crystygye Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Am si eu o problema (again). De ceva vreme, la orice groapa mica, denivelari de limitarea vitezei, etc. se aude pe partea mea (soferului) la roata, cum ca ar lovi fier pe fier. Cred ca de vina este o bucsa care trebuie inlocuita. Aveti idee care poate fii si daca as putea schimba-o singur in "fata blocului"? Sau cum as putea afla care bucsa este de vina? Multumesc Link to comment
Carabusu junior Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Verifica bratul si flansa la amortizor, da ca nu-i de acolo, nu cumva sa fie de la caseta de directie. Sa ma iertati daca gresesc Link to comment
Den Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Da mai cauta si tu pe forum ca s-a scris in draci de zgomotele astea pacatoase. Capat de bara,bucsa ghidaj caseta directie sau lonjeron fisurat. Link to comment
Leutzu Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Din cate tin minte, ca fost posesor de ticozaur, zgomotul provenit de la bucsa de la caseta de directie este localizat la roata dreapta...vezi sa nu ai un cap de bara dus sau bucsa aia de la bara stabilizatoare... Link to comment
crystygye Posted May 29, 2010 Author Share Posted May 29, 2010 (edited) Astazi am lucrat la masina...Defapt demontat. Am gasit problema: brat cu pivot. Pivotul este dus complet si bucsa din partea opusa, juca de cativa mm (bine ca nu am patit-o in mers). Trebuie sa schimb bratul cu totul. Edited May 29, 2010 by crystygye Link to comment
crystygye Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 O intrebare am. Ca sa schimb bratul, trebuie neaparat sa dau jos bara stabilizatoare si sa o pun dupa ce prind bratul in caroserie? Normal daca bag bara stabilizatoare in brat, si incerc sa prin bratul cu surubul acela lung in caroserie, n-am sincer nici o sansa.Am incercat 2 ore. A trebuit sa dau bara jos de sub motor din cele 2 bucse, si apoi sa ma chinui 1 ora sa reusesc sa bag bara stabilizatoare la loc. Trebuie sa fie o smecherie ceva ca sa schimb cumva mai usor si celalalt brat. Stie cineva? Link to comment
Den Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 parca eu am desfacut bara din cele doua bucsi fata,am tras bine de ea pana a iesit din brat,desfacut suruburi...etc,pus la loc.Chestia e ca singur nu prea merge.Eu cand am tras a venit masina gramada peste mine ) Link to comment
crystygye Posted June 7, 2010 Author Share Posted June 7, 2010 (edited) Deci trebuie mereu sa dau bara stabilizatoare jos ca sa schimb bratul? Pff Edited June 7, 2010 by crystygye Link to comment
tolin Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Poate tu reusesti fara sa dai bara jos. Link to comment
crystygye Posted June 10, 2010 Author Share Posted June 10, 2010 (edited) Nu cred ca mai reusesc nimica...Dupa rulmenti de la fuzeta stricati, s-a dus bratul cu pivot si acum planetara mare (nu capul, planetara in sine)...Cred ca imi i-au adio de la masina.. Edited June 10, 2010 by crystygye Link to comment
gabyyy26 Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Ridica masina si din partea cealalta si slabeste bara stabilizatoare din cele doua bucsi o sa fie mult mai usor .Sprijina masina pe doua capre sau butuci de lemn e mai sigur asa pt ca o sa fortezi umpica si sa nu cada masina pe tine. Link to comment
Uncle-Sam Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Mult succes la montajul bucsilor centrale de la bara stabilizatoare ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now