vtraian Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 ...dragii mei ..am un Chevrolet Kalos ..1.4 v8...care cred ca se incalzeste excesiv...!...i-am schimbat pompa de apa si lichidul de racire...cum se face aerisirea...sau ce sa fac sa nu se mai incalzeasca asa...?..este adevarat ca motorul de OPEL...funct. la temp. f. ridicata..?....de ce jumatatea de sus a radiatorului e ff. fierbinte si cea de jos este mai rece..? ...va multumesc anticipat...! Link to comment
LAwR Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Unde sta acul care indica temperatura? Link to comment
vtraian Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 Unde sta acul care indica temperatura? ..la mijloc...nu depaseste mijlocul scarii dar motorul este fff.fierbinte..nu am mai vazut asa ceva la o masina cind ridici capota..! ..acul sta la mijlocul scarii dar motorul este excesiv de fierbinte...! Link to comment
danepicu Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 (edited) De unde stii tu ca se incalzeste motorul excesiv? Spui ca indicatorul de temperatura nu indica o crestere anormala a temperaturii motorului. Citind intrebarea ta referitoare faptul ca radiatorul este mai incins in partea de sus si mai rece jos constat ca esti complet antitehnic (cunostinte slabe de fizica) si iti recomand sa nu mai deschizi capota motorului decat atunci cand iti apare o indicatie (de culoare rosie) la bord. Eu cred ca masina nu are nimic si ca ai schimbat pompa degeaba. Succes. Edited May 12, 2010 by danepicu 1 Link to comment
MCojo Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Eu cred ca pompa a schimbat-o dupa noul plan de revizii... asta nu inseamna ca nu a fost degeaba, mai ales ca are motorul in 8V. Link to comment
vtraian Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 De unde stii tu ca se incalzeste motorul excesiv? Spui ca indicatorul de temperatura nu indica o crestere anormala a temperaturii motorului. Citind intrebarea ta referitoare faptul ca radiatorul este mai incins in partea de sus si mai rece jos constat ca esti complet antitehnic (cunostinte slabe de fizica) si iti recomand sa nu mai deschizi capota motorului decat atunci cand iti apare o indicatie (de culoare rosie) la bord. Eu cred ca masina nu are nimic si ca ai schimbat pompa degeaba. Succes. ...am facut revizia la 60000 de km si am sch. si pompa de apa...pe linga celelalte ..curele...fulii...role...etc..am ramas cu becusorul de la "abs"..aprins ..se mai stinge el citeodata...cind pornesc masina...nu stiu de ce...!..vorba ta...stiu ca sint cam nepregatit in domeniul auto...dar masina tot se incalzeste excesiv...se simte si in interior ca vine caldura de la motor...temp. nu creste din cauza ca ventilatorul merge mai tot timpul...si nu stiu daca e normal...intrebasem daca stie cineva ce temperatura trebuie sa aiba motorul ptr. conditii normale de lucru..!...oricum va multumesc...prob. ca m-am speriat degeaba si nu mai deschid capota...asa cum am facut in acesti cinci ani si ceva...a mers f. bine masina...sint multumit...si voua va multumesc...! Link to comment
kalosaru Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Salut, Poate ai intradevar probleme, mergi sa vezi (la o diagnoza ceva) daca ai probleme la senzorul de temperatura sau la termostat Link to comment
Recommended Posts