Jump to content

Mult Mai Sprintena In Sezonul Rece


Recommended Posts

Am un Cielo nascut in dec 96 si care fiind ingrijit destul de bine se comporta la fel de bine din punctul de vedere al motorului.Demaraj foarte bun,chiar daca masina e pe gaz.Cu toate astea,acum ca s a racit este si mai vioaie,demarajul e si mai si.Chiar daca e o diferenta de 10-15 grade totusi ma intreb daca nu o fi ceva de inlocuit,adica si diferenta ei de atitudine este prea mare.Filtru de aer ceva?Nu ma pricep asa ca intreb si eu ca tot omul.

Filtrele si uleiurile schimbate dupa care pus gaz si facut 8000km

Edited by amabilu
Link to comment

E normal, si a mea face la fel. Eu simteam diferenta si intre ora 2 sa zicem si noaptea dupa 10.

Temperatura aerului aspirat e mult mai mica deci densitatea lui e mai mare.

 

Uite ceva interesant pe tema asta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler

 

Citat de acolo:

"A decrease in air intake temperature provides a more dense intake charge to the engine and allows more air and fuel to be combusted per engine cycle, increasing the output of the engine."

 

Restul nu are legatura asa mare cu ce vorbim aici.

 

Senzorul ala de obicei daca e defect aprinde check-ul.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

da, sigur ca da,cunosc situatia,cu cat aerul e mai comprimat cu atat e mai bine insa diferenta mi s a parut prea mare.Dar daca e normal asa...asta e ,noroc ca vine iarna :)

Am crezut ca e ceva la care sa umblu sau sa verific.

Link to comment

@Argon poate avea dreptate intr-o masura mai mica sau mai mare. ECM-ul baga mai multa benzina cand e motorul rece. (asta e soc-ul de la vechile masini pe carburatie, facut automat la injectia multipunct).

Daca ajungi la vre-un scanner in viitorul apropiat verifica indicatiile senzorilor:

MAT (ce zicea colegul, temperatura aerului din admisie) si, mai important CTS (temperatura apa motor)

In functie de CTS ECM-ul face diferentiera intre motor rece si cald.

Link to comment

Aer mai rece (mai dens) inseamna eficienta volumetrica mai mare, adica in acelasi volum va intra o masa de aer, implicit de benzina, mai mare. Asta inseamna randament mai bun, motor mai vioi, consum mai mic.

Link to comment

Aceeasi regula se aplica si cand se merge pe gaz?

Eu nu ma pricep prea bine la modul de functionare al instalatiei, am BRC AT90 pe cielo '96 - la tipul asta de instalatie gazul este amestecat cu aerul si apoi intra in cilindri?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...