ing3r Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 ..am vazut si fisele (au undeva intre 9-22 k Ohmi) Din cate stiu eu, ar trebui sa aiba undeva intre 3-6 kOhmi, cu indulgenta maxim 10. Ori, la ale tale, cam depasesc pragul asta... SI ai grija la fise, pe cele originale scrie GM (pe fisa), la mine au costat in jur de 1 mil, cele la 500 mii sunt balarii, le pui degeaba! Spor la treaba! Link to comment
vanderkeb Posted June 14, 2010 Author Share Posted June 14, 2010 Axul cu came se tocise pentru ca se ungea numai partial. Canalul de ungere era semi-infundat. sincer, nu cred ca valorile pe care le-am masurat eu pe fise ar fi in afara scalei.. unde ai citit asa ceva? Link to comment
Dj_Dark Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 fftopic: O fisa buna are sub 5 kohmi. o fisa acceptabila pana in 10 kohmi. Peste 10 kohmi deja se simte la motor, mai ales daca e diferenta mare intre ele. Scria undeva in topicurile dedicate, eu am facut un rezumat din ce scria acolo plus ce am testat eu pana acum. PS. O fisa noua nu e neaparat buna. Eu am aruncat un set packard negre la o saptamana dupa achizitionare din cauza rezistentei foarte mari pe centrala si pe cea mai lunga. Momentan mi-am incropit din 3 seturi mai vechi, 4 fise sub 5 kohmi si centrala sub 10. Mai multe detalii in topicul dedicat. Cauta fise bujii, bujii...etc. Link to comment
vanderkeb Posted June 14, 2010 Author Share Posted June 14, 2010 M-am uitat si eu pe topic.. am mai cautat si pe net si aveti dreptate. pentru Cielo am gasit ceva de genul: fisa centrala: 4 - 10k fisa 1: 5.4 - 13k fisa 2: 5.3 - 12.8k fisa 3: 5.3 - 12.8k fisa 4: 3.3 - 8.2k ce ziceti de valorile astea? nasol ca trebuie sa arunc fisele... prost am fost ca am aruncat si alte doua seturi mai vechi.. O sa tin cont de ce mi-ati spus aici si o sa iau alt set.. sper sa nimeresc unul bun ca nu-mi permit sa arunc cu milioanele pe niste cabluri... Link to comment
tolin Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Nu inteleg teoria nimeritului, ele se pot masura inainte de-a le plati. Link to comment
Dj_Dark Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 (edited) Aici e buba. La magazin vin sigilate si nu multi accepta sa rupi (intepi) punga pentru a le masura. Si desi risc sa continui offtopicul mai spun un lucru. Fise packard negre sau alte "genuine GM" sunt proaste. Fisele bune ar fi Tesla si packard gri (asta am eu pe masina acum). De obicei la fise, pretul reflecta calitatea. Edited June 14, 2010 by Dj_Dark Link to comment
tolin Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 La magazine gasesti cabluri, de ex. Bosch, Champion, Beru ... , de diferite lungi, care nu sunt in pungi sigilate. Cablurile Pachard sunt cele mai proaste cabluri pe care poti sa le gasesti pe piata. Link to comment
Viktor Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Parerea mea, ar trebui pusa distributia la punct si vazut pozitia delcoului. Link to comment
Dj_Dark Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Avansul s-a reglat cu stroboscop deci... ar trebui sa fie bine. Am vazut masina pe viu la intalnire, probleme mari nu mai are (gen distributie, avans, consum mare... etc). Tremura putin la relanti si atat, se accelereaza frumos, daca si trage bine n-are nimic motorul. Bujii NGK sau champion adecvate si reglate bine, niste fise de bujii bune, putin cox pentru curatat injectoarele si va merge ceas . Link to comment
vanderkeb Posted June 18, 2010 Author Share Posted June 18, 2010 update: - inlocuit fise cu unele koreene in parametrii descrisi mai sus de voi - bujiile sunt champion (au 6000 km) nu le-am schimbat pt ca sunt in stare buna si sunt caramizii (le-am reglat totusi distanta la 8) efect: niciunul. (am martori ) ieri la intalnire s-a uitat si Dj se pare ca unul din injectoare produce mai putin efect in mersul motorului atunci cand este deconectat.. eu stiu ca la ultima verificare de presiune (acum 16.000 km) aveam 9-9-7-9 presiunea pe cilindrii, mecanicul mi-a spus-o ca si cand ar fi rezolvat-o.. dar nu cred ca a facut ceva mai mult decat sa schimbe culbutorii si axa. p.s. cu fisele vechi (cele descrise mai sus) sau cu cele noi ( 3-10kohm fiecare) nu a fost nici o diferenta! Link to comment
Dj_Dark Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Refa testul de compresie (cu ulei si fara pentru a vedea daca e de la segmenti sau supape) si verifica distributia daca e bine pusa la punct. Cum merge cu noul reglaj de avans? Bate in sarcina, se infige mai bine? Prea merge urat la relanti si ai cam schimbat tot ce se putea pe aprindere. Pentru linistea mea as schimba si capacul delco-ului. Link to comment
vanderkeb Posted June 18, 2010 Author Share Posted June 18, 2010 pana am ajuns acasa am revenit la reglajul initial.. se infigea mai bine cum il reglasei tu, dar la turatii sub 2000 trebuia sa calc ambreajul pentru a accelera din nou daca nu faceam asa.. "calaream" efectiv in masina. ah.. si batea in sarcina. o sa schimb si capacul delco-ului. Link to comment
vanderkeb Posted June 23, 2010 Author Share Posted June 23, 2010 Am terminat de citit cele 47 de pagini de la Conectare ECM .. si e gata si interfata ALDL update - informatii citite cu MyAldl: PROM ID: 1E1D IDLE RPM: 775-800rpm Throttle Angle: 0% Throttle Position: 0.61V MAP: 1.8-2.1V Coolant temp: 87-90grade C (in intervalul de 30 min cat am facut capturi) MAT/INT AIR Temp: 44-61grade C (in intervalul de 30 min cat am facut capturi) Battery/Ignition: 13.4V (usor variabil) O2 Sensor: 275.28mV Barometric Press: 4.76V Spark advance: 18 (dar variabil puternic intre 0-20) Inj puls width: 3.9ms (dar abia am reusit sa-l prind.. statea mai mult pe 0-zero) Block Kearn Multiplier: 128 BLM Cell: 0 Fuel Integrator: 128 Total Run Time?: 0 (variabil cu acceleratia.. la 300rpm aceam aici valoarea 3) Idle Air control: 24-31 la relanti (49 la 3000 rpm) Fuel Air ratio: 14.6 (iar la 3000rpm aveam 15.2) se vad deja ceva probleme din parametrii astia: - potentiometrul de O2 este mult prea jos (trebuia sa fie undeva peste 500mV) - timpii de injectie sunt mari.. ..sa vad cand apuc sa fac un test de presiune.. poate am ceva supape duse, poate trebuie segmentat.. etc.. Link to comment
ALiCE Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Daca nu ma insel, timpul de injectie nu este aratat corect. Link to comment
Dj_Dark Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 MAP putin cam mare pentru relanti, dar nu are legatura cu problema. Trebuia sa fie sub 1,5V din amintirile mele. Injectoarele nu le arata corect, insa acum te poti juca la potentiometrul de CO . Link to comment
vanderkeb Posted June 28, 2010 Author Share Posted June 28, 2010 update: Am facut testul de compresie la Service Aviatorilor cu urmatoarele rezultate: 13 : 12.5 : 12.5 : 7 Eventuale cauze - supape arse/ dereglate, si/sau chiulasa deformata..secmenti.. etc.. sambata voi duce masina la mecanic sa desfaca motorul si sa duca chiulasa la rectificat. Link to comment
madkat Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 deci axul cu came n-are nici pe naiba? Link to comment
Dj_Dark Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Revin si eu cu completari. Dupa ce ne-am invartit impreuna cam o jumatate de ora pe langa motor regland clapeta si potentiometru de CO, nu am reusit sa reducem valoarea MAP-ului in nici un fel. Masina nu trage aer fals pe nicaieri din exterior, singurele 2 posibilitati care mai raman in viziunea mea sunt: 1) Distributie dereglata ( ori curea pusa prost, ori pinionul sau fulia axei decalate din varii motive). 2) Supape ce nu mai inchid bine. Asta intarita si de testul de compresie slab la un cilindru + faptul ca masina nu da cu fum de ulei in nici o conditie. Astept cu interes rezultatele desfacerii, deja devine o chestie personala . Link to comment
vanderkeb Posted June 28, 2010 Author Share Posted June 28, 2010 probabil ca daca voi gasi la semn toata distributia o sa pun pe lista de piese noi si un ax cu came.. Link to comment
nt98adu Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Eu zic ca e din scaunul supapelor. Axul cu came no name nu afecteaza decat daca sunt uzate camele, iar distributia, tb. sa fii prea idiot sa nu o pui la semn. Sunt curios care v-a fi rezultatul. Link to comment
vanderkeb Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 cred ca am rezolvat problema.. Am mers la service Aviatorilor (pe care va recomand sa-l ocoliti!! fftopic si i-am facut compresia : 7 - 12.5 - 12.5 - 13 ..si mi-au spus cu frumosul ca reparatia ma costa 40 de ore de service plus piese pentru a desface motorul si a vedea ce si cum.. Compresia am facut-o din nou sambata la mecanicul meu si mi-a iesit perfecta.. 11.5 - 12 - 12 - 12 Am schimbat axul cu came cu unul GM si inca patru culbutori (plus papucii de la toti). Acum toarce ca o mitza.. Singura problema a ramas sa o reglez pe interfatza. Link to comment
madkat Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Si cu noul ax cu came ai pus distributia bine, si acum merge ok masina. Logic. Link to comment
vanderkeb Posted July 6, 2010 Author Share Posted July 6, 2010 distributia a fost bine pusa si prima data.. am verificat inainte si dupa ce am schimbat axul Link to comment
augustinionut Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Pana la urma a fost ax cu "scame" Link to comment
vanderkeb Posted July 6, 2010 Author Share Posted July 6, 2010 masina merge super ok, doar ca nu-mi place sunetul acceleratiei .. parca se ineaca si trage numai dupa 3000 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now