calinjack Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 sunt de cumparat.cauta pe google.dar cat te costa gpl-ul.se merita? Link to comment
bishnitzarul Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 sunt de cumparat.cauta pe google.dar cat te costa gpl-ul.se merita? Pune si tu un link unde ai gasit asemenea suporti de cumparat...eu nu am gasit. Se merita gpl pt ca din apprilie se va majora pretul benzinei si motorinei iar gazul o sa aiba acelasi pret de aproximativ 3 lei.Dupa calculele mele cam intr-un an de zile daca mergi cu masina zi de zi amortizezi pretul instalatiei. Link to comment
calinjack Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 pai tocmai te intreb pui una noua sa sh.si la ce pret?iei una de top sau una mai low Link to comment
sergiu2010 Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 A mai facut cineva din romania sitem de prindere a rotii de rezerva in exterior ? cunoaste cineva posesorul acelui matiz alb din bucuresti care are roata prinsa pe hayon ? sa ne prezinte si noua o schema de montaj sau daca stie cineva un atelier care face asa ceva. Eu am roata de rezerva de spark ( din aia subtire ) este mai practica dar acum vreau sa pun instalatie gpl cu butelie in locul rotii de rezerva si parca nu imi vine sa stau cu roata in portbagaj sau in habitaclu. Daca pui GPL poti renunta definitiv la roata de rezerva.Mai nou masinile dupa 2009 (nu si in Romania) au in schimbul rotii de rezerva un kit de reparatie care consta int-un compresor si un bidon cu o substanta alba si vascoasa care se infileteaza pe compresor si se pompeaza in anvelopa cu probleme.Eu am cumparat un spray pentru reparatii (pe care nu am avut ocazia sa il folosesc)pe care am dat 27 lei.Este varianta ieftina la ce am spus mai sus.Cred ca daca ai anvelope bune, pana care sa nu poata fi umflata pana la vulcanizare nu prea poti face.Numai bine!! Link to comment
bishnitzarul Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 @Sergiu2010: Sunt patit cu datul in gropi si taiat de anvelopa...kitul ala in aceste contitii nu ma ajuta cu nimic. @Calinjack: instalatia gpl va fi noua si va costa in jur de 2400 lei cu rezervor toroidal si cu montajul inclus. Astept sa vad daca gasesc o schema pt a confectiona un sistem de prindere a rotii de rez pe hayon,sau daca gasesc pe undeva de cumparat ori daca confectioneaza cineva asa ceva pt matiz. Link to comment
calinjack Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 inspira-te de pe aicihttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?50210-Suport-exterior-pt-roata-de-rezerva Link to comment
sergiu2010 Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 (edited) @Sergiu2010: Sunt patit cu datul in gropi si taiat de anvelopa...kitul ala in aceste contitii nu ma ajuta cu nimic. @Calinjack: instalatia gpl va fi noua si va costa in jur de 2400 lei cu rezervor toroidal si cu montajul inclus. Astept sa vad daca gasesc o schema pt a confectiona un sistem de prindere a rotii de rez pe hayon,sau daca gasesc pe undeva de cumparat ori daca confectioneaza cineva asa ceva pt matiz. Eu am Eu am 30 000 fara roata de rezerva,si daca o fi sa se intample sun un prieten sa-mi aduca roata sau iau un taxi pana acasa.Cred ca e mai putin costisitor decat un suport de roata de rezerva si o roata atarnata pe masina.Ca sa nu mai spun ca daca parchezi pe strada risti sa ramai si fara roata. Am sunat pentru o cunostinta unde am montat eu instalatia si pentru logan cu instalatie tomasetto cu stag 200 si butelie toroidala de 52 de litri, mi-au spus 2250.Service-ul este langa targ Vitan si se numeste AUTOGILEX. Edited February 6, 2014 by sergiu2010 Link to comment
calinjack Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 asa e!si eu am o singura pana in 7 ani si 39kkm Link to comment
calinjack Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 sau iti cumperi un "sicriu" de plafon si pui acolo roata,impreuna cu alte bagaje,asta binenteles cand mergi la drum,ca prin oras dai o fuga acasa dupa rezerva sau folosesti kitul de reparatie Link to comment
calinjack Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 faina treaba numa ca nu exista si pe la noi Link to comment
mx81 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Revin si zic : roata ingusta de tip Spark . Incape fara probleme cind ai butelia in locul rotii de rezerva . Nu recomand mersul fara roata de rezerva . Am patit-o cind am dat in o groapa ascunsa in balta si am strimbat janta . Fara rezerva acolo ramineam (undeva in cimp la 30km de civilizatie ) . Cind am nevoie de tot portbagajul pun rotita sub picioarele pasagerului . Am probat locul pasagerului si merge (am 1.82m / 130kg ) . Agatatul rotii in afara masinii duce la cresterea semnificativa a consumului de carburat la viteze mai mari . Matizul este proiectat in teoria aerodinamica a "oului" . Orice "sparge " coaja strica aerodinamica . Faceti un test : 100km/ora cu geamul inchis si cu geamul deschis . Surpriza va fi mare . Link to comment
calinjack Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 dar sub scaun nu incape? Link to comment
augustinionut Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 (edited) Acu´ce vrei, sa iti cumpar eu o ruleta ? Normal ca nu incape. Edited August 30, 2014 by augustinionut Link to comment
calinjack Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 un prieten tocmai si-a cumparat un matiz 2008 cu 27kkm,si a montat gpl tomaseto la 21 milioane.am comdus-o vineri.parerea mea e ca are acelasi sprint ca si cu benzina,si apropo de roata mica ,stiti vreun sait de unde poti cumpara? Link to comment
vasilecool Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 arata rau cu roata afara...Doamne, ce pot face unii cu bietul Matiz ! Link to comment
augustinionut Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Fain primul (....) tau post. Ca naiba Link to comment
vasilecool Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 (edited) Matizul a intrat in familie de o luna...I-am facut o prezentare pe forumul dedicat matizului. Activez si acolo, cu acelasi username.La prima , pe acela l-am gasit primul, apoi m-am inregistrat si aici. Are vreo importanta ca e primul post? Deranjez? E doar o parere... Ar fi fost mai bine daca intram cu vreo problema, iar apoi uitam sa dau detalii despre modul rezolvarii, asa cum fac majoritatea?Nu alerg dupa posturi . ON: e foarte bine ca s-a ales varianta cu butelie toroidala.Si asa portbagajul nu este foarte mare...Nu am sa-i inteleg niciodata pe cei care au masini cu bancheta rabatabila, deci au posibilitatea de a-si extinde volumul portbagajului la nevoie, dar totusi isi monteaza butelii cilindrice. Eu recomand totusi achizitionarea unei roti de rezerva inguste, SH, care nu e chiar atat de scumpa...Dar daca voi vreti ca masina voastra sa arate ca un Jeep de prost gust, e treaba voastra ! Edited September 21, 2014 by vasilecool Link to comment
calinjack Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Pana la urma a pus cineva suport exterior roata rezerva? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now