Jump to content

Ce Se Construieşte Vizavi De Metro Otopeni ?


VAXXi

Recommended Posts

No, azi am prins cea mai infernala aglomeratie, nu stiu ce naiba s-a intamplat. Practic, de la Casa Scanteii pana la pasarela de la Metro Otopeni era bara la bara, mersul piticului. Oribil, in fine.

 

Au aparut insa schimbari pe bucata asta de drum. Prima, pasarela din acest topic, pe care se chinuie s-o asfalteze din toamna trecuta, parca-ar asfalta-o cu bete de urechi. In fine, o asteptam cu nerabdare, zicand ca uite dom'le, in sfarsit o chestie gandita, sa vezi ce-o sa se zbarnaie acum pe DN1.

 

Totul bine si frumos, pana la aparitia cartierului asta nou, de la a carui inaugurare au transmis azi la stiri cum se calcau oam... animalele in picioare ca sa intre la "feeria". Trecand peste faptul ca au chelit toata padurea din zona (ca deh, interesul pentru terenurile alea depaseste faptul ca padurea absorbea noxele emise de cele 30000 de masini care trec zilnic p-acolo - ca sa nu mai vorbim de perioadele in care se STA, si nu se merge), bizonii din zona aveau evident nevoie de intrare/iesire.

 

Puteau sa le faca pasaj subteran, cum e la Prisma. Neaaah, prea mult de munca. S-a pus intersectie b-( semaforizata b-( . Ca atare, avem un DN care cuprinde treceri de pietoni, intersectie semaforizata (d-aia in stil Magheru, cu "nu opriti pe zona hasurata" - sanchi, ce, tine cineva cont de ea ?), si evident un flux de trafic pe masura retarzilor de la AND (sau cine s-o ocupa de drum). Deja in bucata de drum sus mentionata ai timp sa te dai jos din masina, sa-ti iei ceva de la chiosc si sa te intorci fara graba, ca nu s-a miscat nimeni; am vazut oameni mancand, citind ziarul, butonand laptopul, asadar un ritm de viata dulce si linistit, la volan, va ureaza AND !

Link to comment
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am trecut si eu ieri pe acolo,circulatia a fost infernala si catre Otopeni si invers,concluzia:JENANT,INCREDIBIL ASTA ESTE...TRAIM IN ROMANIA...

Ma gandesc cata spaga,sa dat pt. prooiectul asta NEMAIPOMENIT,cum au taiat ei copacii aia de zeci de ani,halal de capul astora care ne conduc!

Sa va dau un alt exemplu: de la mine de acasa, din fata blocului:au mutat statia de troleibuz care era situata pana in intersectie dupa intersectie(au marit viteza de circulatie)si in 3 saptamani:-2 accidente dintre care 1 mortal !

Edited by dadyDei
Link to comment

Am aflat si motivul haosului de ieri.

 

Se zice acolo ca de fapt complexul minune trebuia deschis dupa ce se termina largirea soselei la 6 benzi, dar s-au grabit (deh, banii vorbesc, banii vorbesc) si ... tot asa o sa fie pana cand se termina lucrarile de extindere a drumului.

Link to comment

Eeee! #-o

 

Eu vin zilnic de pe centura (dinspre Tunari) si intru in Bucuresti pe la Piata Presei!

 

Bucata de la Baneasa pana in comuna Otopeni este FULL si o sa devina jalnica oricat o vor upgrada. Atat intre aeroportul Baneaza si Feeria se va construi gramada (a se vedea vile, blocuri) si nu cred ca mai e mult pana se va intampla acelasi lucru si pe partea cealalta!

 

Iar pasarela de care vorbiti va fi construita! Doar ca pe banii bucurestenilor si nu ai lor. Ei pun semafoare - probabil cu o spaga data unde trebuie! O bretea asemeni celei de la Selgros nu puteau sa faca sa dea chiar la Baneasa?! Si astfel rezolvau problema cu o singura pasarela la Baneasa care oricum va trebui facuta? Dar e mai ieftin sa faci un semafor si sa iti bati joc de toata lumea!

 

Va mai aduceti aminte de cat de indignat eram ca in Militari si Metro si Praktiker au pus semafoare!? Eeee. Acum e la fel.

Link to comment

Un articol interesant pe tema asta

 

De partea cealalta, reprezentantii Inspectoratului Judetean de Politie Ilfov spun ca semafoarele au fost montate sigur de omologii de la Capitala. „Nu aveam cum sa le montam noi pentru ca tronsonul nu se afla in raza noastra, ci a Politiei Capitalei. Chiar am verificat informatia din trei surse si am primit confirmarea celor de la Bucuresti“, a declarat Cristina Golis, purtator de cuvant IPJ Ilfov. In schimb, reprezentantii Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului spun ca semafoarele trebuiau sa apara inca de acum doi ani, dar nu au fost instalate pe motiv ca in zona urma sa fie construit un pasaj. Insa ele au aparut in aprilie 2006. „Politia Rutiera a vrut sa le monteze in urma cu doi ani, dar noi ne-am opus atunci. Semafoarele de acolo au fost instalate luna aceasta in baza unui aviz vechi, dar care n-a mai fost innoit“, ne-a declarat un reprezentant al Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului.

 

Astfel, in timp ce unul dintre investitorii autohtoni care si-au amplasat un asemenea edificiu comercial la marginea Capitalei, in zona Corbeanca, a fost obligat sa construiasa o subtraversare a DN1, tocmai pentru a nu strangula traficul rutier, unei „multinationale“ cu ifose germane i-a fost permisa bulversarea unui trafic, si asa, gatuit. Iar, pentru ca, in tara de origine, proprietarii mega-depozitului germanic nu ar fi avut nici macar tupeul de a solicita autoritatilor locale un asemenea favor, acestia au recidivat, tot pe DN1, dar in zona Ploiesti. De altfel, profitand de „bunatatea“ edililor urbei respective, si alti reprezentanti de multinationale comerciale si-au batut joc de contribuabilii romani si au transformat DN1 intr-un labirint auto.

 

(asta pentru cine nu stia deja in ce haos s-a transformat iesirea din Ploiesti spre Sinaia: un giratoriu de 2 benzi la Metro, un giratoriu de 3 benzi si fara semafoare functionale la Carrefour cu 500 metri inainte de Metro ... parca sunt sicane; cei care taie DN-ul ca sa iasa pe centura tre' sa pandeasca o fereastra in traficul de pe DN ca sa poata trece; intersectia DN-centura e separata cu o insulita prost semnalizata pe care si-au lasat multe masini baia de ulei, noaptea)

Link to comment

de pe www.informatia.ro, dar ma intreb eu.. acum s-a intamplat pt prima data sau e vorba de grupuri mari de turisti(poate organizate) ce pierd avionul

 

Ştire: Traficul rutier către Aeroportul Henri Coandă se desfăşoară cu greutate

 

 

Social Din cauza traficului îngreunat spre Aeroportul Internaţional Henri Coandă, s-au semnalat primele pierderi de decolări ale grupurilor de turişti. Este o situaţie extrem de gravă pentru incoming-ul românesc, informează ANAT.

 

Pentru a preîntâmpina de acum înainte astfel de situaţii, sunt necesare măsuri urgente de fluidizare a circulaţiei spre aeroport, în special în zonele Piaţa Victoriei - Piaţa Presei Libere - Aeroportul Băneasa - Aeroportul Internaţional Henri Coandă.

 

Semnalăm că astăzi, la orele 8.00 - 8.30, nu era nici un muncitor care să lucreze pe podul în construcţie de la Aeroportul Henri Coandă. Agenţiile de turism şi companiile aeriene atag atenţia că întârzierile repetate şi pierderile de zboruri pot avea efecte extrem de negative asupra turismului românesc.

"Amos News"

Link to comment

Asupra cui? Nu am auzit bine.

Ar fi super simpatic sa se grabeasca pentru o mana de turisti si sa ignore nevoile a zeci de mii de bucuresteni.

Link to comment

Se deschide bursa pariurilor: o sa inchida acel semafor de 2 lei sau nu? Acu ca balamucul nu mai este numai pe sosea si pe forumuri ci si prin presa?!

 

Domnul Dobre citeste forumul nostru ca tocmai vehiculam ideea de a avea o banda colectoare care sa se lege la DN1 la Baneasa exact cum face banda de la Selgros!!!

 

Domnu Dobre, daca baietii de la Ansaldi tot lucreaza de zor la Pasajul Otopeni (primul) nu pot sa arunce asa din intamplare si o masina de bitum sa astupe gropile de pe centura sub pasaj? Nu de alta da stau in fiecare zi 45 minute pe centura din cauza gropilor acelora. Multumesc! :D

Link to comment

cine a pariat?

 

 

 

Ştire: Atenţie la trafic!

 

Tipărire

Social Din ordinul ministrului transporturilor, Gheorghe Dobre, semaforul situat pe DN 1, în dreptul centrului comercial Carrefour, a fost dezafectat.

 

Această măsura a fost luată în scopul de a fluidiza circulaţia. Dobre a afirmat că va lua măsuri aspre de sancţionare a celor de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, care au aprobat instalarea semafoarelor.

 

Autostrada Bucureşti-Braşov va fi supusă lucrărilor de refacere începând din acest an. De asemenea, vor beneficia de lucrări de reparaţie pe DN 1, tronsoanele între Comarnic şi Braşov, pe şoseaua Bucureşti-Piteşti şi pe Centura de Nord a Capitalei.

 

Monica FRĂSINEANU

http://informatia.ro/Article170045.phtml

sursa "Amos News"

Link to comment

Don'soara Frasineanu era cu gandul in alta parte; nu de alta, da' tare as fi si eu curios cum se repara autostrada Bucuresti-Brasov, cand ea nici nu exista :aloooecineva: mai exact, exact, au zis ca se reface Bucuresti-Pitesti si se incepe constructia la Bucuresti-Brasov, care va avea 2 benzi pe sens (halal autostrada :grumpy: ).

Link to comment

Mie mi-a placut atitudinea:

Mircia Toderica (iritat): Nu ma intereseaza. M-am pensionat si nu ma mai intereseaza de nimic. Nu vreau sa am de-a face cu nimeni.

 

Absolut romanesc !

Link to comment

La fel ca si pensionarea pe la 50 de ani a multor generali de politie care n-au comandat la viata lor nici macar o pizza la telefon. Se pare ca poporul acesta are o problema mare de intelegere: socoteste ca tolerant un act de prostie. Iar de asta profita toti smecherii care s-au prins cu 5 minute mai devreme.

Link to comment

Aruncarea responsabilitatii de la un birou la altul este iarasi o calitate al sistemului autoritar-birocratic din RO .

Bine ca au desfintat semaforul ala ,asta mai lipsea :mda: ,de fapt stau si ma intreb ,oare la guvernarea viitoare o sa reapara ?

Edited by BogdanG
Link to comment
  • 2 weeks later...

Da-l naiba de semafor de pe DN1. (ultima data cand am trecut pe acolo, nu mai era :) ) le-ati vazut pe alea de pe autostrada? :D

Link to comment

A1, inspre Pitesti. Semafoarele sunt inainte de intrarea pe Autostrada, dar pe altundeva nu ai cum sa intri, decat prin ele.

Link to comment
  • 4 weeks later...
http://www.baneasa.ro/tur-virtual.html o sa va dati singuri seama cum o sa arate DN1, mai exact o sa se construiasca pe langa largirea drumului la 3 benzi pe sens inca 2 poduri, unul incepand de la aeroportul Baneasa sau putin mai inainte pana in dreptul centrului comercial Feeria, dupa care inainte de Academia de Politie va incepe alt pod si se va termina dupa Academie, astfel DN1 o sa fie teoretic mult mai rapid, practic ... vedem Edited by Relu
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...