razvanel Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Salut baieti. In momentul de fata detin un matiz, dar datorita faptului ca nu are aer conditionat si verile sunt din ce in ce mai calduroase si mai greu de suportat m-am gandit la o alta masina care sa aibe aer conditionat, asa ca m-am indreptat catre Skoda Fabia II 1.2 TSI 86 cai. Ca dotari nu am decat geamuri electrice pe fata, semi-clima (bineinteles ca asta era si scopul) si cheie tip "briceag" (care m-a costat 500 lei ), in rest este stock. .Masina am achizitionat-o prin credit, pretul masinii fiind de 10800 E. Dupa lungi tratative cu cei de la skoda am ajuns la 1 vaucher cadou si inca 2 incluse in pret. Aceasta fiind prima mea masina noua am deschid acest topic cu speranta ca ma veti ajuta cu sfaturi si pareri. Astept bineinteles sfaturi si pareri bune/rele referitoare la alegerea facuta. Bafta Link to comment
Tommy Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 (edited) Mi-e greu sa-mi imaginez cum am putea da sfaturi pentru o alegere deja facuta Iar nu prea inteleg rolul turbinei ca sa scoti doar 86 de cai (poate or fi kw), opel de 1.2 aspirat scoate 85cp, si ce e aia o semi-clima, in rest .. asteptare usoara si sa te bucuri de ea, am vazut ca ai mai postat pe alte forumuri cam acelasi text Edited July 8, 2010 by Tommy Link to comment
TBird Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Pune si tu poze sa o vedem. Si ce fel de sfaturi ai nevoie? Seni-clima, cred ca este climaticul. Link to comment
razvanel Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Da am mai postat pe forumurile pe care le citesc. Am atasat o poza cu semi-clima (asa scrie in carte ca se numeste). Bafta Referitor la sfaturi, dupa cum v-am zis este prima mea masina noua si as vrea sa stiu cum sa o "tratez" la inceput, care este nr de km care trebuiesc facuti la rodaj, absolut orice ce tine de folosirea masinii cat e in rodaj, sper ca ati inteles ce vreau sa zic . Link to comment
VAXXi Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Pai ce "semi-climatic" e ala, ca e climatizare normala vad: temperatura, treapta ventilator, pozitie aer, buton recirculare si aer conditionat. Link to comment
razvanel Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu, iar explicatia care am primit-o de la dealer a fost cea pe care v-am dat-o si voua, daca el minte, mint si eu. Link to comment
EM!L Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 (edited) Climatic la Polo e climatizare normala vad: temperatura, treapta ventilator, pozitie aer, buton recirculare si aer conditionat. Climatic conceput de Volkswagen reprezintă o instalaţie de climatizare semiautomată care reglează automat temperatura aerului proaspăt alimentat în funcţie de temperatura dorită. Reglarea repartizării aerului şi a turaţiei suflantei este efectuată de către conducătorul auto. Pentru determinarea temperaturii actuale din habitaclu, sistemul Climatic dispune de un senzor de interior. Sistemul electronic de comandă reglează temperatura aerului proaspăt alimentat pentru a atinge cât mai rapid şi a menţine constantă valoarea preselectată ( sursa vw.ro). Edited July 8, 2010 by EM!L Link to comment
mr_ Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Eu sunt curios cum arata curba de putere la motorul asta Ar trebui sa atinga cei 85CP inca de pe la 4000 ture si sa-i tina pana la 6500, si un palier de cuplu de 1.4 TDI de pe la sub 2000 pana pe la cei 4000 de care spuneam. Altfel nu prea inteleg pt ce are turbina. Link to comment
mr_ Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Iar dupa aia e aproape plata puterea... de la 3500 in sus are peste 60kw (63 maxim). Aka are cuplul maxim unui motor aspirat de 1.6 cam pe toata plaja de loganeala normala. De obicei motoarele cu genul asta de par la folosire normala mai puternice decat sunt in realitate... adica un motor care de la 3500 la 6500 are 80CP da impresia de putere mai mare decat unul care are un varf de 100-110CP la 6200rpm de ex si care de fapt are +80CP de la sa zicem la +5000rpm. Link to comment
Tommy Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 adica un motor care de la 3500 la 6500 are 80CP da impresia de putere mai mare .. Poate nu vad eu bine liniile ale in grafic, dar mie imi pare plat de putere doar de la 4000 la 5500 si de cuplu de la 1500 la 3500 apoi cadere abrupta spre 5500. Link to comment
EM!L Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Pe mine mă surprinde cât de aiurea pot să arate graficele în cazul dizălurilor Link to comment
paul_marines Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Aceasta fiind prima mea masina noua am deschid acest topic cu speranta ca ma veti ajuta cu sfaturi si pareri. Astept bineinteles sfaturi si pareri bune/rele referitoare la alegerea facuta. Bafta Felicitari pentru decizia de a cumpara o masina noua. Nu stiu daca este oportun sa mai facem recomandari din moment ce ai lansat comanda. Cat va dura livrarea? Da am mai postat pe forumurile pe care le citesc. Referitor la sfaturi, dupa cum v-am zis este prima mea masina noua si as vrea sa stiu cum sa o "tratez" la inceput, care este nr de km care trebuiesc facuti la rodaj, absolut orice ce tine de folosirea masinii cat e in rodaj. Skoda.com Link to comment
mr_ Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 @Tommy Ala de 1.4 si 132Kw cade la 5500rpm, ala de 1.2 si 63kw e cel mai plat Link to comment
razvanel Posted July 9, 2010 Author Share Posted July 9, 2010 Felicitari pentru decizia de a cumpara o masina noua. Nu stiu daca este oportun sa mai facem recomandari din moment ce ai lansat comanda. Cat va dura livrarea? Skoda.com Masina va sosi undeva la sfarsitul lunii august Link to comment
lucius_1982 Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Felicitari pt noua achizitie!! Sa te poarte sanatos pe unde doresti!!! Motorasul e ok, iar recentul facelift o face un picut mai unisex. Ce culoare e? Asteptare palcuta!! Link to comment
paul_marines Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Masina va sosi undeva la sfarsitul lunii august Si masina mea a fost livrata in 7 saptamani. Dupa 4 saptamani am primit seriile (sasiu / motor), dupa 5 confirmarea fabricatiei si inceperea transportului catre beneficiar. Ajungerea in vama Curtici... ajungerea la dealer si gata de livrare. Apoi chestionarul de satisfactie, poza de familie, un mic cadou din partea Skoda, telefoanele pentru masurarea gradului de multumire fata de masina si dealer. Toate aceste etape sunt menite sa te tina in priza si sa-ti mai creasca tensiunea. Eu m-am concentrat doar pe data de livrare, care a fost devansata cu cateva zile fata de estimarea initiala. Oricum, avand in vedere precipitatiile din acest an o sa ni se para ca am condus mai mult toamna decat vara. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now