amabilu Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 (edited) Am un Cielo nascut in dec 96 si care fiind ingrijit destul de bine se comporta la fel de bine din punctul de vedere al motorului.Demaraj foarte bun,chiar daca masina e pe gaz.Cu toate astea,acum ca s a racit este si mai vioaie,demarajul e si mai si.Chiar daca e o diferenta de 10-15 grade totusi ma intreb daca nu o fi ceva de inlocuit,adica si diferenta ei de atitudine este prea mare.Filtru de aer ceva?Nu ma pricep asa ca intreb si eu ca tot omul. Filtrele si uleiurile schimbate dupa care pus gaz si facut 8000km Edited August 31, 2010 by amabilu Link to comment
argon Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 SEnzorul ala din carcasa filtrului de aer, mai e intreg, functioneaza? Link to comment
amabilu Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Aha...habar nu am ,o sa ma uit maine dimineata la el. Link to comment
Dj_Dark Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 (edited) E normal, si a mea face la fel. Eu simteam diferenta si intre ora 2 sa zicem si noaptea dupa 10. Temperatura aerului aspirat e mult mai mica deci densitatea lui e mai mare. Uite ceva interesant pe tema asta: http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler Citat de acolo: "A decrease in air intake temperature provides a more dense intake charge to the engine and allows more air and fuel to be combusted per engine cycle, increasing the output of the engine." Restul nu are legatura asa mare cu ce vorbim aici. Senzorul ala de obicei daca e defect aprinde check-ul. Edited September 1, 2010 by Dj_Dark Link to comment
amabilu Posted September 1, 2010 Author Share Posted September 1, 2010 da, sigur ca da,cunosc situatia,cu cat aerul e mai comprimat cu atat e mai bine insa diferenta mi s a parut prea mare.Dar daca e normal asa...asta e ,noroc ca vine iarna Am crezut ca e ceva la care sa umblu sau sa verific. Link to comment
Dj_Dark Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 @Argon poate avea dreptate intr-o masura mai mica sau mai mare. ECM-ul baga mai multa benzina cand e motorul rece. (asta e soc-ul de la vechile masini pe carburatie, facut automat la injectia multipunct). Daca ajungi la vre-un scanner in viitorul apropiat verifica indicatiile senzorilor: MAT (ce zicea colegul, temperatura aerului din admisie) si, mai important CTS (temperatura apa motor) In functie de CTS ECM-ul face diferentiera intre motor rece si cald. Link to comment
tolin Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Aer mai rece (mai dens) inseamna eficienta volumetrica mai mare, adica in acelasi volum va intra o masa de aer, implicit de benzina, mai mare. Asta inseamna randament mai bun, motor mai vioi, consum mai mic. Link to comment
onlyone Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Daca intra o masa de benzina mai mare nu ar trebui sa creasca putin consumul odata cu sprinteneala? Link to comment
tolin Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Daca mergi mai tare, altfel, la aceeasi sarcina, consumi mai putin (nu esti obligat sa apesi pe pedala mai mult). Link to comment
onlyone Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Aceeasi regula se aplica si cand se merge pe gaz? Eu nu ma pricep prea bine la modul de functionare al instalatiei, am BRC AT90 pe cielo '96 - la tipul asta de instalatie gazul este amestecat cu aerul si apoi intra in cilindri? Link to comment
Viktor Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 La MAS (motor cu aprindere prin scinteie) amestecul are loc in afara cilindrului. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now