scorpion Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 De saptamina asta sunt pieton ,( nu din cauza Politiei Rutiere din fericire ) , am vandut Cielo HB fabricatie 95 cu care am participat la intilniri nationale . Deoarece oferta pietei este bogata in promotii , ma gindesc sa achizitionez unul din modelele de mai sus : Chevrolet Aveo Sedan motor de 1,2 cu AC LA 5600 euro Sandero cu motor de 1,4 la 5700 euro Peugeot 206 plus la 6100 euro . Pretul este cu 3 rable , deci se mai adauga 1000 euro , plus taxe inmatriculare , deci suma finala ar fi in jur de 7000-7500 euro . Din pacate nu am condus nici una dintre cele de mai sus , orice sfat din partea voastra imi este util , voi incerca si programarea drive-testelor , dar sunt cam limitat de timp . Link to comment
zeneseu Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 (edited) Eu ti-as recomanda un sedan...musai unul in cazul tau-parerea mea. Despre 206, pot sa iti spun ca o cunostinta are de aproape 2 ani varianta sedan cutie automata, 1.6 benzina. Multumita in totalitate de masina pana acum. Edited July 13, 2010 by zeneseu 1 Link to comment
VAXXi Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Am fost cu 206, e mic rau in interior. 307-le mai merge, da' masini frantuzesti si astea: posesorul a avut nevoie de 2 actualizari ale software-ului pana nu i s-au mai ridicat geamurile cand apasa frana, uneori (o aberatie de-asta electrica). Link to comment
Tommy Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Da, frantuzismele sunt pline de electronica ce se intampla sa o ia razna cand te astepti mai putin desi unele dintre ele sunt placute la condus. Din ce ai pus tu acolo.. cred ca sandero e cea mai strong masina. Link to comment
andreib Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 (edited) Sandero 1.2 16v. Motorasul este f elastic, economic si fain, daca are si o cutie scurta ar trebui sa fie destul de fasneata masina. Dupa mine as alege un sandero 1.2 16v cu AC (daca se poate). Eu am acelasi motoras pe kangoo si imi pare f f reusit. Cel de 1.4 este puturos rau din cauza cutiei de viteze stupide. Singurul minus real ar fi suspensia cam moale si zgomotul interior ridicat (in comparatie cu celelalte 2 masini). Edited July 14, 2010 by andreib Link to comment
madkat Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 (edited) Sandero all the way. Motorasul de 1.2 e fain, destul de vechi - deci rastestat pe modele reno - mari probleme n-are. De 1.4 nu mai vorbesc... PUG-ul e trist.. e o masina veche de care trag cu nesimtire. Plus ca are o punte spate absolut cretina si scump de depanat, iar electrica frantuzeasca - treaba cu frana si geamurile spune tot. Cu toate ca un cazanel d-asta la oferta, s-ar putea sa aiba mai putine din dotarile 206-lui original, si poate si mai putine probleme Aveo ... nu comentez pentru ca suntem pe daewoo & chevrolet forum si nu e frumos edit. O singura chestie o sa iti spun - o sa iti ia ceva sa te obisnuiesti cu plasticele din dacia venind de pe cielo. Dar omul este o fiinta adaptabila. Edited July 14, 2010 by madkat Link to comment
adostar Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Sandel 1.2/16v fara discutii, cu un mers decent prin oras ai consum in jur de 8L/100km, in comparatie cu loganul e mult mai rigid si nu croseteaza la fel de bine pe un drum cu denivelari. Link to comment
Mircea Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Sandero, insa eu as opta pentru 1.2 16 v nu 1.4. Decat 1.4 benzina, mai bine diesel. Link to comment
madkat Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 (edited) 1.2 16V e tot benzina 1.4 e un motor mai simplu decat 1.2 - ceva mai putine chestii care sa se strice in el. Si decat 1.5 dci mai bine oricare din cele trei benzinare disponibile. Sunt sigur ca laurentiu va confirma asta. Edited July 14, 2010 by madkat 1 Link to comment
scorpion Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Multumesc pentru sfaturi , am fost astazi in showroom la dealerul Chevrolet local , Aveo m-a dezamagit total inainte de a putea porni motorul . Datorita plansei de bord ( in dreapta volanului ) , am fost nevoit sa dau scaunul complet in spate ca sa pot sta comod , dar ma departez mult de volan , iar la un drum lung nu m-as simti bine deloc . Agentul de vanzari mi-a prezentat Lacetti care m-ar ajunge la aprox 9000 euro cash dupa toate cheltuielile , ramine sa studiez in continuare Sandero . 1 Link to comment
Banderas_232003 Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Salut! In gama acesta de pret e putin dificil insa nu imposibil sa gasesti o masina buna. Chevy arata ok , atentie la consumuri si intretinere. Sandero depinde de gust, nu ma pricep la motorizari. Peugeot 206 este foarte mica in interior, foarte joasa, model extrem de vechi. Logan mi se para iarasi ok, la cel modificat exterior formele sunt frumusele. Nu stiu daca vrei Opel corsa, poti face o vizita la ei la fel ca si fabia sau ibiza. Pentru ca am trecut acum 2 luni prin acest proces iti mai dau un sfat: atentie le norma de poluare a motorizarii, la euro 5 nu se plaetste taxa, la toate celelalte se plateste. Asta iti poate aduce un cost sporit : la 1.4 benzina aprox 450 euro. Multa bafta. Link to comment
bossake Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 motorul 1.2 16v de pe sandero este euro5, deci taxa de inmatriculare 0. pe aveo e euro4, probabil la fel si pe pejo. scorpion, lacetti se mai produce? sau sunt masini din stoc facute prin 2008. Link to comment
scorpion Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 Simbata am programat un drive test cu Sandero 1,2 . Ar ajunge la pret un Sandero Laureate ( A/C ,servo,ABS, airbaguri frontale , computer bord , proiectoare , vopsea metalizata ) pe la 33 000 roni ( 76.. euro ) , asta scazind rable si adunind cupoane . Pentru ca obtinerea finantarii s-a prelungit cu citeva saptamini , as mai putea incerca si alte marci , dar sa nu sar prea mult cu pretul . Lacetti cu motor de 1,4 mi-a fost oferit de dealer scazind rable si adunind cupoane la 9000 euro , nu mai stiu daca avea si taxa de poluare inclusa . Problema este ca daca nu au masina pe stoc , trebuie sa astepti destul de mult , dealerul Dacia a zis ca numai in septembrie ar putea livra . Am incercat si Polo al lui Guru , dar e prea mica pentru ce am eu nevoie de la o masina . Link to comment
Axel7 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 (edited) Ai putea sa incerci si Opel Corsa. Motor de 1.2 L, 85 CP - EURO 5. Cu tot cu rable se invarte in jur de 7000. Edited July 23, 2010 by Axel7 Link to comment
madkat Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 corsa e cat polo - daca nu ti-a placut polo ma indoiesc ca va fi ok opelul. Link to comment
Yaz Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 (edited) Gandeste-te intai ce asteptari ai de la o masina. Ca proaspat posesor de 206 si cunoscator de Peugeot recomand 206+, este alta masina decat vechea generatie., totusi nu este o masina de viitor, este un model restilizat, mic in interior, joasa, etc...nu este o masina pentru un familist de exemplu. Motorul de 1.4 HDI are un consum nesimtit de mic, pe o parte pierzi pe alta castigi, lucru valabil la orice masina. Din cele 3 as elimina Peugeot pentru ca este un model oarecum depasit si nu prea face banii, Sandero mie nu imi place deloc dar daca te incadrezi in acel buget, nu mai sta. Eu mi-am cumparat 206 pentru ca mi-a placut, masina mica, consum mic, intretinere acceptabila, mai sunt 2 modele in familie, etc. Daca ai familie sare din schema aceasta optiune, este o masina strict de oras. Nu comentez parerile fiecaruia dintre voi vizavi de Peugeot pentru ca nu are rost sa facem polemica cand omul cere un sfat de achizitie. Fiecare cu parerea lui. As opta pentru Sandero strict din plusul de spatiu. Edited July 23, 2010 by Yaz Link to comment
adostar Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Daca ar fi sa aleg intre sandel si logan as alege loganullll. Link to comment
Yaz Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Si eu la fel dar momentan Sandero este optiunea lui. Link to comment
laurentziu83 Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 (edited) Ca si fiabilitate, la Sandero n-ai sa ai absolut nici o problema in primii ani, cel mult sa-ti pice vreun cap de bara pe la 70 de mii de km incolo, poate nici atat. Diferentele intre Sandero si Logan tin strict de design si de forma caroseriei, in rest e fix aceeasi masina, aceiasi caseta de directie, aceiasi suspensie fata-spate, acelasi bord, difera doar bancheta spate la interior. Daca ar fi sa aleg, dintre toate as alege Sandero, pentru ca nu mai vreau sa bag intr-o masina altceva decat benzina, lichid de parbriz si sa dau 300 de lei pe revizia anuala. Si sa nu aud de recomandari de diesel, atata timp cat iti permiti sa-ti cumperi o masina in conditiile actuale inseamna ca nu te doare atat de mult consumul, mai bine ramai la ce ai. Ce nu imi place la Sandero e pretul usor mai mare decat la Logan, nejustificat dupa parerea mea. Ca si spatiu de bagaje e clar ca un hatch are mai multe avantaje daca ai ceva voluminos de carat, pana la urma rareori se merge in masina cu mai mult de 3 persoane. Motorul de 1.2 eu zic ca e suficient daca nu iti este frica sa ii dai ture sa scoti untul din el, eu la ora actuala nu m-as mai uita la motoare cu doar 2 supape pe cilindru in conditiile in care producatorii gatuiesc din ce in ce mai mult motoarele. E suficient sa zic ca Micra de 1.2 a lui Gigikent a consumat 7% cu Ac-ul pornit pe drumul Odessa-Kiev, drum lejer, 2 persoane si 2 genti in masina, mers cu 90-110, fix cat ar fi luat si Megane-ul meu de 110 CP in aceleasi conditii. Asa ca putem uita de motoare economice de acum incolo cat ne vor mai foote de la UE cu normele de poluare. Edited July 24, 2010 by laurentziu83 Link to comment
Hassel Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Sandero, insa eu as opta pentru 1.2 16 v nu 1.4. Decat 1.4 benzina, mai bine diesel. 1.2 16V e tot benzina 1.4 e un motor mai simplu decat 1.2 - ceva mai putine chestii care sa se strice in el. M-ati dat pe spate amandoi. De ce 1.2 si nu 1.4 ? De ce e mai simplu 1.4 decat 1.2 ? Care sunt chestiile alea mai putine ? Link to comment
cris06 Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Distributia... Si vreo 8 supape in minus. Mai documenteaza-te. Link to comment
Hassel Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 (edited) Unu' are distributie si celalalt nu ? Mda, de ce are 8 supape in loc de 16 sunt sunt mai putine sanse sa se strice ? Edited July 26, 2010 by Hassel Link to comment
cris06 Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Distributia e mai simpla pt. ca nu mai comanda doua axe cu came pt 16 supape. Daca cedeaza distributia la 16V sunt toate sansele sa se strice motorul. Link to comment
Mircea Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 M-ati dat pe spate amandoi. De ce 1.2 si nu 1.4 ? De ce e mai simplu 1.4 decat 1.2 ? Care sunt chestiile alea mai putine ? Poate ramai asa! 1.2 16 v pentru ca e un motoras vioi, care costa mai putin la taxe si RCA. Pentru ca are acelasi consum, ba chiar mai mic decat 1.4. Pentru ca e mai nou decat 1.4 si mai destept. Pentru ca 1.4 mpi e un motor vechi, care are niste limite, traduse prin consum mare, zgomot mare in turatie. Pentru ca 1.2 va costa mai putin la intretinere la final. Cris06, nu poti obtine putere cu 8 supape. Vremea motoarelor cu 8 supape a apus demult, sunt niste unii care pun cate 24 de supape pe ele acum. Link to comment
Recommended Posts