andreiorga Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Povestea incepe asa: Am fost la un gratar la niste prieteni si am lasat cheile in masina ( cu gandul ca cine imi fura sau ar vrea sa`mi fure masina ). Intr`un moment de neatentie prietenii mei au incerca sa`mi mute masina insa nu au stiut ca alarma mea blocheaza demarorul dupa 20 de secunde, adica ma lasa sa pun contactul dar cand dau cheie nu schitzeasa nimic si pentru a debloca demarorul trebuie incuiata si apoi descuiata masina. Profitand de faptul ca am o alarma smechera ( zic eu ) si meditand cu un pahar de vin mi`am zis sa`mi pun buton de ON/OFF cum am vazut la ultimul model de BMW 3rd. Uite cum m-am gandit si cum am procedat. Iau un buton on/off fara revenire cu care sa pun contactul ( butonul l`am luat de la un monitor foarte vechi ) si ca buton de START/STOP am luat un buton cu revenire de la piese auto pentru tractoare. Am probat toata "instalatia" si merge insa am niste indoieli si anume: Ce fire sa iau? Cat de groase ca sa nu se prajeasca pentru ca am 3 fire FOARTE groase si ma gandesc sa ia foc masina Astept sfaturi referitoare la imbunatatirea acestui sistem. Am sa pun si poze (maine) cu ce am luat ca sa ma intelegeti mai bine 1 Link to comment
cris06 Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Baga niste relee intermediare de putere. In cazul asta poti face comenzi multiple cu contactele lor iar butoanele pot fi de mici dimensiuni. Link to comment
andreiorga Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 Niste poze... si o intrebare... Intrerupatorul ala pe care`l voi folosi pt. a pune contactul...o rezista oare ? Pe el scrie : U 120V 4A/54A 250y~ Link to comment
madkat Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Imi trecuse prin minte asa ceva - dar ceva mai complicat - voiam sa pun un buton mai elegant (asta mi se pare grosolan pt o masina normala) - cu un releu (ca sa nu ma oblige sa pun un buton solid), si in faza a doua o temporizare in genul celor din alarmele cu pornire motor: Sa apas scurt, el sa dea la demaror exact cat trebuie pana porneste, nu sa tin eu apasat pana pleaca. Evident daca dupa cateva secunde, sa renunte, daca nu pleaca, si sa reiei procedura. Link to comment
andreiorga Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 (edited) Butonul de pornire este ca la BMW doar ca pe al meu scrie "STARTER" si la BMW scrie START si sub STOP. Eu am facut proba cu butoanele astea si nu tin mult apasat ca sa porneasca...e ca si cum as deschide portbagajul. Dar pana aici vad ca am discutat de design ... eu vreau sa aflu daca prajesc masina sau nu. Si am uitat sa mai intreb daca butonul pentru contact (ala care se roteste) e bun. Stie cineva cati amperi intra p`acolo ? Edited July 20, 2010 by andreiorga 1 Link to comment
tolin Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 ... Stie cineva cati amperi intra p`acolo ? Nu-i mai simplu sa te uiti in manualul de service, la demaror ? La o simpla privire gasesti scris 13-19A. Link to comment
Mircea Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Si cu imobilizatorul din cheie ce faci? Si ce faci daca se prinde cineva, sparge un geam si o taie cu machineta? Link to comment
TBird Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 (edited) Pai oricum trebuie sa puna contactul ( cheie ), ca altfel se blocheaza directia. Nu asa te-ai gandit si tu andreiorga? Edited July 20, 2010 by TBird Link to comment
andreiorga Posted July 21, 2010 Author Share Posted July 21, 2010 (edited) Pai m`am gandit dar am uitat sa va zic ca la mine nu se mai blocheaza volanul Nu-i mai simplu sa te uiti in manualul de service, la demaror ? La o simpla privire gasesti scris 13-19A. Nu am manual de service am luat masina in noiembrie Si cu imobilizatorul din cheie ce faci? Si ce faci daca se prinde cineva, sparge un geam si o taie cu machineta? HaHa! te`am prins !!! nu ai citit ce am postat mai sus uite raspuns: Nu are cum sa`mi fure masina pt. ca daca o armez nu ai cum s`o pornesti. si daca uit masina descuiata alarma mea blocheaza demarorul dupa 20 de secunde asa ca oricat de credincios ai fi tu sa invarti de cheie masina nu va face nimic...doar un simplu click Edited July 21, 2010 by andreiorga 1 Link to comment
EM!L Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Nu am manual de service http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=16239 Link to comment
autoyor Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 (edited) salutare, Daca imi permiteti voi incerca sa va dau eu o solutie si un raspuns poate la intrebarile si nelamuririle vostre. http://www.daciaclub...or-t211226.html. Multumesc, Edited April 20, 2011 by autoyor Link to comment
smailmiami Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Chiar nu vad utilitatea unui sistem Start/Stop hand-made. Link to comment
argon Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Ala numa' hand made nu e, se vede clar ca e facut industrial. O intrebare, ajunge o apasare scurta si electromotorul invarte pana a pornit chiar daca eliberezi, cum e la Focus, sau trebuie sa tii apasat si sa-i dai drumul cand a pornit? Daca e a doua varianta e prostovan rau. Link to comment
smailmiami Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Amice, ma refeream la ideea lui andreiorga cu Cielo-ul lui. Link to comment
argon Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Atunci trebuia sa o spui acum un an, ca se intelege ca te referi la postul de ieri. Link to comment
smailmiami Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Daca vedeam topicul acu' un an, spuneam. Link to comment
autoyor Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Ala numa' hand made nu e, se vede clar ca e facut industrial. O intrebare, ajunge o apasare scurta si electromotorul invarte pana a pornit chiar daca eliberezi, cum e la Focus, sau trebuie sa tii apasat si sa-i dai drumul cand a pornit? Daca e a doua varianta e prostovan rau. Prietene motorul porneste prin apasare lunga a butonului iar cand motorul a pornit eliberezi butonul..asa functioneaza la toate masinile care vin cu acest sistem de fabrica gen Bmw,Audi,Mercedes,etc...mai fa niste sapaturi si vei vedea ca asa e! Nu are cum sa porneasca motorul la prima apasare a lui ptr ca in caz ca nu stii are 3 trepte acest buton...la prima apasare se activeaza ambientul masinii(muzica,lumini interioare,etc..),la a doua apasare se pune contactul propriu-zis,iar la a treia apasare porneste motorul,dar desigur ca poti sari peste acesti pasi si porni direct motorul! Link to comment
madkat Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Gresit. La megan de exemplu - apasare scurta fara sa fie frana sau ambreiajul apasate inseamna "contact accesorii". Iar apasare scurta CU ambreiaj/frana apasat - inseamna pornire motor. Apasare lunga nu exista. Centralina actioneaza demarorul cat e nevoie pentru pornire, si stie sa "se dea batuta" daca nu porneste din prima. Sa inteleg ca sistemul asta nu are "antiprost" - sa nu actioneze demarorul decat cu ambreiaj sau frana apasate? Link to comment
Cosminn Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Prietene motorul porneste prin apasare lunga a butonului iar cand motorul a pornit eliberezi butonul..asa functioneaza la toate masinile care vin cu acest sistem de fabrica gen Bmw,Audi,Mercedes,etc...mai fa niste sapaturi si vei vedea ca asa e! Nu are cum sa porneasca motorul la prima apasare a lui [...] Jură-te pe roz! Atunci de ce la Toyota Corolla apeşi scurt pe buton ca să pornească motorul? Apeşi pe buton, stă 1 secundă şi porneşte singur Link to comment
autoyor Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Jură-te pe roz! Atunci de ce la Toyota Corolla apeşi scurt pe buton ca să pornească motorul? Apeşi pe buton, stă 1 secundă şi porneşte singur GEN Bmw,Audi,Mercedes... Link to comment
nyco_maryan Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Imi trecuse prin minte asa ceva - dar ceva mai complicat - voiam sa pun un buton mai elegant (asta mi se pare grosolan pt o masina normala) - cu un releu (ca sa nu ma oblige sa pun un buton solid), si in faza a doua o temporizare in genul celor din alarmele cu pornire motor: Sa apas scurt, el sa dea la demaror exact cat trebuie pana porneste, nu sa tin eu apasat pana pleaca. Evident daca dupa cateva secunde, sa renunte, daca nu pleaca, si sa reiei procedura. pai e o idee foarte buna asta eu am avut pe o dacie pana sa imi iau cielo si pornea foarte bine mai ales iarna cand e frig dar iti treb cabluri de aceeasi putere la demarou Link to comment
mariusmrs Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Mie cand mi s-a rupt contactul mecanic, atunci cand l-am schimbat la electrician , mi-a spus sa-mi cumpar si un buton de pornire a motorului si daca tot imi schimba contactul mecanic ,sa-mi monteze si acest buton pentru a porni motorul ..si functioneaza perfect..a tras de la contactul electric doua fire mai grosutze si gata "> : http://www.youtube.com/watch?v=ysP_MsYI4yU Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now