gorbyka Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 (edited) Sal ! Patesc o chestie ciudata de cateva zile, la pornire cateodata motorul porneste si peste cateva secunde "moare" si apare check-ul, daca obser chestia in timp si ii dau niste pedale atunci dispare checkul si merge ca lumea, dupa ce porneste niciodata nu a facut nimik ciudat. Interesant ca chestia asta nu pot so reproduc si apara la cca 3 porniri din 10. De multe ori dupa asa o pornire a doua zi radioul isi pierde setarile si trebuie sa introduc codul din nou. Am masurat acumulatorul si alternatorul este OK, aveti vreo idee ce ar fii , a mai patit careva asa ? Edited April 10, 2005 by ovi_jer Link to comment
AZH Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 (edited) Fuga repede la Service.Probleme cu calculatorul(SUNT NISHTE CODURI GRESITE, ZICEAU MECANICII).A avut o cunostinta a mea aceleasi prb. BAFTA Edited April 10, 2005 by ovi_jer Link to comment
cristinelb Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 patesc si eu la fel la tico...dimineata Link to comment
SORAN Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Tare sunt curios care e bec-ul de check la tico...au asa ceva cele cu fara plumb, sau ti-ai pus tu vreun motor controlat electronic si nu ne-ai spus. Problema la tico cred ca e doar ca se opreste motorul dupa pornire nu si cu becul am dreptate? Link to comment
gorbyka Posted April 10, 2005 Author Share Posted April 10, 2005 (edited) coduri gresite ???? Am un matiz din 2001, si numai acuma sa iasa la suprafata codurile gresite? As cam incerca sa rezolv singur sau cu prietenii ca la service o dataam fost cu el si nu o sa ma mai duc in veci , mai bine umblu cu bicicleta Edited April 10, 2005 by gorbyka Link to comment
ovi_jer Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 In legatura cu pornirea , am vazut ca ai avut probleme cu alternatorul .E posibil sa ai incarcare de suprafata a bateriei.Trebui descarcata complet si pusa la incarcare de amperaj mic. In momentul cand sa lucrat la masina si sau scos bornele de pe baterie sa facut initializarea IAC-ului? Daca nu sa facut e cazul sa o faci.Daca nici asa nu isi revine trebuie mers in service pentru o scanare. Link to comment
gorbyka Posted April 10, 2005 Author Share Posted April 10, 2005 initializare IAC, cum se face ? Am masurat acumulatorul si incarcarea , acumulatorul 13.3 volti amperaj OK iar cu motorul pornit cu incarcare de la alternator 14.3 volti constant (si cu motorul turat) deci alternatorul functioneza la parametrii normali. Am incercat sa scot acumulatorul am lasat vreo 5-10 minute dar aceeasi poveste ("> Link to comment
ovi_jer Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Pai amperajul cu ce l-ai masurat? Faptul ca radioul isi pierde memoria spune faptul ca ceva este in neregula cu bateria sau un contact imperfect pe undeva. Uite aici mai multe informatii despre ce trebuie sa faci la IAC. Link to comment
gorbyka Posted April 16, 2005 Author Share Posted April 16, 2005 Sal ! Se pare ca problema era unul destul de neobisnuita, dupa ce am curatat bornele si tot ce tinea de contact la acumulator problema mi-a disparut, cheers Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now