebui schimbat ca sa fie mai ok? Auzisem ca sunt niste amortizoare Monroe pe gaz si arcuri ceva mai sanatoase..Dar cum nu ma pricep, astept sfaturi de la voi. (daca specificati o anumita piesa, va rog sa imi spuneti si ce model si un cost aproximativ, ca sa imi fac o idee) Multumesc! Link to comment
Viktor Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Pe linga amortizoare, iti trebuesc arcuri ceva mai tari. Link to comment
augustinionut Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 (edited) Arcuri de Matiz ! Alea deja tin 200 kg in plus. Reload: Scuze topser: voiam sa zic ca alea tin inca 200 kg in plus, la aceeasi clasa a masinii .Deci, sunt de recomandat. Edited April 16, 2010 by augustinionut Link to comment
ToPser Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Care e problema? eu mi-am pus si nu car decat ocazional ! Link to comment
crystygye Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 (edited) Arcuri de Matiz si amortizoare Monroe pe gaz raman de achizitonat? In jur de 200kg pun in masina. Edited April 16, 2010 by crystygye Link to comment
Den Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 (edited) Eu am incercat(din prostie) sa pun 250 de kilograme pe spate.Desii sa lasat destul de mult..botul destul de haios ridicat..nu atingea.Problema a fost la pornire,efectiv am avut impresia ca nu e in viteza ).Distrugi motorul pana la urma cu atata greutate.Pe drum drept mai e cum mai e..Pana la urma am lasat 180 kilograme pe spate si restul repartizate pe fata(saci de ciment).Si deabia am asteptat sa ajung acasa sa dau jos greutatea.Bineinteles ca denivelari se auzea cum atinge.Motorul simtea din plin greutatea.Descriu ca nota informativa.Acum cred ca si eu sar umpic de 100.. Nu stiu cat de indicat ar fi pt motor sa traga in permanenta atata greutate dupa el,aici arcurile nu prea ajuta.Mai e si talonul care spune cam cat si pana unde poate duce distractia. Edited April 17, 2010 by Den Link to comment
Dr.L Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Pai in talon zice ca poate duce 400kg. Si daca la greutatea proprie se ia in considerare si soferul,atunci si mai bine Si eu am avut 250kg sau chiar mai mult in spate (5 insi),si in afara ca era spatele lasat si tragea mai greu n-am avut probleme... Acum depinde si de starea suspensiei Link to comment
Den Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 E vorba si de repartizarea greutatii.Eu pusesem fix toata greutatea in spate,nu pe bancheta din spate.Dupa ce am repartizat din nou s-a simtit o imbunatatire semnificativa,dar nu una care sa te duca la gandul las ca merge. Link to comment
crystygye Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 (edited) La mine nu sunt probleme.S-a mai lasat masina, dar nu sa atinga sau sa faca probleme.Masina trage mai greu la viteza cum era de asteptat, dar nu sunt alte probleme. Eu nu mai am bancheta (in masina pot merge doar 2 persoane) iar toata greutatea nu este doar in portbagaj.Este din spatele scaunelor, pana in portbagaj. Acum nu pot spune exact greutatea care este in masina, dar daca la tine 200kg au facut asa probleme, tind sa cred ca am ceva peste 100kg doar. Edited April 17, 2010 by crystygye Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now