mike.b Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Salutare, pun aceasta intrebare pt ca sunt un pic nedumerit. Acum 3 zile am fost si am schimbat toate cele 4 amortizoare. Am pus amortizoare pe gaz. Dupa ce totul s-a terminat pe drum am observat ca masina trage stanga..destul de evident. Bunn...ok e cazul sa reglez si rotile ...am facut si asta si in continuare trage stanga. Cauciucurile sunt noi (3 saptamani), presiunea este ok... si totusi de ce nu se remediaza??? A mai patit cineva asa ceva?? Link to comment
NFS Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Stai linistit, scotoceste-te de vreo 600.000 si du-te si fa-i o geometrie. Link to comment
mike.b Posted April 8, 2005 Author Share Posted April 8, 2005 pai cu reglarea rotilor asta spuneam, ca am facut si geometria..de aceea sunt nedumerit!! Link to comment
alx Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 deci ai primit o foaie de constatare semnata in care masina este in parametrii dupa reglarea directiei? adique unghi de fuga + cadere... daca da, este ori de la cauciucuri, ori din sasiu... Link to comment
mike.b Posted April 8, 2005 Author Share Posted April 8, 2005 da am primit si este totul ok, eram acolo si am vazut si pe monitor. faza e, ca problema a aparut imediat dupa schimbarea amortizoarelor..cum am iesit pe poarta..am observat. Maine merg iar la service sa mai verifice ei o data...insa eram curios..poate mai aflam ceva pana maine..pt ca e tare ciudat fenomenul. Link to comment
NFS Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Daca zici ca ai fost deja la geometrie, acu e nitel cam tirziu pt teste... ar trebui sa vezi ce zice calculatorul (ala de la geometrie) cind te sui si tu in masina. Posibil sa-si iasa din parametrii. Eu cind am fost, am facut diverse teste, cu masina goala, cu mine la volan, cu inca unu in spate... cool. Link to comment
hellcat Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Din experienta personala pot sa afirm urmatoarea chestie: soselele sunt turnate sub o anumita inclinatie (cu inaltimea maxima pe centru si cu cadere spre marginea lor). Deci cu o masina perfect echilibrata tendinta este sa traga f putin spre dreapta. Chestia asta se poate compensa, sa zicem, cu o zecime de atmosfera mai mult in pneul din dreapta. @mike b: problema ta deriva de la montarea amortizoarelor, si in speta a celor de pe fata. Intradevar la montare se poate deplasa o anumita roata mai in fata sau mai in spate, punct de reper fiind luat roata opusa. Un aparat de facut geometria (si depinde de care e) nu face decat sa constate diferenta asta intre roti si pe care nu poti sa o corectezi decat umbland la amortizor si dupa aia verificand masina pe aparat. Daca roata ta stg fata este deplasata in spate fata de cea din dreapta, masina are o tendinta de a o lua spre stanga. Mai fa cercetari si detalii pe forum. Link to comment
mike.b Posted April 8, 2005 Author Share Posted April 8, 2005 multumesc tuturor pentru raspunsuri. maine la 8.30 sunt la service-ul unde le-am schimbat..pt ca vor sa se mai uite o data..sa vada ce s-a intamplat. revin cu detalii maine. Link to comment
Alezz Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Vezi sa nu ai etrierul putin intepenit... Link to comment
Cumnatu Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 revin cu detalii maine. Si detaliile ?? Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Cred ca intr-un an jumate a si vandut masina. Sau cel mai probabil si-a facut din nou unghiurile. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now