Jump to content

Noul Matiz - Chevrolet Spark


Tiku

Recommended Posts

Masina ESTE in spate la universitate!

Nu, nu este mai ingust. Nu exista dimensiune unde sa fie mai mica decat Matiz I, dar e neagra si pare mai mica decat un ac de gamalie.

Link to comment
  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E putin mai inalta decit M1&2 (+15mm), in rest e la fel. Masina cred a fost importata individual (similar cu manevra prin care au ajuns la noi Daewoo Kalosi, aia cu stop suplimentar pe aripioara).

Link to comment
  • 2 weeks later...

post-1134-1123154891_thumb.jpgpost-1134-1123154900_thumb.jpgpost-1134-1123154912_thumb.jpgpost-1134-1123154922_thumb.jpg

 

Nu prea am poze la indemina acum, doar vreo doua de cind am ridicat-o.

Modelul e cel de baza plus vreo 2-3 dotari: servo, geamuri electrice fata, inchidere, airbag si la pasager... Oricum, varianta standard are destul de multe chestii in plus fata de matizul standard.

Mi-am mai pus eu alarma si un JVC cu MP3. Ce ma enerveaza e ca porbagajul se deschide numai cu cheia si nu are nici lumina. :(

Cel mai mult imi place ca are rotile parca mai mari decit la matiz si se comporta foarte diferit pe drumuri mai nasoale.

In primii 700 de Km a mincat cam 5,2% de Luk 98 cu un stil de condus de incepator si un sfert din cei 700 facuti prin orase (cei mai multi in Iasi). :)

Link to comment

Dap, 800. Nici n-a ajuns altceva in RO. S-au adus vreo 40-50 de buc. in toata tara dupa care Chevroletul a taiat si au aminat pt. octombrie cind spera ei sa fie singuri pe piata. Modelul meu era cel mai scump din ce aveau adica 5590 si ceva de euroi + taxe: astea fiind TVA si acciza care e nesemnificativa la masina asta. Ar mai fi si taxa vamala de 311 euroi daca as plati-o acum. Peste 5 ani e posibil sa fie chiar mai mica.

Link to comment

Nu ne mai zici si noua alte impresii despre noul matiz?

Cum ti se pare la stabilitate? Confort (amortizoarele sunt mai bune ca la matizul autohton?)? Demaraj? Calitatea materialelor interioare?

(banuiesc ca viteza maxima n-ai testat-o :) )

Link to comment

Spark-ul e cu 1,5 cm mai inalt decit Matiz. Asta e singura diferenta. In interior e desenat mai frumos si astfel pare mai incapator si mai confortabil. De fapt nu pare, chiar este. In rest, nu prea pot sa-l compar cu Matizul vechi ca nu prea am mers cu el. E clar superior si la stabilitate si la amortizoare. E mult mai silentios la viteza... ma rog, viteza vorba vine, ca mai mult de 125 nu i-am dat inca. :)

Dealer-ul zicea ca au adus masina de drive test pe traseul Contsanta - Iasi si au mers frecvent cu 150 km/h fara probleme.

La interior... finisajele super misto. Cel mai mult ma incinta consumul care imi iese constant in jurul lui 5% (mixt). Si abia a ajuns la 1900 de Km. :lavolan:

Link to comment
  • 2 weeks later...

Va invit sa priviti imaginile care le-am scanat din brosura de Chevrolet Matiz versiunea spaniola pe care am adus-o din Spania, cand am fost plecat in vacanta. Se poate observa multe chestii faine: date tehnice comparative intre 0.8 si 1l.

Brosura este scanata si pusa in Fotografii - albume - dan22y. Vizionare placuta.

Edited by dan22y
Link to comment
Nu mai aveti alte vesti referitoare la Spark?

 

eu zic sa ne adunam intr-o sambata la portile unui dealer si sa fortam intrarea & test drive... :D ... eu vreau neaparat sa-mi iau Spark. mai greu e cu rabdarea asta. l-am vazut "de afara" doar la Di-Bas acum vreo 2 saptamani si arata chiar bine.

si sa nu mai fim asa carcotasi cu bordu' pe mijloc... pana nu conduci nu poti sa-ti dai seama dak e mai bine sau mai rau asa... depinde cat esti de conservator.

in legatura cu pretul... aici mai ramane de discutat dak intra cu 30% vama pt non UE sau... il produc in Polonia la vechea fabrica FSO si il introduc in cazul asta cu un pret ~ 8300 E DDP (varianta full). ceea ce nu ar fi chiar asa rau, parerea mea :dizzy: ...

sau poate ne fac chiar o surpriza cu fabrica de la Craiova... putin probabil. dak stiti voi altceva va rog sa ma contraziceti :-? .

se discuta mai demult pe marginea unor poze facute in Bucuresti unui Matiz Joy... luati de va lamuriti : http://www.gmdaewoo.co.kr/kor/index.jsp

sunt foarte nou pe forumul asta si imi cer scuze dak am intrat ca chilotzii'n c**.

va pupa tetea... ;)

Link to comment
  • 2 weeks later...

:)

masina mea este de exemplu preluata de DiBas de la G&P.

Nu m-ar mira ca pe partea de Chevrolet cateva orase din tara sa fie mai puternice dpdv al vanzarilor decat GTT si DB. Oricum, toti au avut masini intr-o anumita cantitate. Doar ca au scapat mai repede de ele. :)

Link to comment

ha! asta imi aduce aminte de o faza draguta. Se pare ca dealear-ul honda din iasi (ati motors) e unul dintre cei mai bine plasati dealeri honda din romania, fiind cam a 2 sau a 3 reprezentanta din tara ca numar de unitati vandute. > :) Poate au moldovenii preferinte pentru anumite modele, mai mult decat muntenii :D

Edited by maximus
Link to comment

Am fost si eu pe la dealer ieri - cu alta treaba da' m-am interesat si de Spark (m-ar interesa unul prin primavara, pt. sotie).

 

Nu mai aveau nici unul spre vanzare (au avut 11 bucati, toate cu motorizare de 800 cmc) si le-au dat urgent.

Din pacate, nu stia cand vor aduce altele pentru ca modelul nu a fost lansat oficial in Romania, si nici nu se cunoaste data lansarii - a fost amanata din mai pentru octombrie si apoi pt. o data nespecificata datorita cererii masive de pe pietele occidentale, cerere pe care, la capacitatea actuala de productie GM DAT nu o poate satisface.

 

Probabil ca norocosii care si-au luat deja Spark, au prins una din cele cateva bucati primite de dealeri prin mai-iunie cand era programata initial lansarea in Romania.

 

Anyway, m-am urcat intr-unul (nici vorba de drive test, ca era vanduta).

Sincer, mi-a placut (atat cat am putut sa-mi dau seama in 10 min):

- finisaje interioare de calitate bunicica

- scaunele super confortabile (cand m-am asezat in scaunul de la sofer, parca are croit pe mine ....) si ergonomice.

- comenzile la indemana

- pretul - super OK daca e luata pe leasing

- consumul mai mic cu 1 l decat la Matiz, la aceeasi capacitate cilindrica - 800 cmc (cel putin asa spunea dealer-ul, si deocamdata nu am nici un motiv sa-l contrazic)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...