lascarica Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 (edited) La STAG te conectezi cu o alta interfata nu cu ELM327... Mufa de conectare e sub capota Vezi la asta, era 60+transp. ... eu am luat si "e bune"... Soft gasesti la ac.com.pl e moca... YM: jagopap Email: jagoman @ gmail.com VF: 0726-149049 Digi Mobil: 0771382800 Cu ELM-ul te conectezi la ECU masina... Edited November 7, 2011 by lascarica Link to comment
tobyas Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 va salut, ma poate ajuta cineva cu un program acgassynchro pt stag 200 in limba romana.va multumesc., . Link to comment
lascarica Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Da ce mosule nu se mai face engleza prin Braila(brila) ? Era o versiune veche pe net in Ro...noua gasesti pe ac.com.pl dar in engleza... Link to comment
tobyas Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 ba s-o fii facand dar pe timpul meu in scolile comuniste baza era rusa si franceza sau germana.asta mai putin conteaza,am cuplat calc gpl si mi a cerut ca soft acgassynchro1.14.1.0.pentru acest soft ma poti ajuta cu limba romana?unde il pot gasii in romana?multumesc. Link to comment
lascarica Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/pl/Stag%20200%20300/SetupAcGasSynchro-1_14_1_0.exe Aici gasesti versiunea cautata dar in engleza...cred ca ai gasit-o deja... In ro era o versiune dar intre... 4 sau 5 parca...fara help tradus... Link to comment
DUNE Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Regleaza-ti instalatia, fa reviziile instalatiei la timp, schimba f de aer la 10-max 15.000km si bujiile la 20.000. PS: Daca instalatia e un stag 200/300 nu te astepta la miracole cu rampa aia valtek standard de 30 de euro (de ex keihin e 300+eur). Aia la 20.000-30.000km deja iti trebuie kit de reparatii.. asa rea e stag 300?am si eu.sa ma sperii? Link to comment
lascarica Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Daca schimbi filtrele la timp, 10k respectiv la 20-25k, are sanse rampa sa ajunga si la 60-70k fara interventii... Kitul de reparatii cu manopera e ~250RON...depinde acum cit de "nesatul" e montatorul Eventual daca are insista pe filtre de calitate de poliester, fibra de sticla... alea de hirtie sint relativ slabe...macar pt stare gazoasa... Nu STAG300 e problema si rampa care nu este una de top... La STAG 300Plus cel putin noul soft e chiar misto fata de Landi de ex... Nu stiu care e diferenta de la 300 la 300Plus... Link to comment
DUNE Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 update-ul de soft ajuta si el? Daca schimbi filtrele la timp, 10k respectiv la 20-25k, are sanse rampa sa ajunga si la 60-70k fara interventii... Kitul de reparatii cu manopera e ~250RON...depinde acum cit de "nesatul" e montatorul Eventual daca are insista pe filtre de calitate de poliester, fibra de sticla... alea de hirtie sint relativ slabe...macar pt stare gazoasa... Nu STAG300 e problema si rampa care nu este una de top... La STAG 300Plus cel putin noul soft e chiar misto fata de Landi de ex... Nu stiu care e diferenta de la 300 la 300Plus... care se schimba 10k si care la 20-25k? Link to comment
lascarica Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 La stag 200 nu...la 300 plus da...devine isa2... La 300 nu stiu exact ce modificari s au facut... Nu m am jucat inca cu asta... Nu are ce strica... Se pot salva setarile si reveni la versiunea veche eventual. Mai des se schima ala de faza gazoasa care e pe furtun. Link to comment
DUNE Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 am primit ieri o diagnosticare telefonica de genul ca nu exista solutie la boala stagului meu 300 si anume ca ar fi proaste si facute prin polonia si vezi doamne nu gestioneaza corect managementul gpl-ului prin ea si de aceea moare subit la anumite momente de suprasolicitare.ce parere ai despre asta?sunt complet descurajat si nu stiu ce sa fac dar in acelasi timp si deloc experimentat in domeniu asa cum am mai discutat pana acum Link to comment
lascarica Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Se pare ca ai parte de un montator natarau... Varianta 1 ar fi sa-ti cumperi interfete...citeste mai sus discutia... Varianta 2 un topor si fuga la montator Daca aplici varianta 1 pot sa te ghidez ... Link to comment
crismcl313 Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 salutari tuturor pe 3 aprilie am si eu programare la pro gaz service la Buzau pentru o instalatie gpl am o nedumerire mare am vrut sa pun instalatie gpl BRC dar mi s-a recomandat de doamna care a raspuns la telefon landi renzo ca cica ar fi mai ieftina la intretinere in timp si unde mai pui ca e si mai ieftina decat BRC :thinking: ca la BRC sunt mai scumpe injectoarele, ca daca pica calculatorul parca e 4 mil la landi in timp ce la BRC e 12 sau 16 mil :wallbang: s.a.m.d. ...si nu stiu ce sa fac voi ce stiti??? am si eu nevoie de o parere de la voi...cat mai repede va multumesc anticipat Link to comment
andreib Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 La progaz ai vorbit? Nu stiu unde exista ECM-uri landi omegas la 400 ron cand eu vad ca sunt peste 200 EUR (in Polonia unde toate sunt MULT mai ieftine). Instalatiile landi sunt f ok daca sunt montate corect (iar cei de la progaz au o reputatie buna). Problema e ca ultimele generatii vin cu injectoare MED, scumpe si nu f stralucite. Per total, fie BRC fie Landi, daca montatorul face treaba buna si tu schimbi consumabilele la timp nu ar trebui sa ai probleme si masina sa mearga f bine. Link to comment
DUNE Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 BRC sau TOMASETTO stag 300 sunt recomandarile mele! Link to comment
crismcl313 Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) La progaz ai vorbit? Nu stiu unde exista ECM-uri landi omegas la 400 ron cand eu vad ca sunt peste 200 EUR (in Polonia unde toate sunt MULT mai ieftine). Instalatiile landi sunt f ok daca sunt montate corect (iar cei de la progaz au o reputatie buna). Problema e ca ultimele generatii vin cu injectoare MED, scumpe si nu f stralucite. Per total, fie BRC fie Landi, daca montatorul face treaba buna si tu schimbi consumabilele la timp nu ar trebui sa ai probleme si masina sa mearga f bine. dap, la progaz vernesti multumesc de raspuns BRC sau TOMASETTO stag 300 sunt recomandarile mele! multumesc domnu Stefan Edited March 29, 2012 by crismcl313 Link to comment
DUNE Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 mi-a mai nascocit azi o intrebare in minte:trebuie cumva schimbat tipul de ulei cand folosesti gpl?de pe 5w30 pe 10w30 sau pe 0w30?ce parere aveti?de unde a venit ideea?am folosit pana acum gm dexos 2 si schimbam de regula la 15000.acum de cand am gpl am schimbat la 12000 si era f ars in comparatie cu inainte cand era curat de-a dreptu!.deci?pareri?sau macar sa pastrez cifrele dar sa pun mai de calitate gen mobil 1 sau castrol sau shell?ce parere aveti de liqui moli? Link to comment
wwillym Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) La mine dincontra... de cand am GPL parca e mai curat uleiul... Am deja aproape 15 000 , urmeaza sa-l schimb, dar arata destul de bine inca, ma refer la aspect. stiu ... kilometrii sunt kilometrii si trebuie schimbat. LE: si eu am GM dexos 2 Edited March 29, 2012 by wwillym Link to comment
DUNE Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 hmmmm, ce sa arda oare asa tare? Link to comment
crismcl313 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Salutari de ieri(03.04.2012) sunt posesorul instalatiei BRC Seqent 24.11 pentru moment e foarte bine sa faci plinul cu 100 de lei fata de 200 la benzen ieri am mers si cu 150 de km/h si nu am simtit ceva diferit fata de benzina acum sa vedem cum se comporta Link to comment
Saint666 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Cat te-a costat? Multi km fara probleme! Link to comment
crismcl313 Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 (edited) multumesc 2 750 ron Edited April 5, 2012 by crismcl313 Link to comment
crismcl313 Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 revin cu impresii dupa cca 700 de km pe gpl sunt foarte multumit mai ales la buzunar am mers aproximativ 680 de km +/- 20 de km 70-80% regim de oras(vitezele 3 - 4) restul in afara orasului un calcul de la plin la plin am facut 680 km cu 65 l gpl reiese un consum aproximativ de 9.56 l gpl/100km pentru mine instalatia de gpl reprezinta o investitie trebuie sa ma pregatesc de revizia de 1000 de km la gpl care e gratis instalatia e BRC Sequent 24.11 montata la Pro gaz service Buzau, localitatea Vernesti, http://www.instalatii-gpl-auto.ro/ (daca e considerata reclama va rog sa stergeti site-ul) Link to comment
mr_ Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Tot nu pune nimeni instalatii cu injectie directa de gpl lichid in Romania? Ca pe aici erau deja raspandite pe Daewoo/Chevrolet cand inca mai aveam Nubira, adica acum ~5 ani. Link to comment
andreib Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Din cate stiu eu nu, cererea fiind pentru mocaciuni nu pt instalatii fiabile si performante. Dupa cum vezi si pe forum mai sunt membri cu nostalgii si apreciere pt instalatiile "a la surub". Link to comment
andrew Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Am si eu o intrebare. Am GPL pe Matiz si cam la 30.000 km trebuie reglat jocul la culbutori, am inteles ca asta s-ar intampla din cauza GPL-ului. Intr-adevar se simte diferenta dupa efectuarea reglajului. La Kalos, cu motorul de 1.4 16v mai apare aceasta problema in cazul GPL-ului, sau motorul are alta conceptie si nu mai este necesar acest reglaj? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now