cristi999 Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 salut , am o mare rugaminte , daca ma puteti ajuta . am nevoie de un suport exterior de roata de rezerva pt un matiz cu gpl ,daca monteaza cineva asa ceva as dori un nr. de tel. , multumesc mult. Link to comment
lascarica Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Si cum arata ala domnu' si unde il pui? Pe cupola, sub masina, pe capota? Daca ai vazut pe undeva pune si tu un link... Link to comment
cristi999 Posted July 9, 2010 Author Share Posted July 9, 2010 se monteaza pe haion sau pe bara , nu stiu exact , oricum in partea din spate a masinii , l-am vazut undeva pe acest forum , dar nu mai stiu exact unde. am sa caut si am sa postz link-ul. Link to comment
mx81 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 (edited) Am avut o idee, dar am renuntat . Incearca sa gasesti o roata de rezerva ingusta de la Spark . Incape la marele fix in portbagaj . . Solutia am vazut-o initial in Italia pe o masina noua cu GPL montat din fabrica . Edited September 19, 2010 by mx81 Link to comment
CatalinC Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 am vazut azi un matiz cu roata de rezerva prinsa pe haion in dr taberei. pacat ca nu am apucat sa-lpozez. da era misto Link to comment
calinjack Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Cum zici ca deschizi haionul? Link to comment
augustinionut Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Nu stiu, intreaba fabricantul Se deschide dispozitivul spre dreapta. Uite balamaua in dreapta jos! Link to comment
lperisoara Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 (edited) O alta varianta, aici in Bucuresti: Poza e de calitate slaba, dar se vede ideea: un suport fixat de hayon si nu de bara. A cui o fi masinuta? Edited February 27, 2011 by lperisoara Link to comment
marius.nita Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Mi se pare de o tiganie maxima montajul. Link to comment
argon Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 La cel alb e cam tiganie, hayonul nu e facut sa suporte asemenea greutate. La cel verde, e montaj 'profi', nu e tiganie, e necesitate, daca vrei si ai si GPL, si portbagaj, si rezerva. Link to comment
mercedesamore Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 vreau si io un suport ca la cel verde Link to comment
augustinionut Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 La cel alb e cam tiganie, hayonul nu e facut sa suporte asemenea greutate. La cel verde, e montaj 'profi', nu e tiganie, e necesitate, daca vrei si ai si GPL, si portbagaj, si rezerva. La ce sa mai cari si ditamai suportul de ... 10 kg? Crezi ca ala cu matizul alb a ramas fara haion pe drum? Link to comment
calinjack Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 da are centru de greutate... prefer sa-mi pun roata pe plafon,asa e mult mai ieftin.2 bare transversale si niscai ingeniozitate si gata! Link to comment
mercedesamore Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 am vazut pe un tico alb pusa rezerva pe haion arata belea ma intreb oare rezista balamalele? Link to comment
andreib Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 NU, la matiz am mers 500km un un portbagaj special si cu o geanta de 15kg pe el si s-a lasat vizibil hayonul. Link to comment
Viktor Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Pentru Matiz nu se gaseste roata din aia micuta, rezerva in adevaratul sens al cuvintului? Daca as fi interesat sigut as procura asa ceva. Pe aia o tine haionul sa o am pentru oras, drumuri scurte. O roata normala as pune doar cind pornesc la drum lung. Link to comment
korydon Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 (edited) Pentru Matiz nu se gaseste roata din aia micuta, rezerva in adevaratul sens al cuvintului? Spark-ul are asa ceva si rezista destul de bine. Este o firma de pizza in Piatra cu un Spark care a rulat vara trecuta 1 luna cu roata de rezerva montata pe masina. Edited February 9, 2012 by korydon Link to comment
Viktor Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Foarte bine daca se gaseste asa ceva. Eu pe aia as merge. Acum nu stiu cum stau lucrurile la haionul matizului, sta doar in balamale? Daca da, m-as ocupa nitel de baza haionului, sa se aseze pe doi papuci dintr-un cauciuc dur care sa preia greutatea rezervei, iar suportul de montaj conceput in asa fel incit ambele roti sa fie usor/simplu de montat. Link to comment
cris06 Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Pe aia o bagi si intre picioarele pasagerului! )"> Link to comment
Viktor Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Undeva la exterior trebue montata ca altfel trebue foarte bine gindit ce punem in masina cind pornim in concediu, rezerva sau nevasta. Apoi cui ii convine sa stea pe dreapta si sa n-aibe cu ce inlocui o roata? Sau cine-ti da o roata inprumut, ca multi ar zice: "ba, mai bine-mi ceri femeia decit rezerva". Oameni calculati. Link to comment
bishnitzarul Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 A mai facut cineva din romania sitem de prindere a rotii de rezerva in exterior ? cunoaste cineva posesorul acelui matiz alb din bucuresti care are roata prinsa pe hayon ? sa ne prezinte si noua o schema de montaj sau daca stie cineva un atelier care face asa ceva. Eu am roata de rezerva de spark ( din aia subtire ) este mai practica dar acum vreau sa pun instalatie gpl cu butelie in locul rotii de rezerva si parca nu imi vine sa stau cu roata in portbagaj sau in habitaclu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now