MafvsPyro Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 (edited) Ei bine sunt mandru posesor a unui Daewoo espero an 97 care l-am achizitionat de curand bineinteles l-am luat nefunctional acum cat de cat in parametri de functionare inca nu functioneaza motorul cum as vrea dar sper sa le pot remedia cu ajutorul forumului si a celor care sunt dedicati masinilor si mai ales acestui model ESpero am sa atasez cateva poze de la achizitionare (8 la numar ) iar in unele poze apare tatal meu care ma ajutat foarte mult sa o readuc la viata si cateva poze mai recente dar putin mai incolo am sa las pozele sa vorbeasca si eventual am sa vin cu completari si detalii despre masina Astept pareri din partea voastra si eventuale sfaturi sunt numai ochi si urechi Edited September 20, 2010 by MafvsPyro Link to comment
argon Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 S-o folosesti sanatos, si eu am doua. Cat ai dat pe ea? Link to comment
MafvsPyro Posted September 20, 2010 Author Share Posted September 20, 2010 Multumesc pentru primire si pentru urari pe masina am dat 500 de euro si am mai bagat piese si consumabile cam de 250 euro in ea . Incerc sa mai pun niste poze cu masina cum am promis poze facute azi, e cam murdara ca a cam plouat pe aici Link to comment
madkat Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 scapa de porcaria aia de plasa din bara. Pune-i grila normala, si proiectoare stock, va arata mult mai bine. Link to comment
MafvsPyro Posted September 21, 2010 Author Share Posted September 21, 2010 oricum asta vreau sa fac pe viitor sa ii iau grila originala si proiectoarele ei stiu stiu ca arata urat dar pana iau salariul mai e oleaca asa ca pana atunci... Link to comment
Dj_Dark Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 (edited) Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! De acord cu antevorbitorul, grila aia arata ca... Boxele spate se vede ca au fost adaptate din ciocan, vezi poate reusesti sa le faci ceva si la alea. In rest, sa te bucuri de ea, la 500 euro imi imchipui in ce stare e, ai ceva de munca daca vrei sa o faci boboc, bafta! Sunt multe sfaturi utile pe forum, totul e sa ai rabdare. Edited September 21, 2010 by Dj_Dark Link to comment
VAXXi Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 1.8 cu airbag, wow S-o stapanesti sanatos si sa ai rabdare pentru a o pune pe picioare Link to comment
argon Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 (edited) E posibil sa fie masina cumparata de noua de dincolo, nu din Romania. Tapiseria aia am vazut-o pe Espero-uri de Germania, Catalizator are? Edited September 21, 2010 by argon Link to comment
MafvsPyro Posted September 21, 2010 Author Share Posted September 21, 2010 (edited) La partea cu boxele sunt pe locasurile originale si acum au grila originala deci nu mai arata asa aiurea oricum multumesc inca odata pentru urari .Masina din cate am vazut eu la tabla nu ar aveaa mari probleme cu rugina, puncte ici colo, per ansamblu e tank in cerificat scrie ca a fost recarosata in 2005 probabil si de asta ararta asa de bine (zic eu daca e cineva impotriva sa zica nu ma supar ) si e dotat cu airbag si abs probabil adus de prin germania tipul de la care am luat-o era paralel cu masinile si in plop cu acele minime cunostinte de mecanica, el zicea ca e rupt arborele motor dar defapt era sarita de la punct Nu catalizator nu are Dar are sonda lambda cu un singur fir, dar cred ca nu e conectata (adica e tras un fir cam dubios de culoare albastra si inodat cu un ciot de fir rosu ce intra in instalatia electrica ) eventual un alt posesor de espero 1.8 care poate sa-mi confirme culoarea de la firul de la sonda lambda ? Multumesc Edited September 21, 2010 by MafvsPyro Link to comment
argon Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 (edited) Eu am sonda Lambda cu 2 fire pe 1.5, conectata si in functionala, dar fara catalizator. O sa ma uit la cel de 1.8 tot din 1997, unde chiar nu am avut curiozitatea pana acum. Edited September 21, 2010 by argon Link to comment
MafvsPyro Posted September 21, 2010 Author Share Posted September 21, 2010 (edited) Multam astept raspuns <br> Edited September 21, 2010 by MafvsPyro Link to comment
argon Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 (edited) M-am uitat, Espero 1997 1.8 A/T nu are sonda lambda deloc. PS: dar are potentiometru CO, unii au umblat la ala, si le ia 5-6 % afara, motorul de 1.8...dar in lipsa de un analizor de gaze nu as umbla dupa ureche la el. E prins pe caroserie, langa carcasa filtrului de aer, are un capacel, ce se da jos si se regleaza. Edited September 21, 2010 by argon Link to comment
ing3r Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 Sa o stapanesti sanatos si fara probleme! Stiu cum e sa iei un Espero 1.8 de la zero sa il faci, am trecut prin asta destul de curand... Motorul ala trage destul de bine daca e reconditionat cum trebuie, si 250 euro bagati in masina nu mi se par multi deloc, daca vrei sa o aduci pe linia de plutire. E bine ca ai aprox. toate dotarile pe ea: ABS, airbag si volan reglabil,pe langa cele standard...conteaza f mult!Multa bafta cu masina ! Link to comment
Dj_Dark Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 (edited) E posibil sa fie masina cumparata de noua de dincolo, nu din Romania. Tapiseria aia am vazut-o pe Espero-uri de Germania, Catalizator are? ...in cerificat scrie ca a fost recarosata in 2005 ... A fost "recarosata" cu una adusa din germania. Impropriu spus recarosata fiindca eu sunt convins ca a avut motor de 2.0 si a fost singurul reper inlocuit cu cel de 1.8 de la cea lovita si imatriculata in RO, dupa care o "atentie" la un service autorizat pentru deviz, RAR si gata. PS. Asa am vrut sa fac si eu M-am uitat, Espero 1997 1.8 A/T nu are sonda lambda deloc. Mi se pare foarte ciudat, pana si cielo automat are sonda lambda. Ce am vazut eu de 1.8 sonda are un singur fir si e mov, ca la leganza. Edited September 22, 2010 by Dj_Dark Link to comment
argon Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 nu ca nu are ca ar fi scoasa,ci nu are de fel, galeria nu are locas, tabla aia de protectie de deasupra de asemenea... Link to comment
Costi VLN Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 S-o stapanesti sanatos,fara evenimente neplacute. Bun pretul,insa sigur ai de lucru la ea.Spor la treaba. Link to comment
MafvsPyro Posted September 24, 2010 Author Share Posted September 24, 2010 Multumesc pentru urari oricum vreau sa o fac sa arate "a masina" , sunt multe lucruri care vreau sa le fac in continuare dar... toate la timpul lor cat despre sonda lambda am sa fac o poza si am sa o postez . Exista cumva vreo posibilitate sa aflu daca masina a avut motorul schimbat ? dupa seria de sasiu? sau un oricare alt indiciu? Link to comment
Dj_Dark Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 (edited) in cerificat scrie ca a fost recarosata in 2005 Nu e destul de evident ? Edited September 24, 2010 by Dj_Dark Link to comment
argon Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Am zis eu bine, aia e masina de 'germania', dupa tapiserie, acum nici nu stiu...vad ca e buna la tabla, umbla vorba ca cele pentru europa de vest au fost asamblate in Polonia...cu ce-ti incepe VIN-ul de sub capota, ca nu se distinge din poza. Link to comment
MafvsPyro Posted September 24, 2010 Author Share Posted September 24, 2010 Numar de identificare KLAJF19W1VB160108 Link to comment
argon Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 (edited) e coreea..K=coreea, L=Daewoo motor company, A=masina de pasageri, J=Espero, F= cutie manuala, W=2.0mpi, B=orasul..Buyoeng sau asa ceva, restul nu mai stiu, neimportante. SPer ca ai remarcat ce am bolduit Edited September 24, 2010 by argon Link to comment
MafvsPyro Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 Mda.. . pacat daca ar fi avut motorasul de 2.0 "> uff.. multumesc mult pentru informatii Link to comment
MafvsPyro Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 De mult nu am mai dat pe aici Acu o saptamana am hotarat ca vaporul meu "shic" are nevoie de o interventie la motor cam papa ulei si benzina cam mult asa ca am dat jos motorul. Bineinteles surprizele nu au intarziat sa apara segmentii decaliti am facut s-uri din ei iar cuzinetii palier asa si asa. acum problema pe care o intampin nu gasesc cuzineti palier standard si nici segmenti 1.8 standard , am gasit ceva dar la 580 setul si mi se pare nesimtit de scump Pe langa asta intentionez sa iau ulei liqui molly 10w-40 cu disulfura de molibden + filtru ulei semeringuri supape filtru aer man +filtru benzina sau curatat injectoarele cu ultrasunete si galeria de admisie am schimbat discul de ambreiaj si rulmentul (valeo) schimbat telescoape fata optimal pe ulei (made in germany zic ele)90/buc + rulmentul din partea superioara 50/buc am cumparat si cuzineti biela standard 59 lei astept niste sfaturi cu ce as mai putea face eventual ajutor in procurarea cuzinetilor si segmentilor mai am niste idei nu stiu daca bune dar cer o parere am studiat manualul de opel pentu motorul c18nz si am ovservat ca diametrul pistoanelor e aproape identic ce ziceti ma fac de un hibrid astept pareri discutii lamuriri Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now