tcamelutza Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 (edited) Sper sa nu fiu fftopic: Buna, Cei din service nu mi-au reglat nivelul de benzina scuza fiind ca nu au cum deoarece nu este facut plin ul ,au spus ca la daewoo nu cade la zero cand opresc motorul ceea ce stiam ,dar nu imi explic de ce nu au putut sa imi faca Alte solutii nu aveti? Edited August 20, 2010 by EM!L 1 Link to comment
augustinionut Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Cum sa fii offtopic intr-un topic deschis de tine? 1 Link to comment
nato99 Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Am aceeasi problema deoarece acul de la benzina nu stiu cum sa il reglez , am facut un tuning la ceasuri gen img si nu stiu cun sa il reglez singur 1 Link to comment
Viktor Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Eu tot nu inteleg, de unde vreti voi sa reglati ceasul? Link to comment
tolin Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Aveti doua metode: 1- cea a muncitorului, scoateti benzina din rezervor; 2- cea a ingeniosului, simulati ca ati scos benzina afara din rezervor (un strap la masa, alegeti voi locul unde-l faceti). Grea alegere, nu ? Link to comment
nt98adu Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 (edited) Pentru reglaj ac benzina, ceasurile de bord date jos, scos ecranul de plastic. In dreptul indicatorului de benzina, pe folie in partea dreapta cum te uiti la ceas este o emblema mica daewoo. Conduci usor acul pana pe semn. Acolo ar trebui sa fie capat de cursa ac. daca nu e, miscati in sens opus, fortati putin peste si repetati operatiune spre semnul daewoo. In afara de miscarea acului pe tija metalica a electrobobinei nu se intampla altceva. Riscurile sunt zero si se poate repeta operatiunea pana cand indicatorul la capat de cursa se opreste pe semnul sus mentionat. Spor la treaba! Edited August 8, 2010 by nt98adu 3 Link to comment
nato99 Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 (edited) Stima si respect pentru cei ce se pricep !!! MULTUMESC FOARTE MULT! Edited August 20, 2010 by EM!L Link to comment
tcamelutza Posted August 9, 2010 Author Share Posted August 9, 2010 (edited) Multumesc foarte mult Edited August 20, 2010 by EM!L Link to comment
VAXXi Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Dom' Nato, cand mai faci clone chinuie-te macar nitel sa te ascunzi. Clona a fost inchisa si ai un avertisment. Link to comment
nato99 Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 sper ca nu oi fi fftopic: ,Dar am o urgenta inrebare Se poate schimba motorasul de la temperatura ulei cu cel de benzina? Link to comment
cris06 Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Motoras la temperatura ulei? Poate e vorba de cel de la temp. antigel (apa). Nu pot fi schimbate intre ele. 1 Link to comment
nato99 Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 (edited) Ok, multumesc o sa caut un bord in shrot ca banuiesc , ca nu cred ca se gaseste separat la magazin Edited August 20, 2010 by EM!L Decât să umpli postul de emoticoane, mai bine foloseşti majuscula acolo unde se impune. Link to comment
nato99 Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 (edited) pentru reglaj am postat urmatoarele poze peco si ulei(capat de cursa) pentru vitezometru si turometru aveti linia aceea in stanga jos Edited September 3, 2010 by nato99 Link to comment
Costi VLN Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Sa va spun cum am facut eu si sant reglate bine. La nivel benzina am facut plinul,apoi am scos acele indicatoare de la benzina si temperatura. Am mers cu ele asa scoase vrea juma de ora,cat sa se regleze singure axele acelor si sa ajunga temperatura apei la temperatura de functionare normala,apoi am tras pe dreapta,am montat acul benzina la nivel maxim iar pe cel de temperatura intre acele 2 puncte ce indica temperatura normala. Am facut acest lucru acum un an si nu am avut nici o treaba,indica perfect si azi. Link to comment
tolin Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Daca scoti mufa de la senzorul de temperatura lichid de racire si pui acul in dreptul pozitiei de minim nu este cea mai corecta setare ? La fel, daca pui la masa semnalul de la sonda de nivel benzina, acul trebuie sa fie pe minim. Alte inventii specifice creativitatii romanesti nestavilita sunt din categoria "mi-a zis 2 vecini". Link to comment
nato99 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 (edited) Buna am o dilema ,unde pot gasi senzoru de benzina, de la rezervor am o poza pentru a putea insemna nu imi indica pe bord nimic si vreau sa stiu poate e de acolo, plus ca nu se mai aprinde bec avertizare pe bord(cand raman fara benzina) Edited September 4, 2010 by nato99 Link to comment
Viktor Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 (edited) Prin interior se scoate doar pompa, senzorul de nivel ii sub masina amplasat pe peretele din fata a rezervorului, pentru al demonta trebue sa scoti benzina din rezervor. LE. posibil problema sa fie in alta parte. Edited September 4, 2010 by viktor 1 Link to comment
nato99 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 multumesc o sa caut sa vad poate o fi intrerupt pe acolo fir ,cine stie Stima si multumesc!!! Link to comment
Viktor Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Verifica-ti intii instalatia electrica si chiar de-ajungi sa umbli la senzor, nu te-apuca sa faci ceva legaturi aiurea sa faci vreun scurt in rezervor. Link to comment
nato99 Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Am verificat instalatia dar in data ce am ajuns aproape de panou de sigurante am pierdut legatura, + la centura ramane aprins desi am centura pusa, iar cloputelul nu mai bipaie daca o am bagata. Daca nu ii dau de cap ma duc la service sa dau bani asta e Link to comment
baziltm Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 (edited) Daca scoti mufa de la senzorul de temperatura lichid de racire si pui acul in dreptul pozitiei de minim nu este cea mai corecta setare ? La fel, daca pui la masa semnalul de la sonda de nivel benzina, acul trebuie sa fie pe minim. Alte inventii specifice creativitatii romanesti nestavilita sunt din categoria "mi-a zis 2 vecini". nu sunt si eu am aceias problema ci indicatorul de la benzina Edited November 17, 2012 by baziltm Link to comment
baxtercuculet Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Salut am si eu o problema la un cielo din '96 Am atins firul de la masa cu firul rosu sa ridicat acul,am atins firul de la masa cu firul alb nu sa aprins becul Dar nu ma deranjeaza becul de ce nu imi indica benzina si pompa ii buna nu are contacti oxidati co o schimbati taicamiu acum 2-3 ani. Ajutati-ma plzzzz ACEST CIELO MA OMOR DE TOT ARE NUMEROASE PROBLEME "> Link to comment
smv Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Pompa nu are nici o legatura cu problema indicatiei nivelului (cred ca ai remarcat si singur avand in vedere locatiile diferite in care se afla device-urile - pompa, sus, sub bancheta; traductorul de nivel, jos, sub rezervor). Din investigatiile pe care spui ca le-ai intreprins s-ar presupune ca defectul este la traductor (sonda de nivel). Link to comment
baxtercuculet Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Deci ce trebuie sa fac sau sa remediez?????? Haideti frate ma ajutati va rog acest cielo ma omorat cu cate probleme are Link to comment
smv Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Intrucat este mai greu sa demontezi sonda (trebuie sa golesti benzina din rezervor), incearca (pentru inceput) sa masori rezistenta sondei cu un ohmetru intre masa si firul rosu. In mod normal trebuie sa gasesti cca. 40 ohm cand rezervorul este plin si cca. 280 ohm cand este gol. Apreciezi singur prin interpolare, functie de cata benzina cunosti ca ai in rezervor, cam ce rezistenta ar trebui sa gasesti la masurare [daca valoarea este rezonabila traductorul este bun si te vei concentra asupra conexiunilor (ex. papuci) si aparatului din bord iar daca valoarea este nula, sonda este intrerupta, deci defecta si se explica de ce acul din bord nu indica ce trebuie]. Din rezultatele incercarilor tale eu banuiesc a doua varianta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now