Satori Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Masina ESTE in spate la universitate! Nu, nu este mai ingust. Nu exista dimensiune unde sa fie mai mica decat Matiz I, dar e neagra si pare mai mica decat un ac de gamalie. Link to comment
FLEX Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 E putin mai inalta decit M1&2 (+15mm), in rest e la fel. Masina cred a fost importata individual (similar cu manevra prin care au ajuns la noi Daewoo Kalosi, aia cu stop suplimentar pe aripioara). Link to comment
nicebubu Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Am luat-o deja. Avem 700 km in 3 zile cu ea. E super masinuta. Ce-i drept nu scrie Matiz pe ea... ci Spark dar merge si asa. Link to comment
darem Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 S-o stapanesti sanatos mestere! Multi km fara probleme si sa te bucuri de ea! Link to comment
Maniaku Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara probleme!!! P.S. Pai si poze ceva ?? detalii ce are, ce nu are etc??? Hai ca suntem curiosi!! Link to comment
nicebubu Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Nu prea am poze la indemina acum, doar vreo doua de cind am ridicat-o. Modelul e cel de baza plus vreo 2-3 dotari: servo, geamuri electrice fata, inchidere, airbag si la pasager... Oricum, varianta standard are destul de multe chestii in plus fata de matizul standard. Mi-am mai pus eu alarma si un JVC cu MP3. Ce ma enerveaza e ca porbagajul se deschide numai cu cheia si nu are nici lumina. Cel mai mult imi place ca are rotile parca mai mari decit la matiz si se comporta foarte diferit pe drumuri mai nasoale. In primii 700 de Km a mincat cam 5,2% de Luk 98 cu un stil de condus de incepator si un sfert din cei 700 facuti prin orase (cei mai multi in Iasi). Link to comment
artanis Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Deci e cu motorul de 800cc. Si cat te-a costat in final ? S"> Link to comment
nicebubu Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Dap, 800. Nici n-a ajuns altceva in RO. S-au adus vreo 40-50 de buc. in toata tara dupa care Chevroletul a taiat si au aminat pt. octombrie cind spera ei sa fie singuri pe piata. Modelul meu era cel mai scump din ce aveau adica 5590 si ceva de euroi + taxe: astea fiind TVA si acciza care e nesemnificativa la masina asta. Ar mai fi si taxa vamala de 311 euroi daca as plati-o acum. Peste 5 ani e posibil sa fie chiar mai mica. Link to comment
artanis Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Thanks for info. Si sa ai drum lin Link to comment
woulfy Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Nu ne mai zici si noua alte impresii despre noul matiz? Cum ti se pare la stabilitate? Confort (amortizoarele sunt mai bune ca la matizul autohton?)? Demaraj? Calitatea materialelor interioare? (banuiesc ca viteza maxima n-ai testat-o ) Link to comment
AND Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Din poza , e clar mai mare Spark decat Matiz! Aflati si voi cam cat de mare este Spark-ul pe langa un Yaris? Link to comment
nicebubu Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Spark-ul e cu 1,5 cm mai inalt decit Matiz. Asta e singura diferenta. In interior e desenat mai frumos si astfel pare mai incapator si mai confortabil. De fapt nu pare, chiar este. In rest, nu prea pot sa-l compar cu Matizul vechi ca nu prea am mers cu el. E clar superior si la stabilitate si la amortizoare. E mult mai silentios la viteza... ma rog, viteza vorba vine, ca mai mult de 125 nu i-am dat inca. Dealer-ul zicea ca au adus masina de drive test pe traseul Contsanta - Iasi si au mers frecvent cu 150 km/h fara probleme. La interior... finisajele super misto. Cel mai mult ma incinta consumul care imi iese constant in jurul lui 5% (mixt). Si abia a ajuns la 1900 de Km. Link to comment
olabog Posted August 29, 2005 Share Posted August 29, 2005 Nu mai aveti alte vesti referitoare la Spark? Link to comment
dan22y Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 (edited) Va invit sa priviti imaginile care le-am scanat din brosura de Chevrolet Matiz versiunea spaniola pe care am adus-o din Spania, cand am fost plecat in vacanta. Se poate observa multe chestii faine: date tehnice comparative intre 0.8 si 1l. Brosura este scanata si pusa in Fotografii - albume - dan22y. Vizionare placuta. Edited September 1, 2005 by dan22y Link to comment
Outlaw Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Nu mai aveti alte vesti referitoare la Spark? <{POST_SNAPBACK}> eu zic sa ne adunam intr-o sambata la portile unui dealer si sa fortam intrarea & test drive... ... eu vreau neaparat sa-mi iau Spark. mai greu e cu rabdarea asta. l-am vazut "de afara" doar la Di-Bas acum vreo 2 saptamani si arata chiar bine. si sa nu mai fim asa carcotasi cu bordu' pe mijloc... pana nu conduci nu poti sa-ti dai seama dak e mai bine sau mai rau asa... depinde cat esti de conservator. in legatura cu pretul... aici mai ramane de discutat dak intra cu 30% vama pt non UE sau... il produc in Polonia la vechea fabrica FSO si il introduc in cazul asta cu un pret ~ 8300 E DDP (varianta full). ceea ce nu ar fi chiar asa rau, parerea mea ... sau poate ne fac chiar o surpriza cu fabrica de la Craiova... putin probabil. dak stiti voi altceva va rog sa ma contraziceti . se discuta mai demult pe marginea unor poze facute in Bucuresti unui Matiz Joy... luati de va lamuriti : http://www.gmdaewoo.co.kr/kor/index.jsp sunt foarte nou pe forumul asta si imi cer scuze dak am intrat ca chilotzii'n c**. va pupa tetea... Link to comment
brusli Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 nu-mi place deloc exteriorul la spark...comparativ cu matizul romanesc Link to comment
maximus Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 dupa mine da impresia de ieftin de afara.. nu stiu de ce dar un matiz nou parca arata a fi mai de "lux" decat un spark nou.. Link to comment
nicebubu Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Oameni buni... mai lasati pozele ca nu asa se face treaba. Nici mie nu mi-a placut sparkul la inceput. Pina am urcat in el si de atunci nici nu ma mai uit la Matizul vechi. Nici nu se compara. Link to comment
maximus Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 pai eu nu o spun din poze ci din privitul masinii in showroom-ul gold&platin din oras Link to comment
Satori Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Foarte multe gasite in Constanta. Inclusiv pe taxi. Link to comment
icet Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 De unde pana mea sunt cumparate,ca am fost si eu la GTT si mi s-a spus ca prin Noiembrie vor aduce pentru vanzare! Exista un dealer in Bucuresti care are? Link to comment
maximus Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 eu nu inteleg un lucru: adica se gaseste la un amart de gold & platin masina la vanzare si ditamai gtt-ul nu il are la vanzare? > Link to comment
Satori Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 masina mea este de exemplu preluata de DiBas de la G&P. Nu m-ar mira ca pe partea de Chevrolet cateva orase din tara sa fie mai puternice dpdv al vanzarilor decat GTT si DB. Oricum, toti au avut masini intr-o anumita cantitate. Doar ca au scapat mai repede de ele. Link to comment
maximus Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 (edited) ha! asta imi aduce aminte de o faza draguta. Se pare ca dealear-ul honda din iasi (ati motors) e unul dintre cei mai bine plasati dealeri honda din romania, fiind cam a 2 sau a 3 reprezentanta din tara ca numar de unitati vandute. > Poate au moldovenii preferinte pentru anumite modele, mai mult decat muntenii Edited September 21, 2005 by maximus Link to comment
marr Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Am fost si eu pe la dealer ieri - cu alta treaba da' m-am interesat si de Spark (m-ar interesa unul prin primavara, pt. sotie). Nu mai aveau nici unul spre vanzare (au avut 11 bucati, toate cu motorizare de 800 cmc) si le-au dat urgent. Din pacate, nu stia cand vor aduce altele pentru ca modelul nu a fost lansat oficial in Romania, si nici nu se cunoaste data lansarii - a fost amanata din mai pentru octombrie si apoi pt. o data nespecificata datorita cererii masive de pe pietele occidentale, cerere pe care, la capacitatea actuala de productie GM DAT nu o poate satisface. Probabil ca norocosii care si-au luat deja Spark, au prins una din cele cateva bucati primite de dealeri prin mai-iunie cand era programata initial lansarea in Romania. Anyway, m-am urcat intr-unul (nici vorba de drive test, ca era vanduta). Sincer, mi-a placut (atat cat am putut sa-mi dau seama in 10 min): - finisaje interioare de calitate bunicica - scaunele super confortabile (cand m-am asezat in scaunul de la sofer, parca are croit pe mine ....) si ergonomice. - comenzile la indemana - pretul - super OK daca e luata pe leasing - consumul mai mic cu 1 l decat la Matiz, la aceeasi capacitate cilindrica - 800 cmc (cel putin asa spunea dealer-ul, si deocamdata nu am nici un motiv sa-l contrazic) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now