ovi_jer Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Fisa centrala vine in set cu celelalte 4 de la bujii. In afara de faptul ca pe ea vine infasurat un fir de 6-7 ori de la instalatia de gaz pentru a lua semnal de turatie nu este nimic special. Deci se scoate firul acela de pe ea si se inlocuieste fisa si se pune la loc firul. Link to comment
webcath0s Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Am facut resetarea si initializarea exact cum scrie pe aici!Insa volanul trepideaza tot asha!Singura imbunatatire este ca motorul merge mai rotund,urca si coboara mult mai bine in turatii, si din cate am observat nu mai scoate fum mai deloc!Dupa ce am mers vre-o 13 km am oprit si cand am dat cheie din nou m-i s-a aprins check engine!Am oprit si pornit iar si nu s-a mai aprins!Ce as mai putea sa-i fac sa scap de trepidatii? Fisele sunt packard siliconice,bujii NGK BPR6ES (am facut vre-o 500 km cu ele).. Link to comment
webcath0s Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 (edited) Nu le-am schimbat!E duminica si nu am de unde sa iau!Am inteles ca Tesla sunt cele mai bune...corect?Maine ajung in Constanta si am sa caut!Sa fie de la fise?Nu intrerupe si nu are oscilatii la relanti si nici in mers! Edited January 14, 2007 by webcath0s Link to comment
ovi_jer Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Da si nu ar strica nici o verificare a delcoului si a mufelor de la modulul de aprindere din delco. Link to comment
webcath0s Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Ok!Multumesc..Pentru delcou ma duc la al meu doctor ca nu vreau sa-mi prind nasul pe akolo. Link to comment
ALiCE Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Mergi la specialist atunci.Explicatiile tale despre manifestari nu ne sunt de ajutor si nici sfaturile noastre catre tine nu ajuta.Sant probleme care le poti depista numai cu masina in fata ochiilor. Credeam ca am spus ce am rezolvat, dar se pare ca nu. Stiu ca a trecut mult timp, dar poate mai ajuta pe altcineva. Sumar: - pornea ok, mergea OK, dar cand o apuca pe ea scadea turatia, si la relanti, si in mers, nu mai tragea, motorul dadea sa moara, etc. - schimbat fise / bujii / capac delcou - nimic. - am fost cu ea in service. au curatat injectoarele, a mers ok. dupa o pauza de 2 ore mergea iar foarte prost (dar constant ). am fost din nou in acelasi service, un injector era infundat (nu era nici o diferenta cu el alimentat sau nu). Mi-au zis ca, in cazul in care se mai intampla, sa-l schimb pe ala. Le-au mai curatat o data, a mers bine, dupa ce s-a racit iar nu a mai mers. De data asta era alt injector care nu mai mergea. Noroc ca m-am uitat care nu merge si nu am cumparat altul degeaba. La sugestiile lu' tata am pus o sticla de aditiv 2+2 pt curatat injectoare in rezervor si am mers vreo 150km pe autostrada. Mai mult de 130-140 nu vroia ("> - mergea in 3. Cum trebuia sa plec in concediu, am demontat rampa de injectoare in fata blocului, am ciocanit un pic injectorul cu probleme (finut), l-am pus la loc si din cand in cand parea sa mearga pe ala. Daca am vazut ca si-a dat un pic drumul, am mai mers vreo 100km cu tot cu aditivul din benzina, mai forjata, mai linistit si si-a dat drumul destul de bine. Dupa concediu (am plimbat-o vreo 7-800km) mergea excelent. Merci mult tuturor. Sper sa ajute pe cineva, vreodata. Link to comment
Tommy Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 E clar ce curatare ti-au facut baietii. Spune si unde sa nu se mai friga cineva. Link to comment
ovi_jer Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Care injector facea probleme?Cel de linga regulatorul de presiune? Link to comment
ALiCE Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Tommy: De curatat INJECTOARELE, le-au curatat bine. Le-au pus pe o rampa improvizata, cu o solutie de curatat. DAR nu au curatat restul sistemului de alimentare [rampa, conducte, etc]. Logic de altfel, ca nu prea aveau cum. Si cum masina a stat 2-3 saptamani, s-a mai mers cu ea 2-3 zile, pe distante scurte, si tot asa, e clar. ov_jeri: prima oara cel din stanga de tot (cum te uiti la motor), iar a 2-a oara al 3-lea. Link to comment
ovi_jer Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Ai verificat si debitul pompei de benzina? Link to comment
ALiCE Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 nu, doar am schimbat-o cu alta si nu a fost nici o diferenta. Link to comment
ovi_jer Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Alta noua sau alta la fel din sertarul mecanicului? Link to comment
ALiCE Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 alta de pe alta masina, care mergea OK. Link to comment
b28ura Posted February 18, 2007 Share Posted February 18, 2007 Sper sa nu fiu off topic, si sincer nu am reusit sa gasesc pe forum nimic asemanator cu problema mea: de foecare data cand ma duc taras pe frana(inclusiv pe zapada, gheata, sau asfalt), nu mai imi intra intr-o treapta inferioara fara sa caraie, iar acum vreo 2 seri, m-am luat cu un bmw, care era cam obosit ce-i drept, ca nu a reusit sa treaca de mine, si in mom incare am vrut sa virez pe o straduta, am franat, la un moment dat a blocat, asa cum ma asteptam, iar apoi cand am vrut sa bag in viteza (a 3-a), a intrat carait, si am si fortat ce-i drept, ca aveam nevoie de frana de motor, iar cand am luat piciorul dupa ambreiaj, mi-a dat in nas (mi se oprise motorul). Va jur ca de fiecare data am ambreiajul calcat pana la fund, si asta se intampla doar daca intai franez foarte brusc (blocheaza rotile), daca bag in treapta inferioara inainte sa franez e ok, dar invers nu. Am avut 2 dacii inainte de cielo, care nu faceau asa, si mai am si un logan, care de asemenea nu face asa, si inca un opel astra. Sper ca m-am exprimat destul de clar, daca nu, astept intrebari sau solutionari. Va multumesc anticipat. Link to comment
Mircea Posted February 18, 2007 Share Posted February 18, 2007 Lichidul de frana cand l-ai inlocuit ultima oara? Acelasi lichid actioneaza si ambreiajul, este foarte posibil ca la franari bruste sa fiarba si sa nu mai aiba forta sa actioneze corect ambreiajul. Incearca intai sa schimbi lichidul de frana cu unul bun si sa vezi daca mai face. Procedura corecta de inlocuire a lichidului o gasesti p-aci pe forum. Link to comment
Tommy Posted February 18, 2007 Share Posted February 18, 2007 La cielo nu e comun circuitul lichidului de frana cu cel de ambreiaj. Se completeaza si se aerisesc separat B-28-ura, compari mere cu pere. Cred ca ai franat prea tare si n-ai apasat ambreiajul.. daca in rest iti intra perfect in viteza. Link to comment
tolin Posted February 18, 2007 Share Posted February 18, 2007 Daca ai apasat ambreiaj si s-a oprit motorul, vezi IAC-ul. Link to comment
ovi_jer Posted February 18, 2007 Share Posted February 18, 2007 S-au mutat aici posturile pentru ca problema nu are legatura cu sistemul de franare. Datorita faptului ca apesi ambreiajul si frana in acelasi timp cand motorul este in frana de motor si injectia taiata acesta scade mult in turatie sau moare.Curata iac-ul,da un reset la ecm si initializare la iac si evita sa scoti masina pe liber sau sa apesi ambreiajul in frana de motor cand turatia motorului este mai mare de 2000 rot/min. Link to comment
brewed Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Cu un cielo GLE_AT la 110K mi se intampla cam de 2 saptamani, ca in situatia in care motorul e la relanti si conectez orice consumator electric sa mi se taie motorul ( se intrerupe ). Nu conteaza ca am declansat inchiderea centralizata, ca aprind farurile sau conectez ventilatorul de la aeroterma...la relanti motorul se opreste, brusc exact in momentul conectarii oricarui consumator. Ovi, ai vreo idee pe unde sa incep verificarile? Multumesc/ Link to comment
Mircea Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Incepe prin a verifica papucii de masa si cablurile de la baterie, bornele, etc. Apoi, dupa ce le-ai curatat p-astea, curata IAC si fa un reset si o initializare. Spor Link to comment
ovi_jer Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 In momentul in care iti moare motorul martorii de la baterie sau frana se aprind sau raman stinsi? Link to comment
brewed Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 (edited) Toti martorii raman aprinsi pe bord ca si inainte de a porni , in mod normal, masina. Sa fie oare de la bornele de la baterie? Edited March 2, 2007 by Mircea Link to comment
wsc Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Parerea mea,avansul prea mare.Ai umblat la el curand?Du-te sa il reglezi. Link to comment
brewed Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Exista vreo legatura intre reglajul avansului si oprirea motorului la conectarea consumatorilor electrici in regim de relanti? Ovi, Pls help! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now