Dj_Dark Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 MAP are 5v permanent indiferent de pozitia clapetei de acceleratie. Ca idee si + si masa sunt comune cu alea de la TPS poate lipsea masa la amandoua. Nu ai inteles complet explicatia electricianului mai mult ca sigur Link to comment
juktorul Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Scuze, tensiunea la TPS nu era de 5V la deschidere maxima a clapetei...si da lipsea masa atat la TPS cat si la MAP. Link to comment
Tarabutzu Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Salutare. Mi-am luat anul trecut un Cielo automat 95 benzina +gaz, cu muuuulte probleme.Si sa nu intru in discutii fara sens,mi-a inceput sa intrerupa motorul ieri,si pe gaz si pe benzina . A inceput sa intrerupa in mers,dupa doua rateuri la rand, viteza 90 la ora. De atunci intrerupe tot timpul.Am schimbat asa: capac delcou,distribuitor,bujii,fise,am curatat iac,iddle learn. Distributia am schimbato anul trecut cand am luat masina,problema nu e de acolo,La prima cheie pornea repede,la a doua cu rugaciuni,asta a fost o problema decand am luat-o. Acum porneste foarte greu indiferent daca e prima sau a...n cheie si merge intrerupt.Bateria e mica (putin mai mare ca cea de Matiz). Daca accelerez, nu prea se simte ca intrerupe,la relanti se simte I-mi poate spune cineva de unde ar putea fi,sau ce sa mai verific ? Multumesc anticipat. Link to comment
Dj_Dark Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Bobina interioara delcou. Link to comment
Tarabutzu Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Multumesc Dark. O sa incerc sa inlocuiesc delcoul cu unul bun si postez daca merge. Link to comment
Tarabutzu Posted February 20, 2018 Share Posted February 20, 2018 Am schimbat bobina 39 lei +manopera 20 lei la electrician. Am cumparat bujii noi NGK 13 lei bucata,ca le inlocuisem dar nu cu unele noi. Tot asa face,nu stiu ce sa mai controlez.Oare modulul daca se defecteaza cum face? Este posibil sa fie din motor de la vreo supapa? Se simte cum intrerupe doar la relanti,accelerat este insesizabil. Vreo idee? Link to comment
Tarabutzu Posted February 21, 2018 Share Posted February 21, 2018 Am gasit si un furtunas de vacum crapat si l-am inlocuit dar nu era de acolo, ca face tot la fel. Am o nedumerire mica si anume, masina e automata,are sonda lambda cu trei fire.La iesirea din sonda, firele sunt innegrite de funingine pe o distanta de cca 2cm. Este cumva posibil sa fie sonda arsa si sa dea tremuriciul la relanti ? Daca ar fi sa o pun pe scaner, s-ar vedea buba ? Link to comment
Geo_ZGA Posted February 21, 2018 Share Posted February 21, 2018 (edited) Sonda ar trebui sa-ti aprinda becul de check in bord. Da, se vede pe tester, daca stie sa se uite mecanicul. Dar nu cred ca are treaba cu turatul excesiv. Edited February 21, 2018 by Geo_ZGA Link to comment
Tarabutzu Posted February 21, 2018 Share Posted February 21, 2018 Check-ul e aprins de cand am luat masina,am observat ca se aprinde tot timpul cand merg pe gaz. Problema ramana tremuratul la relanti ,pe care nu l-a avut inainte de experienta cu rateurile de pe drum de acum cateva zile.Nu se tureaza singura excesiv,cred ca m-am exprimat eu gresit pe undeva. Daca turez motorul merge bine sau cel putin asa cred eu, pentru ca nu se simte trepidatia.Multumesc Geo pentru raspuns. Link to comment
DOHC97 Posted February 21, 2018 Share Posted February 21, 2018 Salutare! Legat de acest topic am si eu o problema cu al meu Cielo Executive 2004 1.5 DOHC. Mai exact, cand pornesc dimineata, e relantiul mic, trepideaza masina. Cand se incalzeste, nu mai trepideaza. In mers, a3a cu 40-45 km/h simt in masina ca niste mici suturi cand si cand. Nu mereu. Mentionez faptul ca motorasul pas cu pas e nou, fisele sunt noi, bujiile noi. Am verificat bobina. Cu motorul pornit, am scos cate o fisa si da scanteie. Ce sa fie? Cand se incalzeste, nu mai trepideaza dar acele mici suturi se mai simt, dar nu asa tare. IAC-ul e curatat. Cum se rezolva problema asta? De la ce sa fie? Poate fi senzorul de turatii? Va rog, ajutati-ma! Multumesc anticipat! Link to comment
DOHC97 Posted February 22, 2018 Share Posted February 22, 2018 Nu știe nimeni cauza? .. Link to comment
Dj_Dark Posted February 23, 2018 Share Posted February 23, 2018 De obicei e bobina in astfel de cazuri. Link to comment
DOHC97 Posted February 24, 2018 Share Posted February 24, 2018 Dj dar am verificat bobina si am scanteie pe toate 4 iesiri. Chiar daca da scanteie, tot bobina sa fie cauza? Link to comment
Tarabutzu Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Aproape am descoperit unde este buba.Cand scot fisa de la pistonul doi (de la stanga la dreapta spre delcou) nu se intampla nimic.Bujia noua,fisa verificata (scanteie are). I-mi poate spune cineva ce ar putea fi ? Link to comment
Geo_ZGA Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Daca esti sigur ca are scanteie, verific si injectorul. Scoti rampa cu totul, scoti si fisele, si dai la automat (pune niste paharele sub ele, sa nu stropesti)... vezi daca scuipa toate si cum scuipa (pulverizat fin, nu jet ca la chiuveta) Link to comment
Tarabutzu Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Face la fel si pe gaz si pe benzina,nu are rost sa scot rampa.Multumesc Geo Link to comment
Geo_ZGA Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Altceva nu prea vad ce sa fie... scanteie sau alimentare. O supapa ar putea sa dea mers neregulat, mai ales la ralanti, dar s-ar simti totusi ca merge mai prost, daca scoti fisa. Link to comment
Viktor Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 In cazul unei supape bulite (semi-deschisa) devine insesizabila detonatia prin eliminarea fisei datorita lipsei de compresie pe cilindrul espectiv. Test compresie, de toate cele enumerate deja is competente. Link to comment
Tarabutzu Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Multumesc Viktor, o sa fac si un test de compresie cand ne-o mai lasa gerul.E posibil sa intre in discutie axul cu came ? Link to comment
Viktor Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Poate. Avind in vedere ca-s multiple cauze ... oricare poate fi faptasa. Dai capacul culbutori jos s-apoi stii de cade ori ba din ecuatie. Link to comment
Tarabutzu Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Sa-i dau eu capacul jos, nu e greu,l-am mai dat jos si am schimbat garnitura.Dar sa fac niste constatari... presupune pricepere si-mi cam lipseste. Mai bine las un mecanic sa bage ochiul lui priceput, ca eu o sa ma uit ca boul la gard. Dupa ce rezolv o sa postez ce avea. Multumesc baieti. Link to comment
Viktor Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 (edited) Constatarea-i foarte simpla. Prezinta uzura pe una din camele axei pe cilindru respectiv ori ba. Nu e cazul de micrometru sau alte instrumente de masura si control. Ochiometric, Se vede clar de-i usor (sau rau) diferit fata de celelalte came. http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/17398-axul-cu-came/ Edited February 27, 2018 by Viktor Link to comment
Tarabutzu Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Multumesc pentru link,o sa ma uit si eu sa nu mor prost, cand s-o mai inmuia afara. Link to comment
Tarabutzu Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Nu am rezolvat nimic. Am lasat masina pentru piese de schimb si am cumparat alta cu motorul bun.La cat costa reparatia+piese, am dat 2000 ron pe alta mult mai buna,fara batai , scurgeri sau consum de ulei. Multumesc tuturor pentru interventie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now