Jump to content

Recommended Posts

Intrebari:

- Si cand se duc cu ele la verificare DIN 6 IN 6 LUNI, le "jupoaie" de autocolant ??? (apropo... le autocolant ORACAL cel folosit la "imbracatul" auto) . Va zic eu ca nu e chiar asa usor sa imbraci o masina in colant, poatedoar daca e treaba facuta de mantuiala... si e toata numai dungi.

- Daca e asa cum ziceti voi, cei cu masinile ingalbenite de colant, ce culoare au in certificat??? Daca au rosu, nu prea mi se pare bine , la un filtru de politie, totusi masina e galbena... Daca au galben... iar nu mi se pare lagal... cand defapt masina e rosie...

:-W

Link to comment

:o fftopic:

In certificat masinile sunt galbene, nu-si mai bate nimeni capul cu reviziile, oricum deja Loganul este o masina comuna, au aparut piesele de schimb din surse alternative, deci ieftine si nu mai conteaza garantia .Oricum un TAXI produce bani deci nu conteaza .

:ontopic:

Totusi nu prea vad amatori de GPL pe masinile noi, in afara de taximetristi care pun GPL pe orice mai putin pe Kalos . Oricum in Bucuresti nu am vazut Kalos cu GPL poate la Constanta sa fie ca acolo sunt multe taxiuri Kalos .

 

Oricum ultimele tipuri de instalatii GPL nu au decit un singur dezavantaj, pretul :D

Link to comment

Eu cred ca dezavantajoase sunt instalatiile ieftine. La motoarele de pe KALEES n-are rost sa pui o instalatie mai ieftina de 700 oiro. Iar in cazul produsului exista o regula de fier: intotdeauna castiga cel cu utilajele cele mai avansate.

Link to comment
Totusi nu prea vad amatori de GPL pe masinile noi, in afara de taximetristi care pun GPL pe orice mai putin pe Kalos . Oricum in Bucuresti nu am vazut Kalos cu GPL poate la Constanta sa fie ca acolo sunt multe taxiuri Kalos .

 

 

Intradevar in Constanta pot sa zic ca nu am vazut taxiuri pe Kalos sau Aveo, care sa nu aiba GPL...

Edited by MCojo
Link to comment

La ce pret s-ar ridica o instalatie gpl pentru lacetti de 1.6(in cluj am intrebat dar deocamdata nu am primit raspuns).Am gasit unul in Germania ce mi-ar conveni la pret,mai ales ca s-a redus taxa vamala de la 30 la 10%.

Link to comment
750 de euro costa o instalatie gpl pentru masinile chevrolet.

 

 

Intrebare: Daca pui GPL pe Kalos si se aprinde celebrul bec, apar tremurarile si masina este in leasing, ce vor zice baietii de la service (presupunana ca masina e in garantie)? Vor fi de acord? Sau se pune GPL la masina iesita din garantie?

Link to comment
  • 2 months later...

Ma doare capul (de ciuda) de la consumurile astea cu gpl. Pe HB-ul meu se poate pune o butelie mai mica in locul rotii de rezerva? As merge aproape gratis cu cat gaz as consuma... Moshu: acum cativa ani nu aveam nicio incredere in gpl. Insa mi-am schimbat total parerea: GPL RULEZ !!!

Link to comment

Se poate monta si pe masina ta o instalatie de gaz. Una secventiala este mai scumpa dar si mai eficienta, reglata cum trebuie ajunge sa iti consume aproape cat pe benzina si nici nu penalizeaza din performantele motorului. Daca mergi mult iti amortizezi si investitia destul de repede.

A mea consuma in jur de 12%(+/- 1) in oras si cam 7.5-8% afara!

Link to comment
Moshu: acum cativa ani nu aveam nicio incredere in gpl. Insa mi-am schimbat total parerea: GPL RULEZ !!!

 

Sa stii ca ai facut bine. Asa cum a zis si colegul mai sus, parerea mea este ca merita investitia. Daca e secventiala, si mai bine dar ceva mai scumpa. O singura problema: pierzi garantia. Ale noastre, a mea si a lui Cristian, au din fabrica instalatie GPL.

Link to comment

Offline, dar apropo de asta, am si eu o intrebare. In caz de accident, pierzi garantia la caroserie integral, sau doar la partea care a fost afectata/schimbata ? Si pierzi garantia chiar daca reparatia s-a facut in service autorizat Chevrolet ?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...