radu000 Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Salut, am incercat sa scot farul din stanga deoarece s-a ars becul de pozitie. Am procedat asa cum scrie in manualul de service, adica am desfacut 2 suruburi de deasupra, o piulita din spatele farului (este mai ascunsa, nu se vede chiar asa de usor, da' am dibuit-o) pe urma am scos contactele electrice pentru semnalizare si faruri. Ei, dupa asta farul se misca cam un centimetru si cam atat. Din cate vad eu marginea lui se agata intr-o parte de marginea aripii (care are o mica indoitura) iar in cealalta parte de o portiune a spoilerului fata (care incadreaza grila frontala). Am mai tras de far, l-am sucit - degeaba. Imi poate spune cineva cum sa procedez? Link to comment
Mircea Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Ai inceput bine, continua. Are o pozitie in care iese. Il tragi spre tine perfect drept circa 1 cm, apoi il ridici un pic din fata si il rotesti un pic spre axa masinii si iese. 1 Link to comment
radu000 Posted May 8, 2010 Author Share Posted May 8, 2010 Multumesc, am sa mai incerc maine. Are o pozitie in care iese. Il tragi spre tine perfect drept circa 1 cm, apoi il ridici un pic din fata si il rotesti un pic spre axa masinii si iese. Metoda asta imi aduce aminte de modul de scoatere a electromotorului la vechile Dacii1300 fabricate prin '70 - '75 (daca nu stiai exact miscarile stateai langa masina 1 saptamana). ) Link to comment
Mircea Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Da, cam asa ceva. El le-am dat pe ale mele jos de vreo 10 ori Link to comment
Bittick Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Salutare, Am avut si eu aceeasi problema acum o saptamana cand a trebuit sa schimb becul de faza scurta tot la farul din stanga... Pana la urma iese farul... Mai ciudat mi s-a parut insa sistemul de fixare a becului in locas, cu clema aceea elastica. 1 Link to comment
radu000 Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Il tragi spre tine perfect drept circa 1 cm, apoi il ridici un pic din fata si il rotesti un pic spre axa masinii si iese. Am reusit pana la urma. Smecheria este ridicatul farului dupa ce il tragi in fata 1 centimetru. La mine a mers dupa ce am rotit farul nu spre axa masinii ci spre margine (probabil depinde de fiecare masina). Multumesc de ajutor. Mai ciudat mi s-a parut insa sistemul de fixare a becului in locas, cu clema aceea elastica. Si mai ciudat este stilul de fixare a suportului becului de pozitie in corpul farului. Asta este din plastic si are doua mici denivelari care nu il lasa sa iasa din gaura in care este pus. Ca sa scoti suportul nu trebuie sa il rotesti sau altceva, trebuie sa il tragi un pic mai tare. Treaba e ca dupa cateva operatii de genul asta denivelarile alea se cam rod si dupa aceea ... improvizatii. In concluzie: este nevoie de o operatiune excesiv de complicata pentru a schimba un simplu bec. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now