fishy86 Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 Ultimele noutati, am montat kit bi-xenon Philips de 55w > , era si cazul ca nu vedeam nimic. acuma e mai ok , maine duc masina la reglat faruri si o sa fac cateva poze Link to comment
fishy86 Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 Iata pozele promise. Din pacate nu am rezolvat mare lucru la reglaje. Cum am 2 tipuri de faruri 1 original altul aftermarket.. se vede si diferenta + masina a suferit candva un accident si partea unde vine prins farul e cam batucit. e prins asa Ochiometric da relavit e ok . Diferenta oricum se vede ! A si intre timp am montat si o cotiera mult dorita . e de aia simpla dar rabatabila si se poate prelungi + are cutiuta unde se pot depozita lucruri. Link to comment
bila20042005 Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 (edited) cum ai facut suportul pt boxa pe usa din fata? Edited April 14, 2012 by Salex Link to comment
fishy86 Posted April 11, 2012 Author Share Posted April 11, 2012 Kickpanelurile sunt facute de mine si fostul proprietar al masinii... acu 5-6 ani Sunt din fibra de sticla ,imbracate cu mocheta speciala pentru woofere etc. Alte noutati la masina: Am dat jos capacul de curburi ca imi curgea ulei pe langa. Am polisat capacul , montat garnitura noua + silicon . Rezultat NU mai curge uleiul. Am inceput sa curat bloc motorul dar merge ingrozitor de incet. Am cumparat ceva solutie magica de la Unix auto , multi zic ca e foarte buna asa ca am luat si eu . Trebe sa inlocuiesc filtrul de aer , sa curat bujiile , sa curat delcoul . Carburatorul l-am curatat interior/exterior Am montat 4 capacele de roti . Cele din miezul jentilor . Le aveam lipsa de la bun inceput+ am revopsit jentile sa arate ok Urmeaza sa montez noile usi , doar timp si nervi sa am Pasul urmator dupa toate astea e ... sa gasesc un meserias care sa imi schimbe pragurile . Link to comment
sorin_maican20 Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Pasul urmator e sa pui poze. Presupun ca n-ai terminat munca la ea, de asta nu pui, nu? So, asteptam pozele cu capacul de culbutori si cu motorul curat. Link to comment
fishy86 Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 (edited) Nu am terminat inca. Acuma torn beton la casa + construiesc cuptorul pentru gratar , dupa ce termin cu astea fac focul , pun carnea pe gratar si ma apuc de curatat motorul (pe flaconul cu solutia magica scrie 10-15 minute , dupa care se spala... nui chiar asa.trebe asteptat 1-2 ore .) O sa revin cu poze cand termin Edited April 14, 2012 by fishy86 Link to comment
fishy86 Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Am curatat pana la urma motorul.. dar s-a si murdarit ) Asa ca nu are rost sa pun poze. Zilele viitoare o urc din nou pe masa de operatii pentru schimbare de burduf de planetara... din NOU .. Un burduf ma tine exact 1 sezon. Nu inteleg de ce se produc astfel de piese , de cuvânt_urât... Intre timp la masina am schimbat usa sofer , aripa fata stanga . S-a ars unul dintre xenoane , ceva imi suge curentul , trebuie sa scot din nou toate matele si sa le verific / cositoresc . In rest merge bine masina. Noroc mare ca a venit "vremea buna" consumul a scazut destul de bine . Link to comment
fishy86 Posted July 19, 2013 Author Share Posted July 19, 2013 Noutati... Am avut norocul sa fiu primul la dezmembrat un Tico Alb bagat la programul Rabla. M-am blindat puternic cu piese . Asa ca , de astazi e pe masa de operatii 2 zile pana schimb toate piesele sa fie tot in regula. Sambata vine tinichigiul sa vedem cum procedam cu pragurile (inca nu le-am schimbat) + tre aplicate 2 petice . In rest , merge glont ,consum 4 Litri pe drum intins cu 2 persoane + scule si piese de 100-150kg . In oras 6.. 6.5 Am sa pun poze dupa schimbarea pragurilor + aripa dreapta Link to comment
fishy86 Posted August 9, 2013 Author Share Posted August 9, 2013 (edited) M-am apucat de Tico incetisor pana e vreme "buna" Am schimbat/montat : -Brat cu pivot stanga-dreapta -Bucse cauciuc toate de pe la bara de torsiune -Toba finala -Am taiat colierele originale de la borne si montat coliere de "alama" -Schimbat claxonul , pus 2 claxoane de mitsubishi (originalu era ca de scuter si lumea nu ma lua in serios) -Montat tetierele mult cautate de piele. -Revizie completa pe fata cu interventii de sudat in argon + izolat -Schimb ulei + filtre Urmatorul pas : -schimbatul pragurilor (le am cumparate + contraprag) -refacuta instalatia electrica din spatele barii din spate , unde firele is cam coapte desii functionale -montatul usilor noi (care isi asteapta randu de 1an jumate) -montat sistemul de geam electric si pe partea dreapta (o am ,dar nu are rost sa montez daca tot vine schimbata usa care o am momentan pe masina) -schimbat aripa dreapta fata (o am dar trebe montata) -schimbat rulmentul de presiune de la ambreiaj care suna un pic si nu imi place sa ramana asa ! -cumparate 2 becuri xenon ca mi s-au ars -schimbat curea distributie (o am cumparata) The End Edited August 9, 2013 by fishy86 Link to comment
fishy86 Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 (edited) Masinuta a primit 4 gume noi . Debica Navigator de 135/80/12 . Sta mai bine pe sosea decat cu cele vechi 145/70/12. Azi desfac pentru a 10-a oara mecanismul de stergatoare. Imi tot pica bratele interioare care vin de la motoras la tija de la stergator... O sa intreb la magazin daca au asa ceva dar noi... Nu imi merge o pozitie si vreau sa spal 1stop de pe spate ca a intrat ceva mizerie si imi deranjeaza ochiul. Azi o sa dau o plimbare pe la dezmembrari sa imi caut 2 semnale pentru aripi fata (albe) In rest se aduna km fara probleme Edited November 4, 2013 by fishy86 Link to comment
fishy86 Posted November 7, 2013 Author Share Posted November 7, 2013 Am schimbat ansamblul stergator cu unu nou. Asa stiu o treaba ca nu mai pica nimic ! Noroc ca am gasit de pe o zi pe alta , la 60 lei . Merge mult mai bine acuma. Nu mai au joc tijele, functioneaza mai silentios , e chiar ok ! Link to comment
fishy86 Posted November 12, 2013 Author Share Posted November 12, 2013 Am montat semnalizatoare albe pe aripa fata . Montat barile transversale si dat o proba Merge masina cu135-140 fara probleme. Nu fluiera nimic . E OK Am si legat cateva scanduri de test... ) Link to comment
mike_mocy Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 salut! Cat teu costat barile? Link to comment
fishy86 Posted December 14, 2013 Author Share Posted December 14, 2013 (edited) Barile le-am luat de jumat de an dintr-un centru de colectare din Mures cu... 18-20 lei In schimb am un amic din Cluj , este si el pe forum , cu un tico vopsit Army Style. El a montat ceva bari universale si stau f bine pe masina. Zilele trecute am mai cunoscut 2 posesori de Tico , amandoi aveau bari pe masini si erau de alea simple din piata prinse pe sina originala. Edited December 14, 2013 by fishy86 Link to comment
mike_mocy Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Multumesc frumos pentru informatii. Link to comment
fishy86 Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Insfarsit am reusit sa imi remediez problema de la scaunul de sofer. Sistemul de la spatar era defect. Nu imi mai statea in pozitia dorita ca imi pica in spate. Am constatat ca erau dusi zimtii si nu mai avea in ce agata (asa e cand dai imprumut masina la oameni mai grasi ) O perioada scaunul imi era fixat intr-o pozitie anume si am dat o gaura si prins totul cu un surub sa stea fix... Gasit un scaun rupt-sudat , cu sistemul de reglare in stare buna , schimbat 1-2 2: S-a defectat si releul de semnalizare , remediat prolema prin curatarea pastilei de pe electromagnet + reglat un pic arcul . 3: Imi suna urat de tot cablul de km , pana e rece motorul si in loc de 40 imi indica 65... Momentan am scos cablul si astept ca intr-o zi saptamana ce vine sa schimb cablul cu altul pregatit pentru misiunea imposibila . Cum a dat frigul si geata prin Cluj , am avut ocazia sa testez si gumele Debica cu care mi incaltata masina. Post spune ca sunt multumit de ele ! Se compoarta chiar bine ! Cam atat pe moment Link to comment
fishy86 Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 (edited) Cu inima in dinti si cu un pic de ajutor am scos motorul+cutia din masina. Am deconectat furtunele si cablajele de pe motor -deconectata toba -scoasa bateria cu tavita +suport tavita -scros radiator -scroasa bara din fata pe care este sistemul de inchidere a capotei -daca jos capota Dupa care ,am dat jos planetara de pe parea soferului , cealalta am scos-o prin tragere din cutie Deconectat bratele de la schimbator Partea de prindere de la cutie dinspre roata a ramas acolo cu tampon, deoarece nu am reusit sa scot cablul de ambreiaj . (e facut prost , dar prost de tot) Desfacut toate suruburile, prins motorul cu curele si ridicat incet-incet , pana s-a desprins Am curatat pana acuma cutia de viteze , urmeaza motorul (solutii folosite : Brigerol si Motorina) Reparatii: - schimbat rulment presiune - schimbat curea distributie - schimbat capac motor + garnitura - schimbat cablu km - indreptat baia ulei - schimbat ceva furtune care is obosite de pe la carburator + am sa fac un set de faruri mai bune . Ale mele nu imi plac cum bat + 1 mi original , celalalt aftermarket. Refac instalatia electrica din masina, de la jumate inspre spate. Acolo ceva nui in regula si scot banchetasi mocheta ca sa verific. Pe scurt cam astea is planurile. Sper ca in 3 zile sa fie gata masina Pun si ceva poze cu operatiunea Edited January 8, 2014 by fishy86 1 Link to comment
cristi91 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Ce frumos a iesit cutia fata de cum era,spor in continuare. Link to comment
ches Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Imi place ca ai facut-o singur in garaj cu numar minim de scule. Spor la treaba! Link to comment
fishy86 Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Scule am destule . Chef de lucru sa fie ! Azi nu am facut mare lucru , am curatat motorul un pic, nu prea tare ca imi era frica sa nu curga solutiile de ambreiaj. Am curatat capacul de motor .Actualul capac e fisurat Data jos baia de ulei , indreptata , remontat cu silicon de la loctite .Special pentru baie de ulei Depresat tampon motor/ CV de pe partea dinspre roata . Maine bag tamponul nou. Mi-o dat unul stramb, asa ca maine ma duc sa il schimb Maine montez si rulmentul de presiune . Nu aveau pe stoc doar pe maine... Si maine , bag la loc motorul cu cutie. Revin maine cu poze Link to comment
danutza Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Faina buburuza. Spor la mesterit. Link to comment
fishy86 Posted January 11, 2014 Author Share Posted January 11, 2014 Masina am pornit-o ieri , sau alataieri luand in calcul ca e deja sambata A pornit usor , totul in regula , dar dupa un scurt timp de functionare si dupa decuplarea socului nu mai tine cum trebe relantiul. Am fost in vizita la colegul nostru Cristi , cu care am montat si motorul la loc , ne-am tot uitat si reglat dar nimic... O sa fiu nevoit maine sa fac ceva investigatii asupra situatiei , poate e ceva conducta rupta, sau cu mizerie ... Ca idee, masina merge , au disparut bataile de planetare, sunetul de ambreiaj ... e OK ! Link to comment
fishy86 Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 (edited) Am stat 3 zile pe jar din cauza masinii . Nu statea in relantiu si mergea trepidat. -Am repus cureaua de distributie -Reglat delcou -Curatat delcou -Dat jos carburator + curatat Am facut din nou o vizita la colegul Cristi pentru o proba cu un alt carburator , tot asa facea ... Dupa care am schimbat valva mov + desfundat capacul de motor (am pus alt capac , al meu fiind crapat intr-un colt) Rezultat , motorul merge ok . Astazi mai curat o data capacul si ma apuc de scos bancheta din spate pentru refacerea cablajelor din masina ca is coapte cablurile ! Edit moderator: Atentie la promovari/vanzari facute in afara Bursei. Urmatoarea abatere va fi tratata conform _Regulamentului. Edited January 15, 2014 by Salex Link to comment
fishy86 Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Update Am schimbat semnalizatoarele fata si stopurile spate cu unele fumurii Montat garnitura noua de la capac motor ! Refacuta cateva cablaje de la instalatia electrica de sub spoileru spate. (acuma am si bec de ceata FUNCTIONAL) Descoperite 2 gauri in masina si peticite pana in primavara cand intra la schimbat praguri ...atunci pun petic definitiv. Urmeaza sa schimb telescopul de la haion (am altu primit cadou de la colegul Cristi) Eventual sa schimb si farurile cu altele pereche. A mele nefiind perechi unu bate bine, altu imprastiat . Maine o sa spal masina si fac poze Link to comment
fishy86 Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 Zilele trecute ninsese si era urat pe afara... din cauza aia nici nu mi-am spalat masina. Intr-un final azi am montat si farurile "noi" preparate frumos la cuptor din mai multe bucati Atentie mare la dezlipirea sticlei de plastic ! Se da jos tot cei cauciuc , soclui bec, bec etc. Se incalzeste un pic cuptorpul si gat la maxim se baga farul maxim 5 minute! Dupa care se poate incet incet desface cu ajutorul 2 leviere de plastic. Surubelnita de metal e riscanta ...sa nu cumva sa ciupeasca sticla! Daca lasati mai mult de 5 minute cum am facut eu de proba cu un far mai lesne... vedeti pozele ce iese )) Deci, facut 2 faruri frumoase , schimbat bratul stergator de pe partea soferului ca nu mai avea putere arcul si totodata a primit o baie pentru pozat ! iata pozele promise Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now