Wolfman Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Am schimbat termostatul la Tico dupa doua ierni in care am mers cu carton in fata radiatorului, mare realizare nu-i, doar ca se incalzeste ceva mai repede (5-6 min fata de 10); la drum intins acul indicatorului tot se apropie de minim, cred c-o sa pun iar cartonul. Link to comment
Dr.L Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Pai din moment ce sonda e infipta in galeria de adimise,daca sufla aerul pe acolo indica mai putin Link to comment
b52jgp Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Daca nu ai facut o deja schimba termostatul - aceeasi problema am avut o eu la cealalta masina care are ventilator pe direct, daca nu puneam ceva in fata radiatorului nu se incalzea aproape deloc iar caldura dadea doar calaie, plus consum mare Link to comment
petrysor Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 am si eu o problema la tico si anume, cand se incalzeste foarte putin motorul, furtunul superior de la radiator si nu numai se face tare,probabil de la suprapresiune.am schimbat termostatul cu unul original.mi s-a spart pana acum furtunul de la calorifer si cel de la radiator, dar acum imi curge pe la garnitura pompei de apa.stie cineva care ar fi cauza? Link to comment
Viktor Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Scimba busonul radiatorului si remadiaza defectele aparute din cauza supra-presiunii. Link to comment
petrysor Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 inafara de buson ar mai putea fi altceva? Link to comment
Viktor Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Eu pe domnul buson il suspectez pentru inceput, fiind compus din doua supape (presiune si vacum), dinsul regleaza presiune din instalatie. Link to comment
eduard Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 salutare! ...am o problema cu tico-ul meu ..cu toate ca i-am pus carton in fata radiatorului ..caldura este calaie ca sa-i spun asa ...acul de la apa nu se ridica deloc (s-a ridicat cand am schimbat antigelul si am turat motorul cu busonul radiatorului scos)...si am observat pieredere de lichid din vasul de expansiune..care cred ca se duce p acolo p unde furtunul superior de la radiator intra in motor ...(am strans surubul ala da tot gasesc apa pe cutie sau ce-o mai fi aia)...ma gadesc sa fie problema termostatului (daca da va rog sa-mi spuneti unde este amplasat acesta). va multumesc anticipat si scuze de eventualele greseli (avand in vedere ca e I-a oara cand postez) Link to comment
b52jgp Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 On 12/14/2010 at 2:25 PM, petrysor said: inafara de buson ar mai putea fi altceva? Termostat blocat pe inchis (posibil) eduard si la tine este posibil sa fie aceeasi problema - termostatul se afla la capatul furtunului superior al radiatorului in partea unde intra in motor - pe partea dreapta cum privesti motorul Link to comment
petrysor Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 On 12/16/2010 at 8:14 AM, b52jgp said: Termostat blocat pe inchis (posibil) am schimbat busonul de la radiator dar tot la fel face.dupa ce pornesc motorul, in cateva minute furtunul superior de la radiator se umfla de zici ca plesneste.termostatul e nou si original.ma mai gandesc la o chestie, cand am pus termostatul, pe laterale am pus silicon si cred ca a astupat si gaurica de la termostat care e de aerisire.sa fie asta problema? Link to comment
b52jgp Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Posibil - oricum ideea de baza este ca la tine nu circula apa in circuit pe undeva ai un dop, eu zic sa incepi cu radiatorul sa nu fie infundat si plecand de acolo sa elimini problema, apa din vasul de expansiune urca mult sau da p afara? Link to comment
petrysor Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 On 12/16/2010 at 11:49 AM, b52jgp said: Posibil - oricum ideea de baza este ca la tine nu circula apa in circuit pe undeva ai un dop, eu zic sa incepi cu radiatorul sa nu fie infundat si plecand de acolo sa elimini problema, apa din vasul de expansiune urca mult sau da p afara? nu da pe afara nici macar nu se ridica peste full.radiatorul l-am spalat acu vreo 2 saptamani in cada cu apa si detergent,l-am clatit bine.i-am desfacut motorul acum 2 saptamani da inainte sa-l desfac baga ulei in apa.posibil zic eu sa mai aiba ulei de-ala pe undeva si nu mai curge bine apa.. Link to comment
b52jgp Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 (edited) Ai aici o poza cu sistemul de racire poate iti dai seama mai usor de unde ar putea fi... Verifica cele din poza, inclusiv furtunele de la radiatorul aerotermei, totusi ciudat este ca nivelul din vas nu creste la ce presiune ai tu acolo ar trebui sa dea p afara Edited December 16, 2010 by b52jgp Link to comment
Den Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Desfa din nou termostatul,Trrebuie sa fie cu gaurica aia mica oarecum in sus.Renunta la silicon,pune garnituri.Sa nu fi pus exagerat si sa fi zburat prin alta parte surplusul.. Totodata ,cand desfaci ,sufla pe fuirtunul ala gros(partea cu termostatul) si verfica sa nu fie infundat catre radiator. Sigur nu mai baga ulei in apa? Fa niste verificari.Cu busonul dat jos de la radiator porneste masina si vezi ce se intampla.In mod normal ar trebui dupa cateva minute sa vezi ca urca nivelul sa dea pe afara. In timpul functionarii motorului desfa usor busonul de ulei,verifica sa nu arunce gaze.. Link to comment
petrysor Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 On 12/16/2010 at 1:28 PM, Den said: Desfa din nou termostatul,Trrebuie sa fie cu gaurica aia mica oarecum in sus.Renunta la silicon,pune garnituri.Sa nu fi pus exagerat si sa fi zburat prin alta parte surplusul.. Totodata ,cand desfaci ,sufla pe fuirtunul ala gros(partea cu termostatul) si verfica sa nu fie infundat catre radiator. Sigur nu mai baga ulei in apa? Fa niste verificari.Cu busonul dat jos de la radiator porneste masina si vezi ce se intampla.In mod normal ar trebui dupa cateva minute sa vezi ca urca nivelul sa dea pe afara. In timpul functionarii motorului desfa usor busonul de ulei,verifica sa nu arunce gaze.. am incercat asa cand era motorul pornit am desfacut usor busonul de la radiator, a tasnit putin si dupa aia nu mai statea umflat furtunu ala de la radiator.acuma eu banuiesc si sper ca nu mai baga ulei in apa.am schimbat garnitura de chiulasa si pastilele alea 3 de deasupra. Link to comment
b52jgp Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Pai stai un pic daca s a intamplat asta cu capacul ai descoperit problema - dar intrebari: 1 - nivelul de lichid din vas creste cand creste temperatura? 2 - indicatorul de temperatura din bord se mai misca sau ramane pe rece? Link to comment
petrysor Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 On 12/16/2010 at 1:41 PM, b52jgp said: Pai stai un pic daca s a intamplat asta cu capacul ai descoperit problema - dar intrebari: 1 - nivelul de lichid din vas creste cand creste temperatura? 2 - indicatorul de temperatura din bord se mai misca sau ramane pe rece? [/quo nivelul nu creste cand motorul se incalzeste.indicatorul ala din bord sta intre min si jumate,cam la un sfert sa zic.niciodata nu a urcat mai sus.caldura baga. Link to comment
b52jgp Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Schimba busonul radiatorului Link to comment
petrysor Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 (edited) azi am luat unul nou si tot degeaba.la fel face Edited December 16, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun. Link to comment
b52jgp Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Foarte ciudat daca capacul este nou si furtunul de la radiator la vasul de expansiune este ok in mod normal cand motorul se incalzeste nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune trebuie sa creasca si apoi invers cand se raceste nivelul scade Link to comment
Dr.L Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Poate e infundat furtunul care vine de la buson in vasul de expansieune...sau poate busonul se strange aiurea Link to comment
petrysor Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 am suflat cu pompa in furtunu ala de la radiator la vas,deci circula apa.oricum trebuie sa dau iarasi jos motorul de pe masina sa schimb cuzinetii la palier.atunci o sa incerc sa spal instalatia cu un jet de apa.tare ciudat Link to comment
petrysor Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 am dat jos motorul,am schimbat ce era de schimbat si l-am montat la loc.am pus apa dar nu se incalzea furtunele de la soc si de la galeria de admisie.l-am mai tinut pornit pana s-a incalzit si a inceput sa tasneasca apa pe la imbinarea aia de la chiulasa cu primul corp de la delcou,ala in care e si pompa de benzina.si mai mult de atat mi-a umplut baia cu apa.chiar nu stiu ce sa-i mai fac.e posibil sa se fisurat si garnitura de chiulasa? Link to comment
b52jgp Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Nu cumva tie ti a fiert motorul la un moment dat si nu ti ai dat seama? Este posibil? Link to comment
Den Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Daca a intrat apa in baie ori s-a dus garnitura ori ai chiuloasa fisurata si orice ai face de acum incolo,chiuloasa va trebui data jos obligatoriu.Nu exista alta solutie daca ai apa in baie.Probabil ca o parte din presiunea data de pistoane in momentul aprinderii sa ajunga in circuitul de racire fix din cauza acelei garnituri care nu mai etanseaza,sau mai rau a unei fisuri in chiuloasa,care de obicei se rezolva prin schimbarea ei.Si asta ar fi si cauza pentru care ai presiune asa mare pe instalatia de racire. Eu am dat jos chiuloasa,si din cate am observat sunt sanse destul de mari ca acest fenomen sa se intample.Succes. Ps.Nu monta garnitura de chiuloasa care nu e sigilata. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now