marx Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 (edited) salutare tuturor. sunt nou pe forum. va rog sa nu ma certati rau daca scriu unde nu trebuie. am un cielo din 96 care are o problema. la ralenti are un mers intrerupt de parca ar merge in 3 cilindrii. cand accelerez brusc da sa moara deci trebuie sa o iau usurel. in mers nu se simte asa tare intreruperea da nu fuge deloc deloc. de la ce poate fi in afara de bujii ? pt ca le voi schimba ? injectoare infundate ? alte componente din aprindere ? multumesc pentru ajutor p.s. mai am o intrebare. supureaza ulei pe la garnitura de chiuloasa. sa o schimb sau merge sa o mai strang un pic ? ce cheie imi trebuie ? Edited May 26, 2010 by marx Link to comment
Sam Chuck Yin Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 (edited) Verifica starea bujiilor, a fiselor, filtrul de aer, filtrul de benzina. Bujiile scoate-le una cate una si vezi care nu functioneaza corect. In cazul fiselor verifica ca ele sa nu aiba vreo intrerupere si sa fie foarte bine introduse in locasurile lor. Este posibil ca ele sa nu faca contact corect. Garnitura trebuie inlocuita. Faptul ca supureaza inseamna ca nu mai etanseaza corect si se scurge ulei. Edited May 26, 2010 by Sam Chuck Yin Link to comment
marx Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 imi este frica sa nu fie bobina aceea din dreapta chiuloasei. filtrul de aer si bujiile oricum le schimb. filtrul de benzina unde este amplasat ? garnitura de chiuloasa se schimba usor ? sau imi recomandati sa ma duc la un mecanic ? Link to comment
Sam Chuck Yin Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Operatiile de reglare a unui motor si schimbarea garniturii de chiuloasa nu sunt operatiuni la indemana oricui. Personal recomand sa mergi la un mecanic foarte bun si specialist in Daewoo. Link to comment
Dj_Dark Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Bujiile scoate-le una cate una si vezi care nu functioneaza corect. In cazul fiselor verifica ca ele sa nu aiba vreo intrerupere si sa fie foarte bine introduse in locasurile lor. Este posibil ca ele sa nu faca contact corect. Ce zice colegul aici poti face tu. La cilindrul la care nu se observa nici o modificare in mersul motorului daca scoti fisa, verifici bujia daca are ulei pe ea, da scanteie si e reglata distanta bine. Fisa la fel daca e infipta bine, are rezistenta prea mare (trebuie sa fie pana in 10 Kohmi) capaucul delcou si luleaua. Daca toate sunt in regula, treci la injector (mufa infipta bine nu e infundat...etc). Daca ambele sunt bune, si nici o schimbare, service unde ar trebui sa-ti faci un test de compresie sa vezi cum arata acel cilindru si sa vezi si de ce pierde ulei. Cam asta e diagnoza. Link to comment
marx Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 un sfat pentru desfacerea delcoului aveti ? ma gandeam sa il dau jos sa vad daca e ceva in neregula pe acolo. daca il dau jos se deregleaza avansul ? Link to comment
hassh5n1 Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 un sfat pentru desfacerea delcoului aveti ? ma gandeam sa il dau jos sa vad daca e ceva in neregula pe acolo. daca il dau jos se deregleaza avansul ? Cumetre...lasa bagabontelile ) si dute la un mecanic bun...daca dai delcoul jos tu, de capu` tau fara sa i faci un semn ca sa stii cu sa l montezi..bubuie motoru` ))) lasand gluma la o parte...dute la un mecanic BUN sa vada despe ce este vorba Link to comment
EM!L Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 @marx, foloseste si functia inainte de a deschide un topic nou, pentru a te asigura ca subiectul propus nu e deja in discutie... http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=3473&st=0&p=25981&hl=intreruperi&fromsearch=1entry25981 Link to comment
Recommended Posts